t is dan ook zijn seizoenquote:Op zondag 1 november 2020 17:31 schreef showtimer het volgende:
Soler heeft zich wel geparkeerd ja. Hivert is zelfs al binnen.
50 144quote:
Owja die dag dat Mollema 3e werdquote:Op zondag 1 november 2020 17:31 schreef franklop het volgende:
https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2019/stage-9
Tijdje Giro vorig jaar, Carthy toch 8e.
En dat in een tijdritquote:Op zondag 1 november 2020 17:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Haha, vrij extreme ________/ dinsdag
Je bedoelt dat jochie dat meerdere keren geprobeerd heeft in de vlucht te zitten?quote:Op zondag 1 november 2020 17:45 schreef Slobeend het volgende:
Was gisteren dus toch geen incident van Shampoo.
Vandaag ook?quote:Op zondag 1 november 2020 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jochie dat meerdere keren geprobeerd heeft in de vlucht te zitten?
Geen idee, maar ik reageer met enige vertraging nog even op je post van gisteren, toen je het had over flinke tikken voor Champou en Mader, die toen een behoorlijke periode lang vol in het offensief moesten om een meubelen reddend Cofidis af te houden. Die zijn allang niet meer bezig met een klassement.quote:
1,5 minuut sowieso, lijkt me, tenzij Carapaz de benen van Poga onder schroeft.quote:Op zondag 1 november 2020 17:53 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel kan Roglic goed maken in de tijdrit??
Goed dat je voor je kinderen opkomt.quote:Op zondag 1 november 2020 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik reageer met enige vertraging nog even op je post van gisteren, toen je het had over flinke tikken voor Champou en Mader, die toen een behoorlijke periode lang vol in het offensief moesten om een meubelen reddend Cofidis af te houden. Die zijn allang niet meer bezig met een klassement.
Die zogenaamde klassementsambities gaan me redelijk aan het hart, maar Champou zal vermoedelijk in het keurslijf van Lavenu gedwongen worden, nu hij zonder Latour geen renner meer heeft om 12e plekken te behalen. Paret-Peintre en Champoussin als je twee klassementstroeven is een regelrechte aanfluiting.quote:Op zondag 1 november 2020 17:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Goed dat je voor je kinderen opkomt.
Ik had hem gister pas verzonnen. Ik hoop dat hij aanslaat.quote:Op zondag 1 november 2020 18:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik zag hem niet in het bijnamentopic staan, vandaar.
Zelfde niveau als Zeepkist, ik hoop dat je trots bent.quote:Op zondag 1 november 2020 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had hem gister pas verzonnen. Ik hoop dat hij aanslaat.
Ja goede bijnamen verzinnen kun je wel aan jou overlaten!quote:Op zondag 1 november 2020 18:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had hem gister pas verzonnen. Ik hoop dat hij aanslaat.
Je moet het wel op zijn engels uitspreken hee, anders slaat het nergens op. Zeepkist komt gelukkig niet uit mijn brein.quote:Op zondag 1 november 2020 18:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelfde niveau als Zeepkist, ik hoop dat je trots bent.
Nooit is aangeslagen.quote:
Wordt een lange zit voor Remi.quote:Op zondag 1 november 2020 18:16 schreef Marcoss het volgende:
https://www.tissottiming.(...)010DFFFFFFFFFFFFFF02
Starttijden dinsdag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |