Alsof dat bij al die weekendscholen wordt aangeleerd, dom joch. 😂quote:Op maandag 2 november 2020 23:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niets generaliseren, als jij de soena en de (betrouwbaar geachte) hadith heilig houdt dan heb ik een probleem met jouw denkbeelden. Als jij het aanvaardbaar of zelfs wenselijk vindt dat Nederlandse kinderen op weekendschooltjes krijgen aangeleerd dat het kalifaat de perfecte of ideale staatsvorm is en dat veroordeelde dieven daarin gescheiden dienen te worden van hun handen en veroordeelde homo's van het hoogste punt gegooid dienen te worden, dan heb ik daarmee een levensgroot probleem en zou ik je het liefst zien vertrekken.![]()
Wat daaraan is precies generaliseren volgens jou "neder"turk?
En niet veel later komt hij terug om het af te maken.quote:Op maandag 2 november 2020 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Vanaf de andere kant gefilmd.
Klopt met een handwapen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En niet veel later komt hij terug om het af te maken.
Ja deze dus. Ik wilde m niet postenquote:Op maandag 2 november 2020 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Vanaf de andere kant gefilmd.
Deur naar deur bij iedereen met een vergelijkbare achtergrond.quote:Op maandag 2 november 2020 23:15 schreef Hathor het volgende:
Op die Oostenrijkse stream word er wel volop gespeculeerd over een goed geplande aanslag waar veel werk aan voorafgegaan moet zijn, ik verwacht de komende tijd de nodige razzia's door heel Oostenrijk.
Wat gaan ze doen? Daders zoeken?quote:Op maandag 2 november 2020 23:17 schreef zipcon het volgende:
[ twitter ]
Het leger is ingezet, het zal nog een aantal uren duren om de verdachten te pakken.
Ahhh wat schattig, een linkse wegkijkerquote:Op maandag 2 november 2020 23:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon op de conclusies in plaats van het onderbuikje direct leeg te laten lopen
No way dat dat jongetje een dader is. Toch...?quote:Op maandag 2 november 2020 23:16 schreef Generationalpha het volgende:
Het lijkt dit keer om Finnen te gaan.![]()
[ afbeelding ]
Juist omdat het nog bezig is denk ik.quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Uizichtloos het volgende:
Wat vreemd dat er zo weinig gemeld wordt. Het zou nu meer dan drie uur aan de gang zijn en we weten vrijwel niks.
Ik heb de NOS niet nodig.quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Raar ook dat NOS ofzo geen livestream heeft ofzo.
Daders in Parijs waren ook eigenlijk nog maar jochies he.quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
No way dat dat jongetje een dader is. Toch...?
Het zal helaas wel bij woorden blijven.quote:Op maandag 2 november 2020 23:19 schreef Repentless het volgende:
Macron:
https://twitter.com/Emman(...)378271736729614?s=20
Die windt er geen doekjes om. Dit is ons Europa, en onze vijanden moeten weten met wie ze te maken hebben. Dat is wel de meest ferme taal van een Europese leider die ik tot nu toe gehoord heb n.a.v. een aanslag.
Hebben ze er mss geen correspondent?quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben nog niet iedereen en iedereen die daar woont moet binnen blijven.quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Uizichtloos het volgende:
Wat vreemd dat er zo weinig gemeld wordt. Het zou nu meer dan drie uur aan de gang zijn en we weten vrijwel niks.
Bij Parijs duurde het ook heel lang voor ze een extra uitzending deden. En toen ze met een extra uitzending kwamen stelde het geen ruk voor. Beter aardappelhoofd op youtube kijken.quote:Op maandag 2 november 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Wouter Zwart zat op Nieuwsuur, vanuit Berlijn. Dus heel ver weg.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef Nieuwsnieuws het volgende:
[..]
Hebben ze er mss geen correspondent?
Werd net al gerapporteerd voor het woord 'wegkijker'. Oh wat verschrikkelijk, daar kan ik niet tegen, boehoe.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef SuperKaas het volgende:
GroenLinkse huppelmeisjes be like:
'Maar je kan ze toch niet allemaal over één kam scheren hoorrrrrw..!'
Ja wat moet er gebeuren danquote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het zal helaas wel bij woorden blijven.
Pff, nog steeds?!quote:
Nee, maar als je een dom wereldvreemd joch bent dan doe je dat inderdaad wel.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef SuperKaas het volgende:
GroenLinkse huppelmeisjes be like:
'Maar je kan ze toch niet allemaal over één kam scheren hoorrrrrw..!'
Alleen direct na Charlie Hebdo had RTL Nieuws goede uitzendingen. Vooral die vrijdag op die supermarkt en de bestorming op dat bedrijfspand.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij Parijs duurde het ook heel lang voor ze een extra uitzending deden. En toen ze met een extra uitzending kwamen stelde het geen ruk voor. Beter aardappelhoofd op youtube kijken.
Net zoals jij, bedoel je? Suggestief praten en niets concreets zeggen. Allemensen, daar schieten we wat mee op. Zijn het Tsjetsjenen, prima. Dan gaan we daar de boel opruimen! Zijn het Marokkanen, ook goed. Gaan we daarheen. Staat op code oranje, maar wat kan me dat nu rotten. Maar heb het alleen over een nationaliteit als je bewijs hebt en ga niet de hele tijd die half Aziatische nokiamakers uit Noordoost-Europa belachelijk maken!quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het zal helaas wel bij woorden blijven.
Ja, wel opvallend de aanslagen in Europa de laatste tijd.quote:Op maandag 2 november 2020 23:20 schreef zipcon het volgende:
[..]
Wouter Zwart zat op Nieuwsuur, vanuit Berlijn. Dus heel ver weg.
Nog steeds?quote:
Macron begint de oorzaak te zienquote:
14 dagen quarantaine!quote:Op maandag 2 november 2020 23:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Macron komt eindelijk bij z'n positieven.
Bazen.quote:
Macron heeft geen kinderen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Macron komt eindelijk bij z'n positieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |