In coronatijd? Lijkt mij nietquote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar ook wel een museumnacht net zoals in Amsterdam
Gelet op de modus operandi acht ik islamitische terreur plausibel.quote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Generationalpha het volgende:
Al bekend wie hierachter zitten?
Jan, Jans en de kinderen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Generationalpha het volgende:
Is alleen maar gissen nog. Ik heb gehoord dat het om Tsjetsjenen ging, weer een ander had het over Turken, dus tsja...afwachten maar.quote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Generationalpha het volgende:
quote:Ein Mann mit einer Kalaschnikow-ähnlichen Waffe läuft durch eine gepflasterte Gasse und schießt. Aus einem Fenster schreit ein Augenzeuge "Arschloch".
5 daders? Of de 5 onschuldig lijkende mensen die ze opgepakt hebben op de kruising?quote:
Ik gok op ISISquote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Gelet op de modus operandi acht ik islamitische terreur plausibel.
Ja. Daar lijkt het wel op.quote:
Hij had beter ‘foei’ kunnen roepen. Of werd het gevolgd door ‘schweinhund’ en ‘waterstofbommen op mofrika’? Want dan weet ik wel wie de ooggetuige was.quote:
Misschien zijn het de Tsjurkenquote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is alleen maar gissen nog. Ik heb gehoord dat het om Tsjetsjenen ging, weer een ander had het over Turken, dus tsja...afwachten maar.
Gelukkig hebben ze het IQ en de competenties van de bevolking in hun herkomstlanden. Anders hadden we echt een probleem .quote:
Nee, die 4 die met hun handen in de lucht stonden met dezelfde broek aan. Die van die kruising zijn weer vrij gelaten.quote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Starhopper het volgende:
[..]
5 daders? Of de 5 onschuldig lijkende mensen die ze opgepakt hebben op de kruising?
Ik vul aan met de sleepwet die van ons allemaal daders maaktquote:Op maandag 2 november 2020 22:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet eens letterlijke terreur aan te halen, nu al is op veel middelbare scholen de holocaust een heel moeilijk onderwerp en ziet een joodse school in Amsterdam er van buiten uit als de EBI.![]()
![]()
Maar een recent voorbeeld voor je dan: lerarenverenigingen en politici die in reactie op de recente onthoofding van een franse geschiedenisdocent proberen in te grijpen in lesinhoud. Minder recent: cartoonisten en caberetiers die niet meer vrij zijn om hun vak uit te oefenen, bepaalde onderwerpen uit vrees voor hun leven moeten mijden.
Doe mij maar een land zonder misselijke invloed van dat nare rotgeloof.![]()
Zitten ook gewoon blanke gasten bij toch?quote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die ene dooie en die vier met de handen in de lucht?
Eerder vandaag was nog in het nieuws dat restaurants en cafés in de stad volgeboekt waren, omdat het de laatste mogelijkheid was voordat de nieuwe lockdown van start gaat. De eerste aanslag die werd gemeld, vond plaats in een druk uitgaansgebied, dus wie weet of de plaats en tijdstip daarop gekozen zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
https://www.anwb.nl/vakan(...)atregelen-oostenrijk
Net voor de avondklok ook.
Geeft toch iets onheilspellends dat het hek achter hen gesloten wordt. Wat een helden.quote:Op maandag 2 november 2020 22:58 schreef zipcon het volgende:
[ twitter ]
(ja, de twitteraar is wel wat vreemd)
Er zijn idd nog een aantal verdachten op de vlucht. Veel is nog onzeker, of er iets van die gijzelingen waar is is ook nog niet geweten.
Mooizo! Snelle actie dusquote:Op maandag 2 november 2020 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, die 4 die met hun handen in de lucht stonden met dezelfde broek aan. Die van die kruising zijn weer vrij gelaten.
Tsjetjenen zijn blank, ja.quote:Op maandag 2 november 2020 23:07 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Zitten ook gewoon blanke gasten bij toch?
Het is speculeren op dit moment.quote:Op maandag 2 november 2020 23:03 schreef Generationalpha het volgende:
Post toch van fatsoenlijke bronnen dan al die vage accounts.. al zoveel fake news vanavond..quote:Op maandag 2 november 2020 22:58 schreef zipcon het volgende:
[ twitter ]
(ja, de twitteraar is wel wat vreemd)
Er zijn idd nog een aantal verdachten op de vlucht. Veel is nog onzeker, of er iets van die gijzelingen waar is is ook nog niet geweten.
Zie mijn post hierboven. Er gaan al filmpjes rond waarbij er Allah wordt geroepen. Ontkennen heeft helaas geen zin.quote:Op maandag 2 november 2020 23:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon op de conclusies in plaats van het onderbuikje direct leeg te laten lopen
Denk toch aan Jarppi , Sami en Teemuquote:Op maandag 2 november 2020 23:09 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Het is speculeren op dit moment.
Eskimo's..? Aboriginals..? Of toch weer die stoute Navajo-Indianen..?
Oké prima. Dan wens ik je een fijne voortzetting van de avond en tot morgen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:09 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind het allemaal nog erg onduidelijk, we wachten maar af. Feit voor mij , er is in ieder geval 1 dader die mensen beschoot op beeld. Of er meer zijn...geen idee.
Nooit van de Nachtwacht gehoord?quote:Op maandag 2 november 2020 23:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een museum die om 23:00 nog open is?
Jij ook!quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké prima. Dan wens ik je een fijne voortzetting van de avond en tot morgen.
Och krijgen we die dooddoener weer..quote:Op maandag 2 november 2020 23:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon op de conclusies in plaats van het onderbuikje direct leeg te laten lopen
Tuurlijk joh, vooral de eigen groep niet bekritiseren. Wilders heeft alleen maar ogen geopend door de feiten te benoemen. De mensen die tussen de allochtonen wonen of woonden hebben hem helemaal niet nodig om overtuigd te worden, daar hebben die bevolkingsgroepen zelf wel voor gezorgd.quote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Nope, maar hij heeft zeker wel bijgedragen aan de groeiende haat tussen de autochtoon en moslims in Nederland. Daarnaast heeft hij een negatieve invloed gehad op de integratie van moslim allochtonen in Nederland.
Dit ja. Met de naam Right Wing News weet je dat het gewoon niet klopt.quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Post toch van fatsoenlijke bronnen dan al die vage accounts.. al zoveel fake news vanavond..
Dat is ook best een vreemd filmpje van iemand die in een lege straat loopt te schieten en "Allah" roept.quote:
Ja ziek hequote:Op maandag 2 november 2020 23:11 schreef SpaceOddity het volgende:
Bah. Net een filmpje met een executie gezien. Zieke zooi...
Wie ontkent? Ik zeg alleen dat je beter de conclusies af kan wacht in plaats van je alvast op te winden over hypothetische scenarios.quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven. Er gaan al filmpjes rond waarbij er Allah wordt geroepen. Ontkennen heeft helaas geen zin.
In plaats van je confirmation bias op basis van vage posts kun je ook even wachten op een officiële bevestiging. En ja natuurlijk is de kans heel groot dat dit uit die hoek komt.quote:
Iets wat op Allah lijkt ja.quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven. Er gaan al filmpjes rond waarbij er Allah wordt geroepen. Ontkennen heeft helaas geen zin.
Ja, die heb ik ook gezien die wordt"on camera" dood geschoten.quote:Op maandag 2 november 2020 23:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja ziek he![]()
Ik ga niet meer kijken op twitter
Executie van een terrorist?quote:Op maandag 2 november 2020 23:11 schreef SpaceOddity het volgende:
Bah. Net een filmpje met een executie gezien. Zieke zooi...
Of je kiest ervoor om lekker in de bubbel te blijven, en geen filmpjes te kijken waar Allah word geroepen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat hoeft niet één van de terroristen te zijn hè. Kan ook gewoon een local zijn die opweg is naar de moskeequote:
Nee, ik vermoed een slachtoffer van een .......Ja....vul maar in.quote:
Wel geliked natuurlijk?quote:Op maandag 2 november 2020 23:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gezien die wordt"on camera" dood geschoten.
quote:Op maandag 2 november 2020 23:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee waar een onschuldige Weense slachtoffer gedood word door een terrorist
Alsof dat bij al die weekendscholen wordt aangeleerd, dom joch. 😂quote:Op maandag 2 november 2020 23:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niets generaliseren, als jij de soena en de (betrouwbaar geachte) hadith heilig houdt dan heb ik een probleem met jouw denkbeelden. Als jij het aanvaardbaar of zelfs wenselijk vindt dat Nederlandse kinderen op weekendschooltjes krijgen aangeleerd dat het kalifaat de perfecte of ideale staatsvorm is en dat veroordeelde dieven daarin gescheiden dienen te worden van hun handen en veroordeelde homo's van het hoogste punt gegooid dienen te worden, dan heb ik daarmee een levensgroot probleem en zou ik je het liefst zien vertrekken.![]()
Wat daaraan is precies generaliseren volgens jou "neder"turk?
En niet veel later komt hij terug om het af te maken.quote:Op maandag 2 november 2020 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Vanaf de andere kant gefilmd.
Klopt met een handwapen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En niet veel later komt hij terug om het af te maken.
Ja deze dus. Ik wilde m niet postenquote:Op maandag 2 november 2020 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Vanaf de andere kant gefilmd.
Deur naar deur bij iedereen met een vergelijkbare achtergrond.quote:Op maandag 2 november 2020 23:15 schreef Hathor het volgende:
Op die Oostenrijkse stream word er wel volop gespeculeerd over een goed geplande aanslag waar veel werk aan voorafgegaan moet zijn, ik verwacht de komende tijd de nodige razzia's door heel Oostenrijk.
Wat gaan ze doen? Daders zoeken?quote:Op maandag 2 november 2020 23:17 schreef zipcon het volgende:
[ twitter ]
Het leger is ingezet, het zal nog een aantal uren duren om de verdachten te pakken.
Ahhh wat schattig, een linkse wegkijkerquote:Op maandag 2 november 2020 23:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
No way dat dat jongetje een dader is. Toch...?quote:Op maandag 2 november 2020 23:16 schreef Generationalpha het volgende:
Het lijkt dit keer om Finnen te gaan.![]()
[ afbeelding ]
Juist omdat het nog bezig is denk ik.quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Uizichtloos het volgende:
Wat vreemd dat er zo weinig gemeld wordt. Het zou nu meer dan drie uur aan de gang zijn en we weten vrijwel niks.
Ik heb de NOS niet nodig.quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Raar ook dat NOS ofzo geen livestream heeft ofzo.
Daders in Parijs waren ook eigenlijk nog maar jochies he.quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
No way dat dat jongetje een dader is. Toch...?
Het zal helaas wel bij woorden blijven.quote:Op maandag 2 november 2020 23:19 schreef Repentless het volgende:
Macron:
https://twitter.com/Emman(...)378271736729614?s=20
Die windt er geen doekjes om. Dit is ons Europa, en onze vijanden moeten weten met wie ze te maken hebben. Dat is wel de meest ferme taal van een Europese leider die ik tot nu toe gehoord heb n.a.v. een aanslag.
Hebben ze er mss geen correspondent?quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben nog niet iedereen en iedereen die daar woont moet binnen blijven.quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Uizichtloos het volgende:
Wat vreemd dat er zo weinig gemeld wordt. Het zou nu meer dan drie uur aan de gang zijn en we weten vrijwel niks.
Bij Parijs duurde het ook heel lang voor ze een extra uitzending deden. En toen ze met een extra uitzending kwamen stelde het geen ruk voor. Beter aardappelhoofd op youtube kijken.quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Wouter Zwart zat op Nieuwsuur, vanuit Berlijn. Dus heel ver weg.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Hebben ze er mss geen correspondent?
Werd net al gerapporteerd voor het woord 'wegkijker'. Oh wat verschrikkelijk, daar kan ik niet tegen, boehoe.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef SuperKaas het volgende:
GroenLinkse huppelmeisjes be like:
'Maar je kan ze toch niet allemaal over één kam scheren hoorrrrrw..!'
Ja wat moet er gebeuren danquote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het zal helaas wel bij woorden blijven.
Pff, nog steeds?!quote:
Nee, maar als je een dom wereldvreemd joch bent dan doe je dat inderdaad wel.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef SuperKaas het volgende:
GroenLinkse huppelmeisjes be like:
'Maar je kan ze toch niet allemaal over één kam scheren hoorrrrrw..!'
Alleen direct na Charlie Hebdo had RTL Nieuws goede uitzendingen. Vooral die vrijdag op die supermarkt en de bestorming op dat bedrijfspand.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij Parijs duurde het ook heel lang voor ze een extra uitzending deden. En toen ze met een extra uitzending kwamen stelde het geen ruk voor. Beter aardappelhoofd op youtube kijken.
Net zoals jij, bedoel je? Suggestief praten en niets concreets zeggen. Allemensen, daar schieten we wat mee op. Zijn het Tsjetsjenen, prima. Dan gaan we daar de boel opruimen! Zijn het Marokkanen, ook goed. Gaan we daarheen. Staat op code oranje, maar wat kan me dat nu rotten. Maar heb het alleen over een nationaliteit als je bewijs hebt en ga niet de hele tijd die half Aziatische nokiamakers uit Noordoost-Europa belachelijk maken!quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het zal helaas wel bij woorden blijven.
Ja, wel opvallend de aanslagen in Europa de laatste tijd.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef zipcon het volgende:
[..]
Wouter Zwart zat op Nieuwsuur, vanuit Berlijn. Dus heel ver weg.
Nog steeds?quote:
Macron begint de oorzaak te zienquote:
14 dagen quarantaine!quote:Op maandag 2 november 2020 23:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Macron komt eindelijk bij z'n positieven.
Bazen.quote:
Macron heeft geen kinderen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Macron komt eindelijk bij z'n positieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |