Ik had hem gister pas verzonnen. Ik hoop dat hij aanslaat.quote:Op zondag 1 november 2020 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik zag hem niet in het bijnamentopic staan, vandaar.
Zelfde niveau als Zeepkist, ik hoop dat je trots bent.quote:Op zondag 1 november 2020 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had hem gister pas verzonnen. Ik hoop dat hij aanslaat.
Ja goede bijnamen verzinnen kun je wel aan jou overlaten!quote:Op zondag 1 november 2020 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had hem gister pas verzonnen. Ik hoop dat hij aanslaat.
Je moet het wel op zijn engels uitspreken hee, anders slaat het nergens op. Zeepkist komt gelukkig niet uit mijn brein.quote:Op zondag 1 november 2020 18:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelfde niveau als Zeepkist, ik hoop dat je trots bent.
Nooit is aangeslagen.quote:
Wordt een lange zit voor Remi.quote:Op zondag 1 november 2020 18:16 schreef Marcoss het volgende:
https://www.tissottiming.(...)010DFFFFFFFFFFFFFF02
Starttijden dinsdag
Daar had ik ook geen idee vanquote:Op zondag 1 november 2020 18:23 schreef Szura het volgende:
Dankzij die startlijst zie ik pas dat TJ van Garderen ook meedoet
Ik dacht dat die met pensioen was johquote:Op zondag 1 november 2020 18:23 schreef Szura het volgende:
Dankzij die startlijst zie ik pas dat TJ van Garderen ook meedoet
Vorig jaar nog tweede in de Dauphiné, weten echte kenners zoals ik.quote:Op zondag 1 november 2020 19:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die met pensioen was joh
Huldequote:Op zondag 1 november 2020 20:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vorig jaar nog tweede in de Dauphiné, weten echte kenners zoals ik.
Ik dacht dat hij sindsdien vermist was ... Niks meer van gehoord of gezien ...quote:Op zondag 1 november 2020 20:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vorig jaar nog tweede in de Dauphiné, weten echte kenners zoals ik.
Jasjesgate gemist?quote:Op maandag 2 november 2020 09:52 schreef DeeBee het volgende:
Djumbo rijdt toch wel weer een beetje zoals in de Tour: overmacht maar het niet uitbuiten.
Rogla heeft straks weer ergens een baaldagje misschien en droomplan #2 valt in duigen. Al is de kans hier een stuk kleiner met nog een tijdrit en een zwakke laatste week...
Zou toch beter zijn om in de toekomst al die mannen als Kuss, Bennett (en Dumoulin in theorie) wat meer uit te spelen...
Dit zei jij kort geleden vast ook over Hugh Carthy!quote:Op maandag 2 november 2020 10:44 schreef Mani89 het volgende:
Jongens wie is Harry Tanfield en wat doet hij bij AG2R en in de Vuelta? Waarom rijden er zoveel waardeloze Britten rond in het profpeloton? Heeft Israel Cycling Academy al een 3-jarige contract aan Jonathan Dibben gegeven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |