En hopelijk dient Atlético over drie weken ze een smerig harde tik toe.quote:
De sportieve K.O voor die kutclub.Gun Atleti wel het kampioenschap dit seizoen, SimeoneGOATquote:Op zondag 1 november 2020 23:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En hopelijk dient Atlético over drie weken ze een smerig harde tik toe.
Rondo was geweldig gisteren. Prachttelevisie.quote:Op maandag 2 november 2020 14:27 schreef -XOR- het volgende:
Dat dit programma tegenwoordig zelfs met Stekelenburg ipv Van der Vaart het beste is van de trojka VI, Rondo, SV zegt vooral veel over de andere twee shows.
heel klein stukje gezien van van Basten en van Bommel, dat vond ik op zich wel interessant alleen begon Gullit zich er in te mengen met een vergelijking van 88 die nergens op sloegquote:Op maandag 2 november 2020 14:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Rondo was geweldig gisteren. Prachttelevisie.
Gullit was op dreef tot hij weer pleitte voor verkorte trainerscursussen voor topspelers.quote:Op maandag 2 november 2020 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
heel klein stukje gezien van van Basten en van Bommel, dat vond ik op zich wel interessant alleen begon Gullit zich er in te mengen met een vergelijking van 88 die nergens op sloeg
Als je 2 mensen tegenover elkaar zet die elkaar niet mogen is het inderdaad schitterend ja . Maar dat is niet elke week zo.quote:Op maandag 2 november 2020 14:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Rondo was geweldig gisteren. Prachttelevisie.
quote:Op maandag 2 november 2020 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gullit was op dreef tot hij weer pleitte voor verkorte trainerscursussen voor topspelers.
Ach, al die voetbalpraatprogramma's moet je uiteindelijk voetbalinhoudelijk niet zo serieus nemen. Puur (leed)vermaak.quote:Op maandag 2 november 2020 15:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je 2 mensen tegenover elkaar zet die elkaar niet mogen is het inderdaad schitterend ja . Maar dat is niet elke week zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Vooral die 5 sec stiltequote:Op zondag 8 november 2020 23:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit is wel een tikkeltje ongemakkelijk
Genoten van de zin "hij verdiende geld met het bergen van een onderzeeër en stak het vervolgens in een zinkend schip"quote:
Wordt morgen bij VI wel goed gemaakt, slaap lekker!quote:Op zondag 8 november 2020 23:47 schreef El-Stinho het volgende:
Blij dat de AZ-hype voorlopig ver van de top 3 verwijderd is.
En dan te bedenken dat Benzema nooit meer wordt opgeroepen. (om andere redenen uiteraard)quote:Op zondag 15 november 2020 23:20 schreef -XOR- het volgende:
Sjieroe is wel een stukkie beter dan Luuk de Jong
Het ontbreken daarvan heeft Nederland wel wat toernooien gekostquote:Op zondag 15 november 2020 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
eEn gEweLdiGe sPiRiT iS oOk bElanGriJk
Strafschoppen , Arie van Os en Rinus Michelsquote:Op zondag 15 november 2020 23:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het ontbreken daarvan heeft Nederland wel wat toernooien gekost
Ruud Gullit in 1994quote:Op zondag 15 november 2020 23:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Strafschoppen , Arie van Os en Rinus Michels
Inderdaad, wij staan qua kwaliteit gewoon achter alle landen die ze lieten zien.quote:Op maandag 16 november 2020 09:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jeetje, Nederland werd wel even schromelijk overschat in vergelijking met die andere toplanden.
Zijn pleegzoon Afellay heeft hij ook meegenomen.quote:Op zondag 22 november 2020 01:41 schreef El-Stinho het volgende:
Nestor Kees wordt weer speelbal vanavond.
hij wil toch ook nog voetballen?quote:Op zondag 22 november 2020 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat ziet Affelay er scherp uit, toch mooi dat voetballers als ze stoppen niet allemaal hun nek verliezen zoals VDV en Sneijder.
''Ja maar bij Atlanta hé eeuh daar wilden die spelers gewoon niet , daar heb ik eeeuh geen controle over gehad''quote:Op zondag 22 november 2020 23:54 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week Drank, jawel!
@:powerloungen
Nu Van der Vaart ook weer.quote:
F1 in een voetbalpraatprogrammaquote:Op zondag 6 december 2020 23:29 schreef Caland het volgende:
Wat is dit opeens, Theo die F1 commentaar geeft
quote:Op zondag 6 december 2020 23:39 schreef PSVCL het volgende:
ziet er beter uit dan de gemiddelde studenthuis, mooi stapelbed ook.
wat een poppenkast
Een rasechte D66er hequote:
Gijs heeft groot gelijk. De beste man kan ook geen ijzer met handen breken. Hij legt het goed uit en die lui aan tafel blijven maar zeuren.quote:
De KNVB had gewoon met andere Europese bonden (Belgie, Duitsland, Engeland en de Scandinavische bonden op z'n minst) moeten weigeren om een WK in Qatar te spelen.quote:Op zondag 6 december 2020 23:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gijs heeft groot gelijk. De beste man kan ook geen ijzer met handen breken. Hij legt het goed uit en die lui aan tafel blijven maar zeuren.
Precies, dat was echt niet onmogelijk geweest. Dan heb je in no time de overtuiging vanuit de FIFA dat het WK verplaatst moet worden.quote:Op maandag 7 december 2020 00:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De KNVB had gewoon met andere Europese bonden (Belgie, Duitsland, Engeland en de Scandinavische bonden op z'n minst) moeten weigeren om een WK in Qatar te spelen.
En dan aanmoedigen dat homo's en transgenders gewoon moeten gaan naar Qatar. Het is daar fucking levensgevaarlijk voor die mensen. Ze hadden moeten schreeuwen GA NIET NAAR QATAR !!!!. LEVENSGEVAARLIJK!!!quote:
Bij 1 incident het WK cancellen met zijn allen.quote:Op maandag 7 december 2020 02:20 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En dan aanmoedigen dat homo's en transgenders gewoon moeten gaan naar Qatar. Het is daar fucking levensgevaarlijk voor die mensen. Ze hadden moeten schreeuwen GA NIET NAAR QATAR !!!!. LEVENSGEVAARLIJK!!!
Ja.quote:Op zondag 13 december 2020 23:18 schreef kalinhos het volgende:
Wellicht al genoemd maar ten tijde dat Van Persie 2 weken vastzat wastie toch ook al international?
Ik lette even niet op, maar wie zei dat?quote:
@El-Stinho en ik vinden Afellay een onafhankelijke geest.quote:Op zondag 13 december 2020 23:18 schreef -XOR- het volgende:
Iemand die de toegevoegde waarde van Afellay kan duiden?
Beste afmaker van de laatste 20 jaar -Pierequote:Op zondag 13 december 2020 23:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik lette even niet op, maar wie zei dat?
Huntelaar heeft aanvoer nodig voor een goal, van Nistelrooij niet.quote:
Van Nistelrooij acteerde wel op een aanmerkelijk hoger niveau en was voetballend veel beter.quote:Op zondag 13 december 2020 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Huntelaar heeft aanvoer nodig voor een goal, van Nistelrooij niet.
Van Nistelrooy was beter maar wel hetzelfde type als Huntelaar, op topniveau was hij ook alleen de afmaker.quote:Op zondag 13 december 2020 23:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Nistelrooij acteerde wel op een aanmerkelijk hoger niveau en was voetballend veel beter.
Van Nistelrooij had ook een korte, snelle sprint, goal geilheid en een harde schot. Dat was aanzienlijk beter dan dat van Huntelaar.quote:Op zondag 13 december 2020 23:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Nistelrooij acteerde wel op een aanmerkelijk hoger niveau en was voetballend veel beter.
Mwa, was voetballend ook nog wel beter dan Huntelaar, maar ik vind het vooral heel gek dat er wordt gedaan alsof huntelaar een soort fenomeen was terwijl zijn cijfers eigenlijk helemaal niet zo indrukwekkend waren. Een topseizoen in de Bundesliga en verder nooit meer dan 12 doelpunten in een seizoen gemaakt in een fatsoenlijke competitie. Mag bijvoorbeeld niet in de schaduw staan van een Hasselbaink.quote:Op maandag 14 december 2020 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Nistelrooy was beter maar wel hetzelfde type als Huntelaar, op topniveau was hij ook alleen de afmaker.
Dat zal wel satire zijn geweest toch?quote:Op zondag 13 december 2020 23:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Marcel ook weer terug op aarde? Hij begon er als Vitesse-fan ook wel erg in te geloven.
Mee eens, dan wordt er gezegd hij scoorde overal maar bij Madrid en Milan was het niet veel waar Van Nistelrooij wel op topniveau topscoorder werd.quote:Op maandag 14 december 2020 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, was voetballend ook nog wel beter dan Huntelaar, maar ik vind het vooral heel gek dat er wordt gedaan alsof huntelaar een soort fenomeen was terwijl zijn cijfers eigenlijk helemaal niet zo indrukwekkend waren. Een topseizoen in de Bundesliga en verder nooit meer dan 12 doelpunten in een seizoen gemaakt in een fatsoenlijke competitie. Mag bijvoorbeeld niet in de schaduw staan van een Hasselbaink.
Het is maar net hoe je het bekijkt, 1 op 2 lopen over je hele carriere is toch wel een aardige prestatie hoor, als je dat niet indrukwekkend vindt, wat dan welquote:Op maandag 14 december 2020 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, was voetballend ook nog wel beter dan Huntelaar, maar ik vind het vooral heel gek dat er wordt gedaan alsof huntelaar een soort fenomeen was terwijl zijn cijfers eigenlijk helemaal niet zo indrukwekkend waren. Een topseizoen in de Bundesliga en verder nooit meer dan 12 doelpunten in een seizoen gemaakt in een fatsoenlijke competitie. Mag bijvoorbeeld niet in de schaduw staan van een Hasselbaink.
Die 1 op twee haalde hij wel vooral in Nederland, maar het was natuurlijk een prima spits, een van de besten van de eredivisie over de afgelopen 20 jaar en scoorde prima in oranje, hij is een soort van Nederlandse Klose. Hij is natuurlijk wel overschat en gehyped. Als je aan 100 mensen in Nederland vraagt wie de grotere spits was, Hasselbaink of Huntelaar, zullen er 90 Huntelaar zeggen terwijl dat natuurlijk niet zo is.quote:Op maandag 14 december 2020 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt, 1 op 2 lopen over je hele carriere is toch wel een aardige prestatie hoor, als je dat niet indrukwekkend vindt, wat dan wel
Dat is ook aan interpretatie onderhevig zeker statistisch maar dat Van Nistelrooy daar weer boven staat is ook duidelijk, die was topscorer in de top bij topclubs.quote:Op maandag 14 december 2020 08:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die 1 op twee haalde hij wel vooral in Nederland, maar het was natuurlijk een prima spits, een van de besten van de eredivisie over de afgelopen 20 jaar en scoorde prima in oranje, hij is een soort van Nederlandse Klose. Hij is natuurlijk wel overschat en gehyped. Als je aan 100 mensen in Nederland vraagt wie de grotere spits was, Hasselbaink of Huntelaar, zullen er 90 Huntelaar zeggen terwijl dat natuurlijk niet zo is.
Van Nistelrooij was inderdaad absolute top, Hasselbaink (en Makaay) subtop en Huntelaar was eigenlijk sub-subtop. Hasselbaink scoorde bijvoorbeeld echt heel veel meer bij de grote jongens.quote:Op maandag 14 december 2020 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook aan interpretatie onderhevig zeker statistisch maar dat Van Nistelrooy daar weer boven staat is ook duidelijk, die was topscorer in de top bij topclubs.
Niet echt dezelfde generatie tochquote:Op maandag 14 december 2020 08:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Nistelrooij was inderdaad absolute top, Hasselbaink (en Makaay) subtop en Huntelaar was eigenlijk sub-subtop. Hasselbaink scoorde bijvoorbeeld echt heel veel meer bij de grote jongens.
Nee klopt, maar je kunt ze wel vrij makkelijk vergelijken.quote:
Groter probleem is dat er momenteel geen enkele is die ook maar in de buurt komt van die 4 in hun prime.quote:Op maandag 14 december 2020 08:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee klopt, maar je kunt ze wel vrij makkelijk vergelijken.
Dat klopt, zou nu een moord doen voor een nieuwe Huntelaar, zowel bij het Nederlands elftal als bij Ajax. Ik wilde er ook geen huntelaar-bash van maken.quote:Op maandag 14 december 2020 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Groter probleem is dat er momenteel geen enkele is die ook maar in de buurt komt van die 4 in hun prime.
Chelsea in de tijd van Hasselbaink was toch niet veel meer(ik denk eigenlijk minder) dan Schalke in de tijd van Huntelaar?quote:Op maandag 14 december 2020 08:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Nistelrooij was inderdaad absolute top, Hasselbaink (en Makaay) subtop en Huntelaar was eigenlijk sub-subtop. Hasselbaink scoorde bijvoorbeeld echt heel veel meer bij de grote jongens.
Wel wat beter en bovendien was de premier league ook toen nog een grotere competitie. Bovendien werd Hasselbaink ook in Spanje nog bijna topscorer. hasselbaink heeft ook veel meer goede seizoenen gehad. Huntelaar heeft 1 echt topseizoen gehad waarin alles lukte en hij 1 op 1 liep over alle competities in het hele jaar. Verder is hij nooit verder dan 12 doelpunten per bundesligaseizoen gekomen. Huntelaar was dan (ook door omstandigheden) weer veel succesvoller in het Nederlands elftal.quote:Op maandag 14 december 2020 10:55 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Chelsea in de tijd van Hasselbaink was toch niet veel meer(ik denk eigenlijk minder) dan Schalke in de tijd van Huntelaar?
Hier alvast de kernachtige samenvatting van Marcel, hoef je niet meer te kijken.quote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef yats het volgende:
Ik ben benieuwd of ze net als studio sport met Ajax beginnen ipv met de enige topper van dit weekend.
Ibi heeft altijd goede teksten en is een onafhankelijke geest.quote:Op zondag 20 december 2020 23:17 schreef -XOR- het volgende:
Ibi heeft opeens een mening gekregen. Oud zuur tov Dicky?
Kandidaat voor het Nederlands elftal - Ibiquote:
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op zondag 20 december 2020 23:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Kandidaat voor het Nederlands elftal - Ibi
Als Babel en Promes het alternatief zijn, lijkt mij logisch om voor Gakpo te gaan.quote:Op zondag 20 december 2020 23:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Kandidaat voor het Nederlands elftal - Ibi
Babel en Promes moeten geen alternatieven zijn, daar is heel Nederland het vast over eens, maar er zijn nog andere opties als Berghuis en Kluivert. Ik weet het nog niet zo met die Gakpo, heel doelgericht altijd maar qua actie vind ik het wat minder.quote:Op zondag 20 december 2020 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Babel en Promes het alternatief zijn, lijkt mij logisch om voor Gakpo te gaan.
Berghuis laat het in Oranje wel zien inderdaad, die verdient het ook wel. Kluivert ben ik niet zo kapot van, vraag mij ook af of die veel verder gaat komen dan invalbeurten bij Leipzig. Al zal het sowieso wel een beetje wachten zijn wie er in april/mei in vorm zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 23:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Babel en Promes moeten geen alternatieven zijn, daar is heel Nederland het vast over eens, maar er zijn nog andere opties als Berghuis en Kluivert. Ik weet het nog niet zo met die Gakpo, heel doelgericht altijd maar qua actie vind ik het wat minder.
Ja Feyenoord ook als ze gaan scoren.quote:Op zondag 27 december 2020 23:45 schreef PSVCL het volgende:
AZ en Vitesse doen nog mee op het kampioenschap ..:
Ze leren het ook nooit
Dat lijkt me niet, want ze lopen op 10 januari eerst 3 punten inquote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja Feyenoord ook als ze gaan scoren.
Gelijk Ajax-Feyenoord, staan ze 8 punten achter
Iedereen weet dat PSV kampioen wordtquote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja Feyenoord ook als ze gaan scoren.
Gelijk Ajax-Feyenoord, staan ze 8 punten achter
Schijnt goed te zijn in de kleedkamer.quote:Op maandag 28 december 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
Ik las op twitter eerder dit seizoen dat Afellay zo’n goede toevoeging aan dit programma was. Waarom eigenlijk?
Stukje inclusiviteit.quote:Op maandag 28 december 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
Ik las op twitter eerder dit seizoen dat Afellay zo’n goede toevoeging aan dit programma was. Waarom eigenlijk?
Stijn en ik vinden Afellay een onafhankelijke geest.quote:Op maandag 28 december 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
Van Gaal voor je, RTL4 nu.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Nouri nieuws straks
@:nouri @:zipportal
Ik vind 'm anders wel altijd een PSV-onderbroek aan hebbenquote:Op zondag 10 januari 2021 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
Afellay is nogal kinderachtig. Zit steeds op Schmidt af te geven omdat die het niet meer in hem zag zitten.
Deed hij een tijdje terug ook vanwege zijn mocrovriendje Mo. Gisteren helemaal niets laten zien tegen Ajax, terwijl Ibi hem afschilderde als de nieuwe Messi. Ik trap er niet meer in.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:44 schreef tompsv18 het volgende:
Afellay is nogal kinderachtig. Zit steeds op Schmidt af te geven omdat die het niet meer in hem zag zitten.
Onzin dit. Hij was pas enorm kritisch op Ihattaren. En dat hij bij zichzelf te raden moest gaan waarom hij niet speelde.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Deed hij een tijdje terug ook vanwege zijn mocrovriendje Mo. Gisteren helemaal niets laten zien tegen Ajax, terwijl Ibi hem afschilderde als de nieuwe Messi. Ik trap er niet meer in.
Maar ze hebben wel een nieuwe tafel gekregen.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:43 schreef tong80 het volgende:
13:40 staat in de gids. beginnen ze eerder.
En wat KingRadler zegt.
Ha haquote:Op maandag 11 januari 2021 13:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een nieuwe tafel gekregen.
Raffie is wel de enige die af en toe iets leuks of zinnigs zegt. Wat een contrast met VI.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:59 schreef KingRadler het volgende:
ik miste wel de frikandellen op tafel
Wanneer was dit dan? Ik kan mij toch echt het tegenovergestelde herinneren ruim voor de kerst.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Onzin dit. Hij was pas enorm kritisch op Ihattaren. En dat hij bij zichzelf te raden moest gaan waarom hij niet speelde.
Vlak na het begin van de competitie. Toen ie op de bank belandde en te zwaar was.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wanneer was dit dan? Ik kan mij toch echt het tegenovergestelde herinneren ruim voor de kerst.
Klopt.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vlak na het begin van de competitie. Toen ie op de bank belandde en te zwaar was.
Aha, dan is mijn post naar aanleiding van ergens november/december. Hij heeft het in ieder geval wel gezegd.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vlak na het begin van de competitie. Toen ie op de bank belandde en te zwaar was.
Ja, Feyenoord kan veel meer dan ze laten zien... alleen is er ook de factor mentaal om het tegen de kleintjes ook te willen laten zien...quote:
Maar Dick haalt het er het maximale uit hoor ik steeds van bepaalde analisten.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord kan veel meer dan ze laten zien... alleen is er ook de factor mentaal om het tegen de kleintjes ook te willen laten zien...
Hoe staat het met Kokcu? Want Diemers kan écht niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Dick haalt het er het maximale uit hoor ik steeds van bepaalde analisten.
Dick weet het organisatorisch gewoon prima neer te zetten, vooral verdedigend. Dat is ook de reden dat ze maar 14 goals tegen hebben gekregen maar tegelijkertijd sloop je ook vrij veel creativiteit en aanvalsdrang uit je ploegquote:Op zondag 17 januari 2021 23:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Dick haalt het er het maximale uit hoor ik steeds van bepaalde analisten.
Had een kwartier kunnen spelen begreep ik. Dus woensdag zal 'ie wel invallen.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe staat het met Kokcu? Want Diemers kan écht niet.
Het was een halve meter buitenspel, dus dat lijkt mij niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:27 schreef macca728 het volgende:
geen twijfel over dat buitenspel blijkbaar ?
Jorgensen zal binnenkort toch wel weer een keer geblesseerd zijn?quote:Op zondag 17 januari 2021 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: de huur van Pratto is volstrekt onnodig.
Uh nee als er niks aan je ogen mankeert niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:27 schreef macca728 het volgende:
geen twijfel over dat buitenspel blijkbaar ?
Dan betwijfel ik of deze man zoveel voordeel oplevert ten opzichte van Linssen/andere optiequote:Op zondag 17 januari 2021 23:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jorgensen zal binnenkort toch wel weer een keer geblesseerd zijn?
In dat geval eens met je stelling.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan betwijfel ik of deze man zoveel voordeel oplevert ten opzichte van Linssen/andere optie
Toegegeven; het is wel een beetje opportuun, zoveel heb ik nog niet van hem gezien. Wat vindt @Slobeend?quote:Op zondag 17 januari 2021 23:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
In dat geval eens met je stelling.
Vind het nog te snel om daarover te oordelen. Het is wel typisch dat Jorgensen ineens weer goed gaat spelen nu Pratto er is. Maar tegen kleinere clubs heb je wat meer aan Pratto denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toegegeven; het is wel een beetje opportuun, zoveel heb ik nog niet van hem gezien. Wat vindt @:slobeend?
Hij leek wel na 10 seconden al helemaal buiten adem.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind het nog te snel om daarover te oordelen. Het is wel typisch dat Jorgensen ineens weer goed gaat spelen nu Pratto er is. Maar tegen kleinere clubs heb je wat meer aan Pratto denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan dat commentaar van dat seizoen dromen, ook nog met Leonardo tegen o.a. HSV en Fiorentina thuis. 'hij doet maar wat, maar wat hij doet is goud waard'.quote:Op zondag 17 januari 2021 23:51 schreef Slobeend het volgende:
Die wedstrijd tegen Fiorentina met Evert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ie een betere optie is tegen de kleinere clubsquote:Op zondag 17 januari 2021 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan betwijfel ik of deze man zoveel voordeel oplevert ten opzichte van Linssen/andere optie
Meer niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
En mystery guest ? Of kon Ibi niet.
En al die AZ 'talentjes' weer hypen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Tadic is niet veel meer jongens, dan weten jullie dat
Wat is dit toch een kansloos opportunistisch programma
Alleen vandaag al had hij 88 assists kunnen hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Tadic is niet veel meer jongens, dan weten jullie dat
Wat is dit toch een kansloos opportunistisch programma
Die heeft weer een enkelbandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |