Die ga ik ook zeker bestellen nog. Eerst even de stapel wegwerken die ik nu heb liggenquote:Op zondag 1 november 2020 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee bedoelde niet nieuw als in zijn nieuwste, als in nog niet gelezen
Darlah
Favoriete schrijver hoorquote:Op zondag 1 november 2020 11:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die ga ik ook zeker bestellen nog. Eerst even de stapel wegwerken die ik nu heb liggen
Hamiltonquote:Op zondag 1 november 2020 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton heeft kans om te winnen vandaag.
Wat een gedurfde uitspraak.quote:Op zondag 1 november 2020 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2020 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan de tv weer uit in Nederlandquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 14:36 schreef Azula het volgende:
[..]
Moet je de ploftettes van Emily eens zien manmanman
Echt de mooiste mama![]()
Gat is slechts 120 puntjes, waar praat je overquote:Op zondag 1 november 2020 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gister nog gelezen dat hij de beste coureur is
(lol)
En ja hoor. Met een beetje hulp van zijn vrienden! Maar nummer 93 is binnen.quote:Op zondag 1 november 2020 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die klapband van hem redde de race, het was zo saai tot dat momentquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die klapband van hem redde de race, het was zo saai tot dat moment![]()
![]()
Ging eentje van de baan af op lage snelheid en de meneer die de voorvleugel omhoog doet tijdens de pitstop werd omver gereden
[ afbeelding ]
Is een rijkeluiszoontje die alleen door het geld van zijn pappie in die auto rijdt.quote:
Zoals bijna elke coureur toch?quote:Op zondag 1 november 2020 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is een rijkeluiszoontje die alleen door het geld van zijn pappie in die auto rijdt.
Zorgt voor leuk vermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |