Hier schrik ik van.quote:Op maandag 2 november 2020 11:01 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe layout van het toonaangevende Mediacourant?
Mijn autisme trekt dit niet.quote:Op maandag 2 november 2020 11:01 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe layout van het toonaangevende Mediacourant?
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 2 november 2020 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar moet ik Mediacourant van kennen
Klinkt als niveau geenstijl, joop.nl, enz...
Ik heb tot 2 minuten geleden werkelijk nooit in mijn leven naar Mediacourant gekeken.quote:Op maandag 2 november 2020 11:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wacht, je bent serieus? [ afbeelding ]
Dat is een keuze, maar dat je het begrip zelfs niet kent.quote:Op maandag 2 november 2020 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb tot 2 minuten geleden werkelijk nooit in mijn leven naar Mediacourant gekeken.
https://nos.nl/video/2354(...)wat-uci-beslist.htmlquote:Op maandag 2 november 2020 12:13 schreef Steven184 het volgende:
Zou Dylan volgend jaar weer fietsen?
Ik moest net zelf een pondje overtrekken, ik heb leukere dingen meegemaakt.quote:Op maandag 2 november 2020 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mani89 ligt huilend in een berm vanwege de wind, denk ik.
quote:Op maandag 2 november 2020 19:13 schreef wimderon het volgende:
https://twitter.com/Momootjem
Dit is niet @:momo, toch? Toch?
#wezijnjulliespuugzat
Ik ben bang dat de doelgroep het programma niet kan vinden.quote:Op maandag 2 november 2020 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Lekker campagnevoeren bij Jimek
Hopelijk heb je geen aandelen wielerflits. Die man is zo weer weg, neem ik aan.quote:Op maandag 2 november 2020 11:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb weer zo moeten lachen om de opinie van Knipperlicht. Interessantdoenerij over het dilemma Groenewegen, om het daar vervolgens geen seconde over te hebben en geen enkele mening naar voren te brengen.
Of Brabant en dan met name carnaval. Over een paar jaar weten we niet eens meer wat het was.quote:Op maandag 2 november 2020 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/34361_f937627f
Maar dan Denen.
Dat kan me niet snel genoeg zijn, net als dat decadente wintersporten.quote:Op maandag 2 november 2020 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of Brabant en dan met name carnaval. Over een paar jaar weten we niet eens meer wat het was.
Wel lollig als de ganse Westerse beschaving ten onder zou gaan door après-ski parties en carnaval festiviteiten die de corona lekker verspreid hebben. En was er ook niet zo'n potje voetjebal vorig jaar in Italië dat ook lekker meedeed in dat genre?quote:Op maandag 2 november 2020 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan me niet snel genoeg zijn, net als dat decadente wintersporten.
Atalanta - Valencia.quote:Op maandag 2 november 2020 22:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wel lollig als de ganse Westerse beschaving ten onder zou gaan door après-ski parties en carnaval festiviteiten die de corona lekker verspreid hebben. En was er ook niet zo'n potje voetjebal vorig jaar in Italië dat ook lekker meedeed in dat genre?
Is vertraagd omdat de developers vanuit huis moesten werken door Covid19quote:
Als ik nog een undecided voter was dan wist ik het wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb genoeg gezien, TrumpGod gaat de verkiezingen winnen.
[ twitter ]
quote:Maar het palet aan mogelijke maatregelen is breder. Want zoals een ingewijde zegt: ,,Kiezen we voor de lange weg, of gaan meer doen om het virus nu sneller te raken.” Daarom is het ‘tamelijk zeker’ dat het kabinet musea, bioscopen, bibliotheken en theaters vanaf donderdag voor twee weken sluit. Dat geldt dan ook voor pretparken en dierentuinen. Sportscholen zouden uitgezonderd worden, juist om burgers een ‘uitlaatklep’ te laten houden, stellen bronnen.
Ironisch gezien een nummer van een LGBT bandquote:Op dinsdag 3 november 2020 10:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb genoeg gezien, TrumpGod gaat de verkiezingen winnen.
[ twitter ]
Dan kan ik hem geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik denk nog steeds dat @:mani89 achter Trump en Thierry aanloopt om in het broekje van Eva te komen.
Trump loves the gays!quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Ironisch gezien een nummer van een LGBT band
Smalle definitie van een uitlaatklep, maar Hugo is zelf een opgepompt mannetje dus niet heel verrassendquote:
Uitlaatklep voor de tokkies bedoelen ze, zodat die niet de hele boel gaan slopen. Familie Vinexwijk zal gewoon netjes en braaf binnen blijven.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Smalle definitie van een uitlaatklep, maar Hugo is zelf een opgepompt mannetje dus niet heel verrassend
Voor een uitkeringstrekkende vetklep als jij is wel of geen lockdown eigenlijk exact dezelfde situatie hahaha.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uitlaatklep voor de tokkies bedoelen ze, zodat die niet de hele boel gaan slopen. Familie Vinexwijk zal gewoon netjes en braaf binnen blijven.
Dit heb ik letterlijk vorige week al in dit topic gepost.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor een uitkeringstrekkende vetklep als jij is wel of geen lockdown eigenlijk exact dezelfde situatie hahaha.
Er zijn dagen dat ik jouw posts nog sneller voorbij scroll dan de OPs van Rellende_Rotscholier.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit heb ik letterlijk vorige week al in dit topic gepost.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik jouw posts nog sneller voorbij scroll dan de OPs van Rellende_Rotscholier.
Het was natuurlijk al belachelijk dat je nu niet buiten mag tennissen, maar wel in de sportschool kan dansen met 30 mensen... Allemaal geld en belangen,... CDA was schijnbaar voor sluiting sportscholen en VVD/D66 voor openhouden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van. Maar goed, de VVD, dus eigenlijk ook wel. [ afbeelding ]
Is @Slobeend voor Rutte?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van. Maar goed, de VVD, dus eigenlijk ook wel. [ afbeelding ]
Gefeliciteerd met Kondogbia.quote:
Wat vind jij van de publieke opinie?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat vind jij van de oorverdovende stilte rond de dood van die 73-jarige Arnhemmer?
Ik vind dat we het te normaal zijn gaan vinden dat je niet meer kunt zeggen wat je denkt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind jij van de publieke opinie?
Gerrymandering.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik vind dat we het te normaal zijn gaan vinden dat je niet meer kunt zeggen wat je denkt.
Ik vind dat we er een sport van maken niet de juiste mensen aan het woord te laten, weten wanneer wat nodig is. We hebben nu de afgelopen maanden 100.000 artikelen en uitzendingen gehad met kneuzige econoompjes, dronken virologen die de uiterste opinies hebben die een paar weken later weer in de prullenbak kunnen. Helemaal klaar mee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik vind dat we het te normaal zijn gaan vinden dat je niet meer kunt zeggen wat je denkt.
Seething.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:21 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag niet meer in de bibliotheek zitten met m'n macbook en takeaway flat white op voldoende afstand maar @:koffieplanter mag wel al zijn lichaamssappen de zwetende ruimte in slingeren tussen opgepompt volk. Om depressief van te worden.
Groot verlies voor de musicalwereld.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Albert Verlinde gaat na 5 jaar weg bij Stage Entertainment.
Dat werd sowieso al afgeraden, al een flink aantal maanden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:21 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag niet meer in de bibliotheek zitten met m'n macbook en takeaway flat white op voldoende afstand maar @:koffieplanter mag wel al zijn lichaamssappen de zwetende ruimte in slingeren tussen opgepompt volk. Om depressief van te worden.
Teksten zoals 'Home is where your heart is'quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat staat er op die 1-2-3-4-5 bordjes?
Dat is mijn prachtige Xenos kastje. Er staat Monac Blue, Dusk Blue, Emerald, Grayed Jade en Linen op.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dusk, Emerald, Linen enzo. Bron: ik ben bij hem thuisgeweest.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
`Wat leuk zeg, wat hebben jullie gedaan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dusk, Emerald, Linen enzo. Bron: ik ben bij hem thuisgeweest.
Fall Guys gespeeld natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
`Wat leuk zeg, wat hebben jullie gedaan?
Ik heb een paar horloges en sieraden gejat, voornamelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
`Wat leuk zeg, wat hebben jullie gedaan?
Dan hoeft er geen act in stand gehouden te worden, dan zijn we de grootste vrienden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zitten jullie dan ook de hele dag te vitten op elkaar?
Op dit forum doen we maar alsof.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zitten jullie dan ook de hele dag te vitten op elkaar?
Eerst de Discord uitgejaagd worden en nu dit. Pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hadden we @:Slobeend niet uitgenodigd trouwens?
Ik denk dat je blij moet zijnquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerst de Discord uitgejaagd worden en nu dit. Pijnlijk.
De nieuwste subleague werd besproken, dus die omissie was onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:27 schreef Mani89 het volgende:
Waarom hadden we @:Slobeend niet uitgenodigd trouwens?
Ik hoop dat @Rellende_Rotscholier @johannes_vermeer en @El-Stinho nog normaal kunnen slapen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De nieuwste subleague werd besproken, dus die omissie was onvermijdelijk.
Je zit nog niet in die andere?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerst de Discord uitgejaagd worden en nu dit. Pijnlijk.
Celtic alweer kampioen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je zit nog niet in die andere?
Heerlijk Eerlijk Heertje. Goede tv. Jan Mulderquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hardop gelachen om de Jan Mulder imitatie. (rond 10.00)
Te lang niet gezien dit, heerluk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hardop gelachen om de Jan Mulder imitatie. (rond 10.00)
Wow, je haalt de woorden uit mn mond.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:58 schreef Mani89 het volgende:
En dan een gruwelijk vals zingende "Lucky Fons de Derde" er achteraan, fantastisch. Bestaat dat nog? Lucky Fonz de Derde?
Aan wie is Robben wat verplicht?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:26 schreef Mykonos het volgende:
Robben deze maand niet meer in actie. Echt een unaniem groot succes die terugkeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |