Erg verwarrend dat hij zegt "dit was hem" en het filmpje dan nog 2 minuten doorgaat.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:19 schreef GGMM het volgende:
FEESTVIDEO 2! - BLOEM POT DECORATIE KERST FOLIE VERSIERING!
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell
![]()
![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
![]()
![]()
Zeker, het is jammer dat ik zelf geen bloem pot in huis heb.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg verwarrend dat hij zegt "dit was hem" en het filmpje dan nog 2 minuten doorgaat.
Maar wel erg leuk knutsel idee met kerst folie.
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij komt er zo een update van dit topic!
Ik wacht gespannen af.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:44 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij komt er zo een update van dit topic!
Heb je mensen nodig hier René?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:44 schreef GGMM het volgende:
Ed is flink bezig zeg
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:53 schreef Charrell het volgende:
[..]
Trending topics, lokken met taggs.
Je moet ook een vervanger aanwijzen (kan op het opzegformulier).quote:Op donderdag 5 november 2020 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik volg je niet, maar je wordt altijd getagd voor Ed Baars, mocht je dit als vervelend of ongewenst ervaren dan kan dit natuurlijk altijd stopgezet worden. (via een opzegformulier)
Wel leuk effect met die cd plaatjes.quote:Op vrijdag 13 november 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
Ed klinkt in deze video een beetje alsof hij een dipje heeft
Heb je de mentions na een edit erbij gezet?quote:Op zondag 15 november 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DE SPECIALE KLAPPER VAN ED BAARS, LET OP DAAR KOMT HIJ AAN!
Nee, dat zou ik nooit doen ik weet hoe erg jij deze video's waardeert.quote:Op zondag 15 november 2020 17:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je de mentions na een edit erbij gezet?
Geen melding gehad
Desalniettemin; EDGOD
Zal wel een storing zijn geweest ofzo. Volgende keer beter!quote:Op zondag 15 november 2020 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooit doen ik weet hoe erg jij deze video's waardeert.
Raar dit
Leuk filmpje!quote:Op zondag 15 november 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga NU kijken. Like gezet.quote:Op zondag 15 november 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe led.s filmpjequote:Op dinsdag 17 november 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg wel het idee dat Ed zijn assistent zichzelf interessanter vindt dan Ed. Hopelijk leert hij zijn plaats snel.
Die assistent mag echt iets aan zijn stem krijgen. Lijkt net een downer.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg wel het idee dat Ed zijn assistent zichzelf interessanter vindt dan Ed. Hopelijk leert hij zijn plaats snel.
Moest ook wel lachen om de AC tion. EdGod.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:41 schreef Scrummie het volgende:
EDGOD
Ik ga direct naar de azeetion om wat led.s te kopen.
Graag gedaan.quote:Op maandag 30 november 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
Erg goede tip. Bedankt voor de mention @:ggmm
Was er maar een manier om een deur nog sneller dan gebruikelijk dicht te doen.quote:Op maandag 30 november 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga het filmpje vanavond kijken @:ggmm
Zit nu op mijn kantoor maar de deur is open. Geen zin om te sluiten.
Lenny is duidelijk geen fan.quote:Op maandag 30 november 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Was er maar een manier om een deur nog sneller dan gebruikelijk dicht te doen.
OH, WACHT
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:zipportal gifje van 0:53 graag. Hardop gelachen.
Dit filmpje ga ik straks kijken maat, superbedankt.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:zipportal gifje van 0:53 graag. Hardop gelachen.
Ik mis een . in de titel van de video op een random plek. Maar toch: EDGODquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Led.squote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is verdomme een zeer mooie piremide
Ik reageer alleen inhoudelijk als @GGMM met de post komt. Je weet best dat dit het enige leuke is wat @GGMM heeft in zijn leven. Nou ja en @JanCees en @Scrummie van bans voorzien.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
@:Caland @:saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:Drizzt_DoUrden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:Tyron @:kapiteintje(RIP) @:GGMM @:Tjacka @:PicoMMP @:Scrummie @:Charrell @:Littlerabbit
Deze had ik al gepost, ik vond hem alleen niet feestelijk genoeg voor dit topic dus had hem in de VBL-SC gepost.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
@:Caland @:saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:Drizzt_DoUrden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:Tyron @:kapiteintje(RIP) @:GGMM @:Tjacka @:PicoMMP @:Scrummie @:Charrell @:Littlerabbit
Oh, alleen jij mag hier de filmpjes posten?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze had ik al gepost, ik vond hem alleen niet feestelijk genoeg voor dit topic dus had hem in de VBL-SC gepost.
Daar heb je ook een mention van gehad.
Het spijt me moderator Lenny, dit was ongepast van mijquote:Op donderdag 17 december 2020 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, alleen jij mag hier de filmpjes posten?
Graag normaal doen tegen de users in FEE. Anders heb jij een GROOT probleem.
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reageer alleen inhoudelijk als @:GGMM met de post komt. Je weet best dat dit het enige leuke is wat @:GGMM heeft in zijn leven. Nou ja en @:JanCees en @:Scrummie van bans voorzien.
Dus als je een beetje gevoel in je donder hebt laat je dit soort berichtgeving lekker aan @:GGMM over.
Je stuurt maar een brief.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:04 schreef onlogisch het volgende:
Bij eventuele problemen met tags kan je dit schriftelijk voorleggen aan de geschillencommissie.
Telkens weer een anticlimax als zijn assistent populair komt doen maar deze beste wensen doen mij alsnog goedquote:Op donderdag 24 december 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:saind(RIP) @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |