Jazeker.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:58 schreef Mani89 het volgende:
En dan een gruwelijk vals zingende "Lucky Fons de Derde" er achteraan, fantastisch. Bestaat dat nog? Lucky Fonz de Derde?
Ik heb geld op Biden gezet zodat ik sowieso win. Nog eens 4 jaar Circus Trump is mij best 50 euro waard.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb geld op Biden gezet zodat ik sowieso win. Nog eens 4 jaar Circus Trump is mij best 50 euro waard.
Ik denk aan zich zelfquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aan wie is Robben wat verplicht?
Daarom. Die niet aflatende mediaobsessie vind ik zo ergerniswekkend, net zo de ''Haha robben is weer geblesseerd!!!!quote:
Republikeinen gaan waarschijnlijk sowieso eerst voor staan ja, omdat de Democraten veel meer per post stemmen.quote:
Welke boeken heb je ingeslagen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
Er stond vanmiddag een grote rij bij de bieb. @:slobeend
Heb mijn vriendin even gestuurd. Ik ben nog in het boek van Rutte en die van Wiegel bezig dus alleen wat gjuilty pleasure in de vorm van de baantjer boeken. En wat andere detectives, geen zware kost. (hoop wel dat het bij 2 weken blijft maar dat zal wel niet)quote:
Staat NPA voor "non-party affiliated"? Dan lijkt meer dan 2 miljoen me erg veel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Republikeinen gaan waarschijnlijk sowieso eerst voor staan ja, omdat de Democraten veel meer per post stemmen.
Lijkt mij wel ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Staat NPA voor "non-party affiliated"? Dan lijkt meer dan 2 miljoen me erg veel.
Hear, hear!quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom zijn we überhaupt zo begaand of worden we doodgeslagen met de Amerikaanse politiek? Derdewereldland met een Gucci tas.
ZML heeft daar een goed filmpje over.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom zijn we überhaupt zo begaand of worden we doodgeslagen met de Amerikaanse politiek? Derdewereldland met een Gucci tas.
quote:
Een beetje een kip-ei verhaal, maar alle retoriek en discussies uit Amerika worden ook geïmporteerd naar Nederland, dus het is niet alsof het totaal irrelevant is wat daar gebeurt.quote:
Wie is dat?quote:
De wekker is gezet om 4:00.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:34 schreef Koffieplanter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |