quote:Op maandag 2 november 2020 23:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stap lekker in de auto bij je pa volgende keer, knap je misschien van op
Holocaust ontkennerquote:Op maandag 2 november 2020 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
Echt sneu dit, dat dit zo'n Freek nou moet overkomen.
En het andere kamp komt met 'deugers', 'wegkijkers' etc. Tja.quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de linkse strategie is wel om alles en iedereen waar ze tegen zijn een nazi en een racist te noemen. Dat is niet bepaald nieuw, en wordt van hoog tot laag toegepast. Trump, Geert Wilders, Thierry, etc. Standaard strategie.
Prima. Maar verdiep je nou gewoon even in Freek Jansen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Eerlijk is eerlijk, de linkse strategie is wel om alles en iedereen waar ze tegen zijn een nazi en een racist te noemen. Dat is niet bepaald nieuw, en wordt van hoog tot laag toegepast. Trump, Geert Wilders, Thierry, etc. Standaard strategie.
Deugers en wegkijkers of nazi's en racisten. Is niet heel erg vergelijkbaar dunkt mij.quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En het andere kamp komt met 'deugers', 'wegkijkers' etc. Tja.
Ze gaat er wel erg lang op door ja.quote:Op maandag 2 november 2020 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ok Eva, nu heb je je punt wel gemaakt
Amateurisme van niet-politicus Thierry dat hij hier niet uit weet te komen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
Jinek zeurt wel een beetje te lang door over dit onderwerp
Ik nam maar even de fatsoenlijke woorden als je het niet heel erg vindt.quote:Op maandag 2 november 2020 23:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Deugers en wegkijkers of nazi's en racisten. Is niet heel erg vergelijkbaar dunkt mij.
Nee, helemaal niet, ze kan ook nog citeren uit de speech van Frederik Jansen waar hij openlijk zijn bewondering uit voor het Derde Rijk.quote:Op maandag 2 november 2020 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Ok Eva, nu heb je je punt wel gemaakt
Soms is dat nodig.quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
En over die app waarin hij niet ingreepquote:Op maandag 2 november 2020 23:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, ze kan ook nog citeren uit de speech van Frederik Jansen waar hij openlijk zijn bewondering uit voor het Derde Rijk.
Baudet zet een neonazi op zijn lijst. Doet 'ie toch echt zelf.quote:Op maandag 2 november 2020 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben nou toch wel benieuwd naar bewijs daarvan dat niet komt van één van zijn ex-collega's.quote:Op maandag 2 november 2020 23:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Baudet zet een neonazi op zijn lijst. Doet 'ie toch echt zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |