Dader lijkt in een seconde helemaal links in beeld te staan. Iets wit aanquote:Op maandag 2 november 2020 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is dat nou een agent
Edit: oh ja dus. Jeetje
Iig veel meer dan 'enkele individuen'. En de bindende factor is dat prachtige geloof.quote:Op maandag 2 november 2020 21:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
De vraag is welk percentage van die 1.5 miljard het eigenlijk wel mooi vindt als ongelovige varkens worden afgeslacht.
Zal je tegenvallen denk ik, ouwe knuffelaar.
Je kunt het de Islam zeker aanrekenen als je de Islam hebt bestudeerd. Het is een soort kopie van het oude testament.quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dat kun je het geloof en de religie niet aanrekenen, als er iemand in naam van jezus de boel kort en klein schiet en zegt dat het opdracht is van zijn god reken je dat toch ook niet het christendom aan?
Die hadden in hun blad toch ook opgeroepen begin november aanslagen te plegen?quote:Op maandag 2 november 2020 21:23 schreef Hathor het volgende:
Aanvallen op meerdere plekken tegelijk heeft een beetje het stempel van al qaeda, ongeveer net zoals toen in Parijs gebeurt is.
Nou, ik denk dat het er wel wat meer zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 21:24 schreef myShizzle het volgende:
1 dader opgepakt, one to go dan denk ik
Geen idee, ik heb geen abonnement op hun blad.quote:Op maandag 2 november 2020 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die hadden in hun blad toch ook opgeroepen begin november aanslagen te plegen?
Nee ze laten zich niet oppakken.quote:Op maandag 2 november 2020 21:24 schreef myShizzle het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2020 21:21 schreef myShizzle het volgende:
3 verdachten in beeld, eentje heeft zichzelf ws opgeblazen met bomgordel.
Dus 2 nog on the loose, en die gaan door tot ze dood zijn
Slagje om de arm nog hoor. In de ruis na aanslagen gaat het wel vaker ineens over meerdere locaties. Even afwachten tot daar iets meer duidelijk over is.quote:Op maandag 2 november 2020 21:23 schreef Hathor het volgende:
Aanvallen op meerdere plekken tegelijk heeft een beetje het stempel van al qaeda, ongeveer net zoals toen in Parijs gebeurt is.
Hopelijk nog levend zodat ie ondervraagd en gestraft kan worden.quote:Op maandag 2 november 2020 21:24 schreef myShizzle het volgende:
Het zijn over het algemeen niet de 2e, 3e of 4e generatie moslims in Europa die deze aanslagen plegen, maar meer de vluchtelingen/nieuwkomers. Ondanks dat de Turken en Mocros moeizaam integreren, zijn ze verder van de Islam af dan dat ze het zeld doorhebben of kunnen accepteren. Massa immigratie van vluchtelingen in Europa moet stoppen.quote:Op maandag 2 november 2020 21:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iig veel meer dan 'enkele individuen'. En de bindende factor is dat prachtige geloof.
Nee, liever gewoon afschieten, anders krijg je weer van die tenenkrommende beelden zoals met die Gokmen T.quote:Op maandag 2 november 2020 21:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk nog levend zodat ie ondervraagd en gestraft kan worden.
Ah, simpelweg op Wikipedia.quote:Op maandag 2 november 2020 21:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Een grote minderheid van de moslims heeft in min of meerdere mate wel begrip voor dit soort aanslagen. Dan hebben we het over enkele tientallen procenten in sommige landen, dit naar aanleiding van onderzoek. Eens kijken of ik de cijfers ergens kan traceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |