Jazeker, dat is precies wat ik lees in "Die windt er geen doekjes om", wat hij vrij duidelijk wel doet. Of benoemt hij daadwerkelijk islam als het probleem?quote:Op maandag 2 november 2020 23:46 schreef Repentless het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik juich? Zo ja: ik constateer slechts dat ik dit fermere taal vind dan gebruikelijk (het is treurig genoeg dat je het in deze al over 'gebruikelijk' kunt hebben).
Ben het tot nu toe eens met alles wat je zegt maar wat zou nu de oplossing moeten zijn?quote:Op maandag 2 november 2020 23:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jazeker, dat is precies wat ik lees in "Die windt er geen doekjes om", wat hij vrij duidelijk wel doet. Of benoemt hij daadwerkelijk islam als het probleem?
Tijd voor een lockdown.quote:Op maandag 2 november 2020 23:43 schreef KennyPowers het volgende:
Gelukkig toch geen reden om het komende jaar buiten te komen.
Een volledige immigratie/asielstop om te beginnen voor alle niet westerse landen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:47 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
En nu? Wat stel je voor als oplossing?
Ok, eens. En hoe stoppen we alle radicale brandhaarden die er inmiddels al zijn in Europa?quote:Op maandag 2 november 2020 23:50 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Een volledige immigratie/asielstop om te beginnen voor alle niet westerse landen.
Misschien dachten ze wel dat Wenen in Duitsland ligt netals RTLnieuws netquote:Op maandag 2 november 2020 23:35 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Waarom Wenen? Topografisch foutje?
quote:Op maandag 2 november 2020 23:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien dachten ze wel dat Wenen in Duitsland ligt netals RTLnieuws net
Vaderlandsliefde anno 2020 in Nederland.quote:Op maandag 2 november 2020 23:53 schreef SuperKaas het volgende:
Dit ga je niet meer politiek oplossen.
Vaderlandslievende militairen en politie onofficieel wat bij laten verdienen, greppeltje graven op de Veluwe en het er daarna nooit meer over hebben.
Dat, of een kruistocht.
Van iemand die zulks een land regeert kan inderdaad niet verwacht worden dat diegene zo simpel zou zijn. Daarom zal Geert ook nooit en de nimmer kans maken.quote:Op maandag 2 november 2020 23:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jazeker, dat is precies wat ik lees in "Die windt er geen doekjes om", wat hij vrij duidelijk wel doet. Of benoemt hij daadwerkelijk islam als het probleem?
Ze krijgen geen zendtijd bij de NPO, maar reken maar dat ze er nog zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 23:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Vaderlandsliefde anno 2020 in Nederland.
Nu de tijdstippen er nog bij.quote:Op maandag 2 november 2020 23:55 schreef Starhopper het volgende:
Op de stream van Steve:
[ afbeelding ]
EKO Cobra. elite anti terreur eenheid die direct aangestuurd wordt door het Oostenrijkse Binnenlandse zakenquote:Op maandag 2 november 2020 23:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zijn dit de speciale eenheden of militairen?
Als er nog mogelijke daders op de vlucht zijn dan zijn minder beelden vaak beter voor politie. Daders kunnen ook social media volgen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:54 schreef aloa het volgende:
Het mag niet gezien worden blijkbaar.
Veel videos worden verwijdert .
Als je op Baudetgekkies doelt, daar verwacht ik heel weinig van.quote:Op maandag 2 november 2020 23:55 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Ze krijgen geen zendtijd bij de NPO, maar reken maar dat ze er nog zijn.
Die gaan zo in lockdown, dus er waren nog veel mensen in bars etc en op straatquote:Op maandag 2 november 2020 23:31 schreef Scrummie het volgende:
Is er al iets van een reden waarom Wenen? Zal wel te snel zijn maar toch.
Politie roept op beelden niet te verspreiden. En terecht want zijn afschuwelijke beelden.quote:Op maandag 2 november 2020 23:54 schreef aloa het volgende:
Het mag niet gezien worden blijkbaar.
Veel videos worden verwijdert .
Ja ze gaan de twitter feed checken in het midden van een aanslag ja. Ik geloof dat er meer sinistere belangen spelen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er nog mogelijke daders op de vlucht zijn dan zijn minder beelden vaak beter voor politie. Daders kunnen ook social media volgen.
Het is natuurlijk ook helemaal niet mogelijk dat ze contact onderhouden met mensen die ergens anders vandaan informatie doorspelen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja ze gaan de twitter feed checken in het midden van een aanslag ja. Ik geloof dat er meer sinistere belangen spelen.
Bij gijzelingen is dat zeker zo ja.quote:Op maandag 2 november 2020 23:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja ze gaan de twitter feed checken in het midden van een aanslag ja. Ik geloof dat er meer sinistere belangen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |