Tot nu toe goed bezigquote:Op zondag 1 november 2020 13:32 schreef BasEnAad het volgende:
PR voor Bosker zou mooi zijn, de aansluiting met de echte top moet ook niet te lang meer duren.
En als zijn tegenstander in de buurt komt kan hij ineens weer versnellen.quote:Op zondag 1 november 2020 13:41 schreef hhh38 het volgende:
Roest die kapot lijkt te gaan, what's new
Je ziet het gebeuren, hij wilde versnellen rond de 6km, ging van 30.7 naar de 30.3 en daarna liepen z'n rondetijden direct weer op.quote:
Vorig jaar nog op het WK Afstanden, keurig 34.7 oid als slotronde en zo buiten het podium. BeckertGod met brons.quote:Op zondag 1 november 2020 13:47 schreef hhh38 het volgende:
Bergsma is zeker wel eens gestorven op de 10km hoor
Ik geloof er niks van!quote:Op zondag 1 november 2020 14:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die is gestopt
https://www.schaatsen.nl/(...)n-carien-kleibeuker/
Ze heeft wel weer gewoon een nummer voor de marathon, maar het verraste me idd stiekem dat ze niet op kwam dagen dit weekend want 1,5 seizoen geleden was ze ook écht gestopt (en niet voor het eerst) en toen kwam ze gewoon wel weer opdagen.quote:
En haar dijen komen ook in de buurt...quote:Op zondag 1 november 2020 15:01 schreef Toby56 het volgende:
Schouten is de Rintje van het vrouwenschaatsen... mooie paarse kop.
quote:Op zondag 1 november 2020 15:22 schreef -XOR- het volgende:
Dai Dai Ntab is niet een heel fijne naam voor Erben om uit te spreken.
Toch jammer.quote:Op zondag 1 november 2020 16:03 schreef Mansjester het volgende:
Het zal me verbazen als van Beek na dit seizoen nog doorgaat
Dat is bij alle stelletjes zo. Ook bij Wüst en Letitiaquote:Op zondag 1 november 2020 16:18 schreef BasEnAad het volgende:
Knap van Leerdam.
Gelijk weer die vervelende Verweij in beeld
Ik vrees dat Wüst nu een lelijke tijd gaat rijden.quote:Op zondag 1 november 2020 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is bij alle stelletjes zo. Ook bij Wüst en Letitia
Een derde tijd is niet heel lelijk.quote:Op zondag 1 november 2020 16:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vrees dat Wüst nu een lelijke tijd gaat rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |