Graag gedaan.quote:Op maandag 30 november 2020 15:35 schreef Caland het volgende:
Erg goede tip. Bedankt voor de mention @:ggmm
Was er maar een manier om een deur nog sneller dan gebruikelijk dicht te doen.quote:Op maandag 30 november 2020 15:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga het filmpje vanavond kijken @:ggmm
Zit nu op mijn kantoor maar de deur is open. Geen zin om te sluiten.
Lenny is duidelijk geen fan.quote:Op maandag 30 november 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Was er maar een manier om een deur nog sneller dan gebruikelijk dicht te doen.
OH, WACHT
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
![]()
![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
![]()
![]()
@:zipportal gifje van 0:53 graag. Hardop gelachen.
quote:
Dit filmpje ga ik straks kijken maat, superbedankt.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:zipportal gifje van 0:53 graag. Hardop gelachen.
Ik mis een . in de titel van de video op een random plek. Maar toch: EDGODquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Led.squote:Op maandag 14 december 2020 12:09 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is verdomme een zeer mooie piremide
Ik reageer alleen inhoudelijk als @GGMM met de post komt. Je weet best dat dit het enige leuke is wat @GGMM heeft in zijn leven. Nou ja en @JanCees en @Scrummie van bans voorzien.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
@:Caland @:saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:Drizzt_DoUrden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:Tyron @:kapiteintje(RIP) @:GGMM @:Tjacka @:PicoMMP @:Scrummie @:Charrell @:Littlerabbit
Deze had ik al gepost, ik vond hem alleen niet feestelijk genoeg voor dit topic dus had hem in de VBL-SC gepost.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:10 schreef Zipportal het volgende:
@:Caland @:saind @:KnutdeIJsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:Drizzt_DoUrden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:Tyron @:kapiteintje(RIP) @:GGMM @:Tjacka @:PicoMMP @:Scrummie @:Charrell @:Littlerabbit
Oh, alleen jij mag hier de filmpjes posten?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze had ik al gepost, ik vond hem alleen niet feestelijk genoeg voor dit topic dus had hem in de VBL-SC gepost.
Daar heb je ook een mention van gehad.
Het spijt me moderator Lenny, dit was ongepast van mijquote:Op donderdag 17 december 2020 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, alleen jij mag hier de filmpjes posten?
Graag normaal doen tegen de users in FEE. Anders heb jij een GROOT probleem.
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reageer alleen inhoudelijk als @:GGMM met de post komt. Je weet best dat dit het enige leuke is wat @:GGMM heeft in zijn leven. Nou ja en @:JanCees en @:Scrummie van bans voorzien.
Dus als je een beetje gevoel in je donder hebt laat je dit soort berichtgeving lekker aan @:GGMM over.
Je stuurt maar een brief.quote:Op donderdag 5 november 2020 12:04 schreef onlogisch het volgende:
Bij eventuele problemen met tags kan je dit schriftelijk voorleggen aan de geschillencommissie.
Die haalt ook het bloed onder mijn nagels vandaan jaquote:
Telkens weer een anticlimax als zijn assistent populair komt doen maar deze beste wensen doen mij alsnog goedquote:Op donderdag 24 december 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
@:caland @:saind(RIP) @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell @:littlerabbit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |