Lees wel dat de 4e verdieping geen eigendom is maar gedoogd wordt door de VVE. Lees dit ook bij een andere woning die op Funda staat in die straat. Weet iemand hoe dit werkt?quote:Op woensdag 11 november 2020 16:31 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuwe SIG Rotterdam. https://investeren.sameni(...)ussischestraat-94-b2
Die situatie komt vaker voor in die regio. Is gewoonweg niet bereikbaar voor derden, maar maakt deel uit van het gezamenlijke deel. Echter om de breukdelen in lijn te houden hebben veel VVE's voor deze wijze gekozen.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:38 schreef ML45 het volgende:
[..]
Lees wel dat de 4e verdieping geen eigendom is maar gedoogd wordt door de VVE. Lees dit ook bij een andere woning die op Funda staat in die straat. Weet iemand hoe dit werkt?
Lijkt mij ook moeilijk om de andere bewoners van 94( b1 of a?) toegang te geven tot de 4e verdieping gezien de trapsituatie.
Zie de woning op Funda:
https://www.funda.nl/koop(...)ssischestraat-94-b2/
Dat klinkt wel erg overdreven.quote:Op woensdag 11 november 2020 13:00 schreef jsuijker het volgende:
[..]
maar deze achtergrond lijkt sowieso nodig te zijn om toegang te krijgen tot platforms
[..]
Helemaal lekker loopt de website niet. Projecten worden niet getoond en er kan dus ook niet geïnvesteerd worden.quote:Op woensdag 11 november 2020 16:25 schreef Horsemen het volgende:
Dank.
Hier wil het nog niet lukken met zowel Chrome als Edge.
Mobiel werkt het bij mij inderdaad wel, bijzonder.
Morgen maar eens verder kijken als het dan nog niet werkt.
quote:Er is een probleem opgetreden bij het ophalen van projecten.
Ik neem aan dat je project 'Beilen' bedoelt, daarvan heeft gisteren (als enige) de betaling niet plaatsgevonden.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:45 schreef Jaco078 het volgende:
OPC: vrijdag komt de propositie open op OPC: Car*L*ss Zorgvastgoed Steyl
“Residence Boug**nville”.
Deze onderneming kennen we inmiddels via CRE.
Ik weet niet of dit een herfinanciering is of een aanvullende financiering. 18 maandjes 7% vind ik wel netjes (hoewel er sommigen zijn die dit te kort vinden).
Zelf niet zo'n moeite mee; het tarief wordt per kwartaal/maand berekend (afhankelijk van het uitbetaalmoment) en niet eenmalig vooraf.
Ik zit in de lening van CRE. Deze begon in januari 2019, beoogde looptijd 12 maanden, maar loopt nog steeds. Betalen wel consequent op tijd. Update van CRE onlangs: Alle voorbereidingen voor de aflossing van Steyl zijn inmiddels in gang gezet. De verwachting is dat de aflossing voor eind september 2020 zal plaatsvinden. Om de periode tussen de overeengekomen aflossingsdatum van 28 juli 2020 tot aan de daadwerkelijke aflossing voor eind september 2020 te overbruggen is reeds een nieuwe verlengingsovereenkomst ondertekend. Om hierbij de zekerheidspositie voor u als investeerder te versterken zijn er aanvullende zekerheden gevraagd en inmiddels geëffectueerd. De aanvullende zekerheden bestaan uit een tweede hypothecaire inschrijving van ¤ 150.000, een privé borgstelling van de bestuurder van ¤ 150.000 en een verpanding van de aandelen (25%). De notariele akten om deze aanvullende zekerheden te stellen zijn op 7 augustus 2020 gepasseerd.
Uit de pitch: "Daarnaast bestaat ons team uit 10 personen (vastgoedadvies, juridisch advies, architecten,
projectleiders, etc), waarvan 20% vrouw is." 🙂
Ik heb Beilen wel ontvangenquote:Op donderdag 12 november 2020 08:42 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je project 'Beilen' bedoelt, daarvan heeft gisteren (als enige) de betaling niet plaatsgevonden.
quote:Naam: Sauer & Oonk Adviseurs &
Omschrijving: RENTE CROWDREALESTATE
NIEUWBOUWCOMPLEX BEILEN
IBAN: NL25RABO030521437
Valutadatum: 11-11-2020
Inderdaad(!), maar mijn overzicht was in een keer kloppend dus dan moet er iets anders ontbreken....kom ik evt op terug.quote:Op donderdag 12 november 2020 08:48 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik heb Beilen wel ontvangen
[..]
Deze melding krijg ik nu ook. Inloggen lukt vandaag wel echter ik kan nu ook mijn lopende projecten niet inzien.quote:Op donderdag 12 november 2020 05:57 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Helemaal lekker loopt de website niet. Projecten worden niet getoond en er kan dus ook niet geïnvesteerd worden.
[..]
via menu -> mijn betaalschema lukt dat (bij mij) welquote:Op donderdag 12 november 2020 10:53 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Deze melding krijg ik nu ook. Inloggen lukt vandaag wel echter ik kan nu ook mijn lopende projecten niet inzien.
Bijzonder, nu werkt de hele site zo op het oog weer goed en kan ik weer overal bij.quote:Op donderdag 12 november 2020 10:54 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
via menu -> mijn betaalschema lukt dat (bij mij) wel
Nee, steyl. Zowel op CRE als OPC wordt zelfs de identieke afbeelding van het pand getoondquote:Op donderdag 12 november 2020 08:42 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je project 'Beilen' bedoelt, daarvan heeft gisteren (als enige) de betaling niet plaatsgevonden.
Dus dan wordt de kortlopende financiering via CrE ingeruild voor een kortlopende financiering via OPC. Ik zit niet in het project Steyl, maar ik ga er van uit dat op CrE maximaal 7% betaald wordt, dus goedkoper wordt het ook niet voor de leningnemer.quote:Op donderdag 12 november 2020 11:53 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Nee, steyl. Zowel op CRE als OPC wordt zelfs de identieke afbeelding van het pand getoond
6% https://www.crowdrealesta(...)gappartementen-steylquote:Op donderdag 12 november 2020 12:09 schreef ETphonehome het volgende:
[..]
Dus dan wordt de kortlopende financiering via CrE ingeruild voor een kortlopende financiering via OPC. Ik zit niet in het project Steyl, maar ik ga er van uit dat op CrE maximaal 7% betaald wordt, dus goedkoper wordt het ook niet voor de leningnemer.
Klinkt niet heel goed eerlijk gezegd.
Maar herfinanciering via cre was dus blijkbaar ook geen optie? Is recent meen ik wel met een ander project bij cre gedaan, de investerders die er uit willen stappen kunnen dat dan doen en de getldnemer kandatn met een deel van de oude investeerders die wel willen herinvesteren samen met wat nieuwe deelnemers normaal gesproken weer gewoon door.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:11 schreef KrekelJapie het volgende:
Ze moeten wat doen met de financiering. crowdrealestate heeft aangegeven de lening niet meer te willen verlengen
Omdat kapitaalopmaat het niet doet, heb ik zelf maar even contact opgenomen met de dierenartsquote:Op zaterdag 7 november 2020 05:55 schreef KrekelJapie het volgende:
De dierenkliniek uit Delft(project kapitaalopmaat) is gewoon 2 termijnen voor afloop lening gestopt met betalen. Bijna alles is terugontvangen, maar deze 2 termijnen zou ik toch ook graag willen ontvangen.
Er lijken geen gekke zaken aan de hand met de onderneming. Op Facebook staan gewoon recente berichten en ook is er geen relatie met corona.
quote:Een paar weken geleden ontving ik een betaal-link en ik meende dat ik daarmee de laatste termijnen had voldaan.
Ik zal het controleren; als het niet is gelukt zal ik vandaag nog zorgen dat de laatste termijnen betaald worden.
Met vriendelijke groet,
*ng*l*n* d* J*ng
Dierenarts
Het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:13 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Omdat kapitaalopmaat het niet doet, heb ik zelf maar even contact opgenomen met de dierenarts
[..]
Goede Actie.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:13 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Omdat kapitaalopmaat het niet doet, heb ik zelf maar even contact opgenomen met de dierenarts
[..]
Is het niet gewoon een bemiddelaar?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:34 schreef tnhb het volgende:
Kent iemand borgstellingskredietmkb ? Blijkbaar investeren deze direct mee in crowdfunding projecten. De laatste tijd leken de hogere schijven bij sig wel snel vol te komen, mij nu is wel duidelijk geworden wat daar een mogelijke reden van is. Ben benieuwd wie hiervan op de hoogte was of dit kende?
Zou inderdaad kunnen. Alleen wordt dan op z'n minst (bij mij) de indruk gewekt dat ze zelf ook een (deel)investering doen of zoiets en daarbij gebruik maken van de borgstellingskrediet regeling voor het mkb.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:39 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een bemiddelaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |