Die ga ik ook zeker bestellen nog. Eerst even de stapel wegwerken die ik nu heb liggenquote:Op zondag 1 november 2020 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee bedoelde niet nieuw als in zijn nieuwste, als in nog niet gelezen
Darlah
Favoriete schrijver hoorquote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die ga ik ook zeker bestellen nog. Eerst even de stapel wegwerken die ik nu heb liggen
Hamiltonquote:Op zondag 1 november 2020 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton heeft kans om te winnen vandaag.
Wat een gedurfde uitspraak.quote:Op zondag 1 november 2020 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2020 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan de tv weer uit in Nederlandquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 14:36 schreef Azula het volgende:
[..]
Moet je de ploftettes van Emily eens zien manmanman
Echt de mooiste mama![]()
Gat is slechts 120 puntjes, waar praat je overquote:Op zondag 1 november 2020 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gister nog gelezen dat hij de beste coureur is
(lol)
En ja hoor. Met een beetje hulp van zijn vrienden! Maar nummer 93 is binnen.quote:Op zondag 1 november 2020 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die klapband van hem redde de race, het was zo saai tot dat momentquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die klapband van hem redde de race, het was zo saai tot dat moment![]()
![]()
Ging eentje van de baan af op lage snelheid en de meneer die de voorvleugel omhoog doet tijdens de pitstop werd omver gereden
[ afbeelding ]
Is een rijkeluiszoontje die alleen door het geld van zijn pappie in die auto rijdt.quote:
Zoals bijna elke coureur toch?quote:Op zondag 1 november 2020 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is een rijkeluiszoontje die alleen door het geld van zijn pappie in die auto rijdt.
Zorgt voor leuk vermaak
Fokkie, PSV had Zirkzee gekocht in mijn game. Die gozert scoort alsof zijn leven ervan afhangt. Heeft met nog 4 wedstrijden te gaan (exclusief play-offs) 17 goals meer dan de nummer 2 op de topscorerslijst (Traoré). 37 uit 28 momenteel.quote:
quote:Op zondag 1 november 2020 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie, PSV had Zirkzee gekocht in mijn game. Die gozert scoort alsof zijn leven ervan afhangt. Heeft met nog 4 wedstrijden te gaan (exclusief play-offs) 17 goals meer dan de nummer 2 op de topscorerslijst (Traoré). 37 uit 28 momenteel.
En hij kostte PSV maar 18 miljoen. Wat een aankoop, koekoek.
Het enige waardoor PSV niet bovenaan staat, is omdat ze hun keeper hebben verkocht, en nu Maxime Delanghe moet keepen.
Voornamelijk, ja.quote:Op zondag 1 november 2020 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Baas
Bij jou ook alleen maar Nederlandse aankopen dus in FM?
Wennen aan het Ajax-voetbalquote:Op zondag 1 november 2020 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voornamelijk, ja.
Hateboer, Zeefuik, Frimpong, Gouweleeuw.
En mijn talentvolle spits die ik heb gehaald uit Canada, heeft alleen in de beker weten te scoren. En hij kostte 15 miljoen
Niet op de manier van Stroll. Zijn vader kocht gewoon een heel team op.quote:
Dan is je vader multi-miljonair en dan besluit je wekelijks rondjes te gaan rijden.quote:Op zondag 1 november 2020 15:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet op de manier van Stroll. Zijn vader kocht gewoon een heel team op.
Hij heeft zelfde positie en rol als Traoré, dus ze samen opstellen heeft weinig zin.quote:
400 miljoen en dan koop je alleen een spits van 15?quote:Op zondag 1 november 2020 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft zelfde positie en rol als Traoré, dus ze samen opstellen heeft weinig zin.
Wel enorme leegloop gehad. vd Beek, Mazraoui, Bandé, Alvarez, Promes, Martinez, Eiting, Felipe, Ziyech, Magallan, Tagliafico, Veltman, en Labyad verkocht voor zo'n 400 miljoen euro.
Pure sportmanquote:Op zondag 1 november 2020 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is je vader multi-miljonair en dan besluit je wekelijks rondjes te gaan rijden.
Mensen willen niet aan mij verkopenquote:Op zondag 1 november 2020 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
400 miljoen en dan koop je alleen een spits van 15?
quote:Op zondag 1 november 2020 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen willen niet aan mij verkopen
Ik moest bijvoorbeeld 3x zoveel betalen voor Wijndal. Hij weigerde en ging voor 1/3 van de prijs naar Brugge waar hij de helft verdient.
Zelfs jeugdspelers van Sparta en Vitesse kosten meer dan 12,5 miljoen (ik weigerde meer te bieden). Heb paar spelers op geboden die een meerwaarde voor het eerste zouden zijn, maar zelfs 60 miljoen was niet genoeg. Sja, dan speel ik wel met jeugdspelers.
Heb wel wat andere jeugdspelers gehaald voor 8-15 miljoenEen jonge rechtsback van Toronto voor 10,5m, jonge DM van Newell's voor 8. Kon alleen omdat dat minimum bedrag was in het contract.
En paar gratis Tsjechen omdat ze geen club hadden, en paar Nigerianen voor 1,5 miljoen als investering.
Ik had een gozer gescout van Villareal. 16 jaar, al best goed, met uitzicht op Europese topper worden. Ik bieden, wordt niks geaccepteerd. Gozer gaat zeuren, hij komt op de transferlijst (misschien was hij toen al 17) voor 6 miljoen. Ik bied 6 miljoen, bied contract aan, is prijs ineens verhoogd naar 29 miljoen en wordt het automatisch geweigerd.quote:Op zondag 1 november 2020 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel echt verrot ja
Voor ervaren spelers kan je die clausules wel goed in de gaten houden. Zeker als je Europees beetje meedoet willen die grote jongens nog wel op latere leeftijd nog paar seizoenen bij Ajax spelen. Thiago, Cavani, Vidal
29 miljoen voor 17-jarige. Jezusquote:Op zondag 1 november 2020 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had een gozer gescout van Villareal. 16 jaar, al best goed, met uitzicht op Europese topper worden. Ik bieden, wordt niks geaccepteerd. Gozer gaat zeuren, hij komt op de transferlijst (misschien was hij toen al 17) voor 6 miljoen. Ik bied 6 miljoen, bied contract aan, is prijs ineens verhoogd naar 29 miljoen en wordt het automatisch geweigerd.
Ik zie net dat Barcelona hem wel voor 7,5 mocht hebben. Sja.quote:
Hoezo heeft Barcelona nog 7,5 miljoen als de hele selectie salaris moet inleveren?quote:Op zondag 1 november 2020 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie net dat Barcelona hem wel voor 7,5 mocht hebben. Sja.
Wel grappig dat hij al uit is gekomen voor Andorra. Andorra heeft 2 van de beste regens tot nu toe. En toch winnen ze niks.
Wat onrealistisch zeg.quote:Op zondag 1 november 2020 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat is wel echt verrot ja
Voor ervaren spelers kan je die clausules wel goed in de gaten houden. Zeker als je Europees beetje meedoet willen die grote jongens nog wel op latere leeftijd nog paar seizoenen bij Ajax spelen. Thiago, Cavani, Vidal
Arsenal speelt weer de pannen van het dak hequote:
Je bedoelt een volwassen wedstrijd en een historische dag. JAAAAAAAAAAquote:Op zondag 1 november 2020 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arsenal speelt weer de pannen van het dak he
Sowieso niet tegen een top 6 ploeg uit. In al die jaren. Vergane glorie wint van vergane gloriequote:Op zondag 1 november 2020 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Sinds 2006 niet meer op Old Trafford gewonnen wooooooo
Dat record stond slechts op 5 jaartjes ;p Maar Old Trafford was voor ons standaard een kansloze onderneming, dus dit is zeker een stap in de goede richting. Erg degelijke pot, bijna niks weggeven tegen een team dat Leipzig afgelopen week omver blies. Gabriel en Partey zijn monstersquote:Op zondag 1 november 2020 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso niet tegen een top 6 ploeg uit. In al die jaren. Vergane glorie wint van vergane glorie
quote:Op zondag 1 november 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
298, paar enorme kutlevels gehad waar ik een paar dagen over deed.
Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |