Andersom weten ze bij de NOS ook niet waar Wenen ligt.quote:Op maandag 2 november 2020 23:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze weten niet eens waar Oostenrijk ligt.
Volgens RTL ligt Wenen in Duitslandquote:Op maandag 2 november 2020 23:40 schreef Azula het volgende:
[..]
Andersom weten ze bij de NOS ook niet waar Wenen ligt.
Oh ja, RTL bedoelde ik idd.quote:Op maandag 2 november 2020 23:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Volgens RTL ligt Wenen in Duitsland![]()
![]()
Omdat we hier meer van de positiviteit zijn!quote:Op maandag 2 november 2020 23:42 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Waarom kan je op dit forum geen duimpjes omlaag geven...
Ben je boos, pluk een roos😘quote:Op maandag 2 november 2020 23:42 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Waarom kan je op dit forum geen duimpjes omlaag geven...
Is dat wel verstandig in de coronatijd?quote:Op maandag 2 november 2020 23:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Omdat we hier meer van de positiviteit zijn!
Zijn dit de speciale eenheden of militairen?quote:
Stel je toch eens voor dat de grenzen niet voor jan en alleman open zouden staan, wat een saaie boel zou je (daadwerkelijke) samenleving dan geweest zijn. Machtig mooi dit, bruisend, divers!quote:
Militairen hebben geen 'polizei' op de rug staan denk ik.quote:Op maandag 2 november 2020 23:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zijn dit de speciale eenheden of militairen?
Speciale eenheid.quote:Op maandag 2 november 2020 23:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zolang je je maar niet laat testen uche uchequote:Op maandag 2 november 2020 23:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig in de coronatijd?
Zal wel een verklaring worden dat Nederland intens meeleeft met de slachtoffers en nabestaanden van dit incident. Wat holle frasen erbij en weer verder met wegkijken.quote:
Had dat racistische westen maar een fatsoenlijke dagbesteding en passend hulptraject voor moeten realiseren, we kunnen het ze eigenlijk ook niet aanrekenen. Wij zijn schuld.quote:Op maandag 2 november 2020 23:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Zal trouwens ook wel weer een autist zijn in Wenen![]()
Bedoel je dat ik juich? Zo ja: ik constateer slechts dat ik dit fermere taal vind dan gebruikelijk (het is treurig genoeg dat je het in deze al over 'gebruikelijk' kunt hebben).quote:Op maandag 2 november 2020 23:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als het 'ons' Europa is, waarom hebben we de afgelopen jaren dan achteloos miljoenen vijandigen als hooggeëerde gasten verwelkomd?![]()
Juichen in reactie op een zoveelste reeks loze woorden die volgen op religieus gedreven bloedvergieten.De notie van een onderscheid tussen een gematigde islam en een zogenaamd compleet ongerelateerde kwaadaardige islam van de "islamisten".
Berlijn- Wenen. Da’s toch al gauw (uit de losse pols) een kilometertje of 600.quote:Op maandag 2 november 2020 23:40 schreef Azula het volgende:
[..]
Andersom weten ze bij de NOS ook niet waar Wenen ligt.
En nu? Wat stel je voor als oplossing?quote:Op maandag 2 november 2020 23:45 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Had dat racistische westen maar een fatsoenlijke dagbesteding en passend hulptraject voor moeten realiseren, we kunnen het ze eigenlijk ook niet aanrekenen. Wij zijn schuld.
Tenenkrommend dit soort berichtgeving.quote:Op maandag 2 november 2020 23:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Zal trouwens ook wel weer een autist zijn in Wenen![]()
Speciale eenheden: EKO Cobra. Militaire tak (Jagdkommando) is ook opgetrommeld.quote:Op maandag 2 november 2020 23:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |