abonnement Unibet Coolblue
pi_195980961
Hallo fokkers,

Graag serieuze reacties, dit is geen fake topic.
Ik heb gereageerd op iemand die een gangbang organiseert. Dat wil zeggen dat als ik hieraan mee doe, ik gebruikt wordt door 5 donkere mannen wat ik erg nice vind. Het is een van mijn vele seksfantasieën.
Maar ergens voel ik dat ik mezelf moet terughouden..
Heeft er iemand in deze groep ervaring met een extreme seksfantasie waarmaken waarbij je twijfelt maar dit toch hebt gedaan? Wat was jouw ervaring? Kreeg je daarna spijt of was je blij dat je het toch had gedaan?

Nogmaals graag serieuze reacties.

[ Bericht 2% gewijzigd door ladyy__ op 01-11-2020 14:40:17 (Miscommunicatie) ]
pi_195981150
Een goede eerste vraag is, of je normaal al ooit spijt van je (seksuele) acties hebt :) kan je alles los van schaamte etc zien?
pi_195981372
Waarom per se donker :?
pi_195981385
Bij twijfel; NIET DOEN!!

Kwam hij er mee?
Heb je het idee dat hij je probeert te manipuleren?
Bijna dwingen om er aan mee te doen?
Al is het op de liefste manier.

RENNEN!!
al krijg je er een miljoen voor.

Zoiets moet van jou uit gaan, anders blijft het knagen.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_195981422
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 14:22 schreef ladyy__ het volgende:
Ik ben in gesprek geraakt met iemand die een gangbang organiseert.
Hoe bedoel je organiseert? Dat hij een paar vrienden heeft die graag tegelijk seks hebben met dezelfde vrouw?
pi_195981534
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:27 schreef verbijstering het volgende:
Een goede eerste vraag is, of je normaal al ooit spijt van je (seksuele) acties hebt :) kan je alles los van schaamte etc zien?
Ja het probleem is dat ik niet alles los van schaamte kan zien.. en dat is dus de reden waarom ik twijfel. Ben namelijk bang dat ik erna op straat loop en denk dat iedereen t aan me kan zien, dat gevoel.
pi_195981537
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:33 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom per se donker :?
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:34 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je organiseert? Dat hij een paar vrienden heeft die graag tegelijk seks hebben met dezelfde vrouw?
Dat vermoeden heb ik wel, ja.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_195981568
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:36 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Ja het probleem is dat ik niet alles los van schaamte kan zien.. en dat is dus de reden waarom ik twijfel. Ben namelijk bang dat ik erna op straat loop en denk dat iedereen t aan me kan zien, dat gevoel.
Niet doen dan.
pi_195981574
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:33 schreef marc0871 het volgende:
Bij twijfel; NIET DOEN!!

Kwam hij er mee?
Heb je het idee dat hij je probeert te manipuleren?
Bijna dwingen om er aan mee te doen?
Al is het op de liefste manier.

RENNEN!!
al krijg je er een miljoen voor.

Zoiets moet van jou uit gaan, anders blijft het knagen.
Nee het komt vanuit mezelf
pi_195981624
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:34 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je organiseert? Dat hij een paar vrienden heeft die graag tegelijk seks hebben met dezelfde vrouw?
Ik bedoel dat hij dit vaker doet en dus organiseert. Het was een soort advertentie waarop ik gereageerd heb (het is niet mijn flow/vriend ofzo)
pi_195981638
En als je al zoiets doet omdat het je fantasie is, wat prima is verder, regel het dan zelf. Dan heb je zelf de controle over wie wat waar wel en niet. Kun je het helemaal voorbereiden zoals jij wil dat het gebeurd.

Vanuit een kennis lijkt me echt niets.
pi_195981660
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:38 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Ik bedoel dat hij dit vaker doet en dus organiseert. Het was een soort advertentie waarop ik gereageerd heb (het is niet mijn flow/vriend ofzo)
Maak zelf een advertentie en selecteer daaruit. En fix een groot sterk persoon erbij die je dus wel vertrouwt om een oogje in het zeil te houden.
pi_195981674
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 14:22 schreef ladyy__ het volgende:
Hallo fokkers,

Graag serieuze reacties, dit is geen fake topic.
Ik ben in gesprek geraakt met iemand die een gangbang organiseert. Dat wil zeggen dat als ik hieraan mee doe, ik gebruikt wordt door 5 donkere mannen wat ik erg nice vind. Het is een van mijn vele seksfantasieën.
Maar ergens voel ik dat ik mezelf moet terughouden..
Heeft er iemand in deze groep ervaring met een extreme seksfantasie waarmaken waarbij je twijfelt maar dit toch hebt gedaan? Wat was jouw ervaring? Kreeg je daarna spijt of was je blij dat je het toch had gedaan?

Nogmaals graag serieuze reacties.
Ooit eens als man mee gedaan in een groep van 8 (2 vrouwen en 6 mannen). Voor de mannen is het niet echt wat, het is vooral veel wachten :')

Voor de vrouwen met voldoende glijmiddel was het wel ok
pi_195981714
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 14:39 schreef Azula het volgende:

[..]


Maak zelf een advertentie en selecteer daaruit. En fix een groot sterk persoon erbij die je dus wel vertrouwt om een oogje in het zeil te houden.
Ik vind hoe het nu zou zijn echt perfect, precies hoe ik het zou willen en denk niet dat dit nog vaker voorbij komt. Maar mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het waarmaken van een fantasie en erna spijt heeft gekregen
pi_195981766
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:41 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Ik vind hoe het nu zou zijn echt perfect, precies hoe ik het zou willen en denk niet dat dit nog vaker voorbij komt. Maar mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het waarmaken van een fantasie en erna spijt heeft gekregen
Hmm nee niet zoiets. Wel waarmaken van fantasieën maar niet dit heftige.

Zolang je maar zorgt dat je veilig bent.
pi_195981778
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:40 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Ooit eens als man mee gedaan in een groep van 8 (2 vrouwen en 6 mannen). Voor de mannen is het niet echt wat, het is vooral veel wachten :')

Voor de vrouwen met voldoende glijmiddel was het wel ok
- Weg -

[ Bericht 5% gewijzigd door fietsie op 01-11-2020 15:00:38 ]
pindazakje
  zondag 1 november 2020 @ 14:47:02 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195981899
Het lijkt me dat zoiets op dit moment valt onder het organiseren van een evenement en dus gewoon niet kan.

Een heldere samenvatting:
https://www.rijksoverheid(...)gen-terug-te-dringen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195981935
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:47 schreef fietsie het volgende:
Het lijkt me dat zoiets op dit moment valt onder het organiseren van een evenement en dus gewoon niet kan.

Een heldere samenvatting:
https://www.rijksoverheid(...)gen-terug-te-dringen
:D _O-
pi_195982064
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:36 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Ja het probleem is dat ik niet alles los van schaamte kan zien.. en dat is dus de reden waarom ik twijfel. Ben namelijk bang dat ik erna op straat loop en denk dat iedereen t aan me kan zien, dat gevoel.
Dan ben je hier nog niet klaar voor vrees ik
pi_195982273
Waar blijven onze medelanders met de racisme kaart trekken? Oh wacht....
Maar ik kan 't mis hebben...
  zondag 1 november 2020 @ 15:05:28 #21
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195982379
Wat heb je verder al gedaan?

Hoe meer je hebt gedaan hoe beter je kan inschatten hoe het gaat vallen.

Ik neem aan dat je niet van alleen missionaris onder de deken in het donker naar dit gaat.
Als je al wel trio’s hebt gedaan bv, of vaker seksdates hebt gehad en s ochtends op je hoge hakjes en sexy jurkje de deur daar weer uit stapt om tegen de buurman aan te lopen die in zijn voortuin bezig is weet je al een beetje hoe je daarmee omgaat.

Er zijn enkele kleine praktische dingetjes.
Vlakbij kunnen parkeren bv. Zorgen dat je niet vrij direct daarna gelijk weer vanalles moet doen.
Tijd en ruimte maken om na te genieten en weer tot jezelf te komen.

Maar vooral kijk goed naar jezelf en hoe je met andere situaties omgaat.
Beetje ‘schaamte’ is niet erg, zolang dat maar met een glimlach is.
Maar denk je dat het echt een rotgevoel op zal gaan leveren, denk je van jezelf dat je daarin kan blijven hangen, dan is het anders.

Wat twijfel is heel normaal iig. De vraag is hoe erg is het?
Denk vooral niet dat het nu of nooit is, want zulke dingen vallen prima op een ander moment ook wel te regelen. Nu zeggen het is me toch nog teveel is dus geen probleem, het kan later ook nog wel.
Maar denk ook niet dat je een volgende keer niet nerveus bent, dat zal dan net zo goed gebeuren.

Alleen jij kan voor jezelf bepalen of de mate van zenuwen acceptabel is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195982654
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:47 schreef fietsie het volgende:
Het lijkt me dat zoiets op dit moment valt onder het organiseren van een evenement en dus gewoon niet kan.

Een heldere samenvatting:
https://www.rijksoverheid(...)gen-terug-te-dringen
Ook het houden van blokjesgangbangs wordt streng afgeraden
pi_195983075
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 14:47 schreef fietsie het volgende:
Het lijkt me dat zoiets op dit moment valt onder het organiseren van een evenement en dus gewoon niet kan.

Een heldere samenvatting:
https://www.rijksoverheid(...)gen-terug-te-dringen
Sexclubs mogen open zijn. Dit mag gewoon.
pi_195983119
Ik heb al veel fantasieën mogen mee maken. Eigenlijk nooit echt tegen gevallen.
pi_195983589
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 14:39 schreef Azula het volgende:
En als je al zoiets doet omdat het je fantasie is, wat prima is verder, regel het dan zelf. Dan heb je zelf de controle over wie wat waar wel en niet. Kun je het helemaal voorbereiden zoals jij wil dat het gebeurd.

Vanuit een kennis lijkt me echt niets.
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 14:39 schreef Azula het volgende:

[..]

Maak zelf een advertentie en selecteer daaruit. En fix een groot sterk persoon erbij die je dus wel vertrouwt om een oogje in het zeil te houden.
Helemaal mijn idee.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')