Dusk, Emerald, Linen enzo. Bron: ik ben bij hem thuisgeweest.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat staat er op die 1-2-3-4-5 bordjes?
`Wat leuk zeg, wat hebben jullie gedaan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dusk, Emerald, Linen enzo. Bron: ik ben bij hem thuisgeweest.
Fall Guys gespeeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
`Wat leuk zeg, wat hebben jullie gedaan?
Ik heb een paar horloges en sieraden gejat, voornamelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
`Wat leuk zeg, wat hebben jullie gedaan?
Dan hoeft er geen act in stand gehouden te worden, dan zijn we de grootste vrienden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zitten jullie dan ook de hele dag te vitten op elkaar?
Op dit forum doen we maar alsof.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zitten jullie dan ook de hele dag te vitten op elkaar?
Eerst de Discord uitgejaagd worden en nu dit. Pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hadden we @:Slobeend niet uitgenodigd trouwens?
Ik denk dat je blij moet zijnquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerst de Discord uitgejaagd worden en nu dit. Pijnlijk.
De nieuwste subleague werd besproken, dus die omissie was onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hadden we @:Slobeend niet uitgenodigd trouwens?
Ik hoop dat @Rellende_Rotscholier @johannes_vermeer en @El-Stinho nog normaal kunnen slapen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De nieuwste subleague werd besproken, dus die omissie was onvermijdelijk.
Je zit nog niet in die andere?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerst de Discord uitgejaagd worden en nu dit. Pijnlijk.
Celtic alweer kampioen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je zit nog niet in die andere?
Heerlijk Eerlijk Heertje. Goede tv. Jan Mulderquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hardop gelachen om de Jan Mulder imitatie. (rond 10.00)
Te lang niet gezien dit, heerluk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hardop gelachen om de Jan Mulder imitatie. (rond 10.00)
Wow, je haalt de woorden uit mn mond.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:58 schreef Mani89 het volgende:
En dan een gruwelijk vals zingende "Lucky Fons de Derde" er achteraan, fantastisch. Bestaat dat nog? Lucky Fonz de Derde?
Aan wie is Robben wat verplicht?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:26 schreef Mykonos het volgende:
Robben deze maand niet meer in actie. Echt een unaniem groot succes die terugkeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |