Heb ik vrede mee.quote:Op maandag 2 november 2020 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prima TT
Matige TS
Matige OP
4.5/10
Een onthoofding?quote:Op maandag 2 november 2020 09:55 schreef Coco het volgende:
Weer een 'incident'' op onze facturatieafdeling.
Dramaandag!
Onterechte uitbetaling, gaan we dus weer terugvorderen.quote:
Drie notes gekregen voor Feyenoord-Wolfsbergerquote:
Mooie prestatie.quote:Op maandag 2 november 2020 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drie notes gekregen voor Feyenoord-Wolfsberger
Gepresteerd naar mijn xNotes
@:fetx
@:erasmus
@:caland
@:generationalpha
Inderdaad. Drie onterechte strafschoppen drie notes, na iedere eentje.quote:
Heb je post zojuist ingelijst en boven mijn bed gehangen.quote:Op maandag 2 november 2020 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drie notes gekregen voor Feyenoord-Wolfsberger
Gepresteerd naar mijn xNotes
@:fetx
@:erasmus
@:caland
@:generationalpha
Doe dat xG-geneuzel maar ergens anders.quote:Op maandag 2 november 2020 10:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb je post zojuist ingelijst en boven mijn bed gehangen.
xG-genot
Denken dat ik het meende van dat xG-genotquote:Op maandag 2 november 2020 10:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe dat xG-geneuzel maar ergens anders.
zijn er daar wel vlot meequote:Op maandag 2 november 2020 10:16 schreef fetX het volgende:
Oh, blijkbaar heb ik een nieuwe note. Uiteraard in COR.
Volgens mij post ik daar 3x per week of zo, dus dat is een mooie score.
watquote:
Ik heb het gewoon even moeilijk. Mag ik ook een keer steun zoeken in deze SC, ongevoeligerd?quote:
Hier is een digitale knuffelquote:Op maandag 2 november 2020 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon even moeilijk. Mag ik ook een keer steun zoeken in deze SC, ongevoeligerd?
Ja dat soort dingen daar geef ik niet om.quote:Op maandag 2 november 2020 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon even moeilijk. Mag ik ook een keer steun zoeken in deze SC, ongevoeligerd?
Gefeliciteerd trouwens. Post #22 op 11:44:44
quote:Op maandag 2 november 2020 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is een digitale knuffel
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat soort dingen daar geef ik niet om.
Maar bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |