SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen soms twijfel ik over de lengte. Als ik in de winter per ongeluk met een voet onder deken uit uit komquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier, denk ik, 180x200. Prima, we liggen toch altijd klef. En nooit last gehad van te weinig ruimte.
dat beeld heb ik altijd van mensen die naar een aantal landen in Azie op vakantie gaan. (Thailand/Vietnam/Cambodja/Filipijnen)quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Collega van mij gaat daar jaarlijks heen.
"Zo heerlijk, die Afrikaanse cultuur."
Uhuh
idd..quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen soms twijfel ik over de lengte. Als ik in de winter per ongeluk met een voet onder deken uit uit kom
Dat blijf ik houden, ik schuif wél naar het voeteneind. Ja, ook als dat 20cm schuiven is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen soms twijfel ik over de lengte. Als ik in de winter per ongeluk met een voet onder deken uit uit kom
Hoeft niet altijd. Als ik de verhalen hoor van mensen in de ggzquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit er dan ook een dwangbuis bij, bij zo'n kamer vol matras?
O jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
Sorry buda. duurde me te lang
[..]
dat beeld heb ik altijd van mensen die naar een aantal landen in Azie op vakantie gaan. (Thailand/Vietnam/Cambodja/Filipijnen)
Hij is ook gewoon nog steeds toepasselijk.quote:
Ghana is voor de vrouwelijke 50+er die hier niet meer aan piemel kan komen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
Sorry buda. duurde me te lang
[..]
dat beeld heb ik altijd van mensen die naar een aantal landen in Azie op vakantie gaan. (Thailand/Vietnam/Cambodja/Filipijnen)
Nou als dat zo doorgaat kakt ze zo fossielen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was in de hoop dat @:bitterbal slappe poep zou krijgen
Ik wil dit niet wetenquote:Op dinsdag 3 november 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was in de hoop dat @:bitterbal slappe poep zou krijgen
Ik heb nog even, pfoe.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ghana is voor de vrouwelijke 50+er die hier niet meer aan piemel kan komen.
Interessant.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd. Als ik de verhalen hoor van mensen in de ggz
Die collega is 47. Maar ze heeft een kop als een perkamenten akte van verlatinghequote:Op dinsdag 3 november 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cherry toch?quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
wie is Gerrie trouwens? Frank Lammers?
ja, fascinerendquote:
zijn in Finland clubs die 'geteerde-paal-vluchten' boeken via Schiphol.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
geen idee.quote:
Lekker drol happen met je losse vellen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn in Finland clubs die 'geteerde-paal-vluchten' boeken via Schiphol.
Kwam ik ook achter toen ik moest aanmonsteren in Uusikaupunki. Stapte op Schiphol een hele kudde middelbare Finse dames met de geteerde paal nog net niet aan de halsband er achteraan het vliegtuig naar Helsinki in.
brrquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker drol happen met je losse vellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |