En dan een petitie opzetten, en beginnen met "Wij moslims...".quote:Op maandag 2 november 2020 21:18 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Blijkbaar is het andersom, zo ziedend zijn dat je een 1.5miljard moslims over 1 kam scheert
Welnee. Dit begint al zo gewoon te worden dat het bijna geen nieuws meer is. Laat staan extra uitzendingen.quote:
Ja dat valt me ook op, ook hier in Utrecht toen.quote:Op maandag 2 november 2020 21:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Slagje om de arm nog hoor. In de ruis na aanslagen gaat het wel vaker ineens over meerdere locaties. Even afwachten tot daar iets meer duidelijk over is.
quote:Op maandag 2 november 2020 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die hadden in hun blad toch ook opgeroepen begin november aanslagen te plegen?
Ze komen iig hun afspraken naquote:Op maandag 2 november 2020 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die hadden in hun blad toch ook opgeroepen begin november aanslagen te plegen?
Ik ben geen moslim hoor, verre van.quote:Op maandag 2 november 2020 21:28 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En dan een petitie opzetten, en beginnen met "Wij moslims...".
Yup, al is een van de doelen van dit soort terroristen ongetwijfeld ook om het vuurtje tussen die inmiddels best grote groep vaak nog steeds erg slecht geintegreerden en de autochtone bevolking op te stoken.quote:Op maandag 2 november 2020 21:27 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Het zijn over het algemeen niet de 2e, 3e of 4e generatie moslims in Europa die deze aanslagen plegen, maar meer de vluchtelingen/nieuwkomers. Ondanks dat de Turken en Mocros moeizaam integreren, zijn ze verder van de Islam af dan dat ze het zeld doorhebben of kunnen accepteren. Massa immigratie van vluchtelingen in Europa moet stoppen.
Al zeven doden te betreuren.quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Discombobulate het volgende:
Het Ottomaanse rijk gaat Europa weer veroveren
Ze maakten er net melding van bij VI.quote:Op maandag 2 november 2020 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Welnee. Dit begint al zo gewoon te worden dat het bijna geen nieuws meer is. Laat staan extra uitzendingen.
Even kijken , hoeveel aanslagen zijn er uit de naam van Jezus de afgelopen decennia gepleegd in Europa ?quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dat kun je het geloof en de religie niet aanrekenen, als er iemand in naam van jezus de boel kort en klein schiet en zegt dat het opdracht is van zijn god reken je dat toch ook niet het christendom aan?
Bij de publieke omrop zullen ze wel weer oproepen om Trump met een sniper neer te knallen .quote:Op maandag 2 november 2020 21:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze maakten er net melding van bij VI.
Er zijn veel meer aanslagen door de PKK gepleegd in Turkije dan moslims in Europa. Echter kan zelfs een fascist als Erdogan onderscheid maken tussen PKK en Koerden. Hij is zelfs getrouwd met een Koerd.quote:Op maandag 2 november 2020 21:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Naja, als er in Turkije aanslag op aanslag door Christenen wordt gepleegd wil ik Erdohan & Co weleens horen
Begint (vind ik zelf dan) juist weer meer te leven heb ik het gevoel.quote:Op maandag 2 november 2020 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Welnee. Dit begint al zo gewoon te worden dat het bijna geen nieuws meer is. Laat staan extra uitzendingen.
Wat?quote:Op maandag 2 november 2020 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij de publieke omrop zullen ze wel weer oproepen om Trump met een sniper neer te knallen .
Het wordt weer hip ja.quote:Op maandag 2 november 2020 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Begint (vind ik zelf dan) juist weer meer te leven heb ik het gevoel.
Ja leuk voor je.quote:Op maandag 2 november 2020 21:28 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim hoor, verre van.
Zelfde met Spaanse griep - Cojona.quote:Op maandag 2 november 2020 21:32 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
Mensen, dit gebeurde vroeger ook alleen door de social media lees je dit nu vaker. Niks aan de hand.
Wat is hier nu breaking aan?quote:
Strak kutje zekerquote:Op maandag 2 november 2020 21:30 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Er zijn veel meer aanslagen door de PKK gepleegd in Turkije dan moslims in Europa. Echter kan zelfs een fascist als Erdogan onderscheid maken tussen PKK en Koerden. Hij is zelfs getrouwd met een Koerd.
Ja.quote:Op maandag 2 november 2020 21:34 schreef Momo het volgende:
Ze hebben het over meerdere aanvallers, als in minstens 3 als ik Steve zo hoor?
In Europa zal het meevallen. Over het algemeen zullen de wat lager opgeleide mensen het sneller ok vinden. Echter kun je die vraag ook omdraaien: hoeveel procent van de Europese mensen vinden het stiekem lekker dat China de Oeigoeren aan bet vernietigen is? Ik denk dat er hier ook best een hoop rondlopen die dat stiekem geweldig vinden. Uiteraard zullen de lager opgeleiden over het algemeen dat sneller goedkeuren. Hiermee wil ik overigens niet alle lageropgeleiden over 1 kam scheren, meer een observatie van mezelf in mijn omgeving en op social media.quote:Op maandag 2 november 2020 21:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
De vraag is welk percentage van die 1.5 miljard het eigenlijk wel mooi vindt als ongelovige varkens worden afgeslacht.
Zal je tegenvallen denk ik, ouwe knuffelaar.
Oh ja daar ja, k zie hemquote:
Breivik (spant nog steeds de kroon wel qua aanslagen)quote:Op maandag 2 november 2020 21:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat is hier nu breaking aan?
Het zou breaking zijn als het eens voor een keer géén moslims zouden zijn.
Ook allemaal gedaan uit naam van Jezus Christus inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2020 21:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Breivik (spant nog steeds de kroon wel qua aanslagen)
Christchurch.
De wekelijkse schoolshootings.
Aha.quote:Op maandag 2 november 2020 21:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Christchurch.
Die van die onderste met zijn witte broek aan ligt nu dood op straat.quote:Op maandag 2 november 2020 21:37 schreef Scrummie het volgende:
Weet niet of dit mag, maar;
[ twitter ]
Man man man...
Elke aanslag is breaking, er vallen onschuldige mensenlevensquote:Op maandag 2 november 2020 21:34 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat is hier nu breaking aan?
Het zou breaking zijn als het eens voor een keer géén moslims zouden zijn.
Vervelend zeg.quote:Op maandag 2 november 2020 21:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die van die onderste met zijn witte broek aan ligt nu dood op straat.
Oh ja nee het was niet in (misbruik van de) naam van geloof en dus wat is je punt?quote:Op maandag 2 november 2020 21:38 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Ook allemaal gedaan uit naam van Jezus Christus inderdaad.
Jouw valse en misplaatste vergelijkingen. Dat is mijn punt.quote:Op maandag 2 november 2020 21:40 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ja nee het was niet in (misbruik van de) naam van geloof en dus wat is je punt?
Wat is jouw punt met je gedownplay?quote:Op maandag 2 november 2020 21:40 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh ja nee het was niet in (misbruik van de) naam van geloof en dus wat is je punt?
IS heeft nog niks geclaimedquote:Op maandag 2 november 2020 21:42 schreef Scrummie het volgende:
Is het al wel duidelijk of het een link heeft met islam?
Bedenk ik zelf ook niet ff hequote:
Gekkies gonna gekkie onder welke omstandigheden dan ook.quote:Op maandag 2 november 2020 21:39 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Aha.
En welke bekende, en alom getolereerde religie/ideologie, hingen/hangen zij dan gezamenlijk aan?
Als je er zo naar kijkt zijn de grootste slachtoffers van terrorisme moslims zelf. Ik schat zo'n 98%.quote:Op maandag 2 november 2020 21:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Christchurch.
quote:Op maandag 2 november 2020 21:42 schreef Scrummie het volgende:
Dat denk ik niet , islam staat voor vrede namelijk.quote:Op maandag 2 november 2020 21:42 schreef Scrummie het volgende:
Zeker wel. Maar dat doen ze niet meer. Daarom is de islam ook een achterlijke godsdienst.quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:
Dat kun je het geloof en de religie niet aanrekenen, als er iemand in naam van jezus de boel kort en klein schiet en zegt dat het opdracht is van zijn god reken je dat toch ook niet het christendom aan?
Oké baasquote:Op maandag 2 november 2020 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zet dit topic alvast maar in een reeks.
Maak er maar terreuraanslag vanquote:
quote:Op maandag 2 november 2020 21:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zet dit topic alvast maar in een reeks.
@GGMMquote:
Als je er over wilt praten; mijn DM staat open.quote:Op maandag 2 november 2020 21:47 schreef Justin_Case het volgende:
Krijg ineens flashbacks naar Bataclan
Dat weet ik niet zeker. Dit zijn types die uit landen komen waar ze nooit westerse normen en waarden hebben meegekregen en de stap naar Europa is dan te groot. En in landen als bv Pakistan is de Islam echt heel anders dan een Turkije of zelfs Marokko (met name Arabische gedeelte). In deze landen wordt de Islam vooral gezien als bidden, vasten, zekat(geld aan arme mensen geven) achtige dingen, waat het in landen als Pakistan of het midden oosten vaker verder gaat dan dat. Tel daarbij op dat deze mensen uit erbarmelijke omstandigheden zijn gevlucht met haat richting het westen (ze hebben immers nooit kafirs ontmoet en kunnen zien dat ze eigenlijk niet veel verschillen van moslims als je religie niet meerekent) en voila. Europa moet een oplossing vinden voor de vele honderdduizenden vluchtelingen die hier zijn door ze terug te sturen en nieuwe nieuwkomers te weigeren.quote:Op maandag 2 november 2020 21:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, al is een van de doelen van dit soort terroristen ongetwijfeld ook om het vuurtje tussen die inmiddels best grote groep vaak nog steeds erg slecht geintegreerden en de autochtone bevolking op te stoken.
Ja, maar dat zal de mensen hier aan hun reet roesten. Kinderen op Lesbos kunnen creperen maar oh wee als hier het wc-papier dreigt op te raken.quote:Op maandag 2 november 2020 21:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je er zo naar kijkt zijn de grootste slachtoffers van terrorisme moslims zelf. Ik schat zo'n 98%.
Men vergeet hoeveel onschuldigen in het Midden-Oosten worden vermoord door extremisten.
Op zijn eigen schaduw leek het wel.quote:Op maandag 2 november 2020 21:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Waar schiet die Allah snackbar op dan
Wat moet je dan doen? Alles met een kleurtje over de grens zetten?quote:Op maandag 2 november 2020 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Het offensief is begonnen. Eerst jaren lang al die gasten hier naartoe gehaald en hartelijk welkom geheten en nu zijn ze op volle sterkte en gaan los op alles wat ze niet bevalt hier. De regeringen hebben het zelf zo ver laten komen.
Er zijn 1,6 miljard moslims op de wereld, als zoals jij zegt, elke moslim een terrorist is dan zou er niks meer van de wereld over zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 21:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Maar de Profeet beledigen mag niet hoor. Misschien worden de oogjes van de EU nu langzaam geopend en gaan we actief proberen om moslims buiten de deur te houden. Wat er nu gebeurt hebben we aan onszelf te danken..niet omdat we de Profeet beledigen maar omdat men blind is voor de aids van de islam.
Soms vraag ik me wel eens af of die stelling klopt. Je kan nog zo gek als een deur zijn, maar van binnen geen gewelddadig persoon. Dan uit dat zich heel anders dan wanneer je (een bepaalde stroming binnen het) geloof aanhangt die berust op kwaad en gewelddadigheid.quote:Op maandag 2 november 2020 21:44 schreef Azula het volgende:
[..]
Gekkies gonna gekkie onder welke omstandigheden dan ook.
quote:Op maandag 2 november 2020 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Het offensief is begonnen. Eerst jaren lang al die gasten hier naartoe gehaald en hartelijk welkom geheten en nu zijn ze op volle sterkte en gaan los op alles wat ze niet bevalt hier. De regeringen hebben het zelf zo ver laten komen.
Wat heeft dit met ras te maken?quote:Op maandag 2 november 2020 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen? Alles met een kleurtje over de grens zetten?
quote:Op maandag 2 november 2020 21:49 schreef trein2000 het volgende:
Mogelijke gijzeling in een Japans restaurant. Meldt aardappelhoofd.
Leven in een bubbelquote:Op maandag 2 november 2020 21:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal de mensen hier aan hun reet roesten. Kinderen op Lesbos kunnen creperen maar oh wee als hier het wc-papier dreigt op te raken.
Alle modjes het land uit?quote:Op maandag 2 november 2020 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
In welk opzicht dan? Breivik blijft je natuurlijk bij omdat dat totaal onverwacht kwam, maar de aanslagen in Madrid (2004), Parijs (2015) en Nice (2016) waren groter.quote:Op maandag 2 november 2020 21:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Wellicht dat extremisten uit doorgaans zwaar en jarenlang kapotgemaakte landen onder dezelfde noemer worden geschaard als wel normale mensen die gewoon netjes leven.quote:Op maandag 2 november 2020 21:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is jouw punt met je gedownplay?
Ach, we hebben hier een moslim-gekkie die het allemaal maar een beetje gaat bagatelliseren.quote:Op maandag 2 november 2020 21:37 schreef Azula het volgende:
Christchurch.
Het zou al helpen als erover gesproken kan worden.quote:Op maandag 2 november 2020 21:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat voor doelen denk je dan dat die lui hebben?quote:
Welke offensief? Hoe zit het met al die immigranten sinds de jaren '60 die ook moslims zijn? Begint hun offensief ook nu pas?quote:Op maandag 2 november 2020 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |