abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196419384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:07 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik lees hier een verslag van een avondje FvD wat blijkbaar een hoog Lange Frans gehalte had maar ik kan daar verder weinig verontrustends in ontdekken
Als Thierry en Freek (ik ken Freek trouwens ook niet) de lijn volgen dat ze niet op eieren gaan lopen omdat er lieden zijn die het drinken van melk nog wel naar homofoob of Nazi weten te spinnen, kan ik daar alleen maar respect voor hebben.
Dan moet jij vooral achter Baudet blijven staan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196419547
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:55 schreef Ronald het volgende:

[..]

Dacht dat Eva slechts een dierbare vriendin was
Er was vast veel dierlijk aan hun relatie
  donderdag 26 november 2020 @ 10:56:58 #243
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196419555
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan moet jij vooral achter Baudet blijven staan.
Ik stem PVV Koos en twijfel over de SP. Niet echt een potentieel Forum stemmer dus
Ik heb Forum toch altijd als een partij van VVD wannabee's gezien die in een nieuwe partij mogelijkheden voor zichzelf zagen die ze bij gevestigde partijen niet zo snel voor elkaar konden boksen. Een partij van mensen die op een feestje besmuikt van achter hun glaasje wijn bekennen dat ze de multiculti niks vinden maar in real life die woorden weer net zo snel in zullen slikken als ze met het tegenovergestelde beweren hun carriere kunnen helpen
De Lange Frans richting die Baudet gekozen heeft is al helemaal niet mijn cup of tea
pi_196419615
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:42 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ach man schei uit. Dat hele circus waarbij iedereen elkaar om de twee seconden de maat denkt te kunnen nemen als de ander niet op z'n knieën valt om maar niet voor extreem rechts uitgemaakt te worden veeg ik echt m'n reet mee af.

Hier heb je er bijvoorbeeld weer zo één:
[..]

Ja, ja. We hebben het hier over een club die vanaf het prille begin uit die kringen kwam. Dat is van alle kanten met de mantel der liefde bedekt omdat Baudet het zo leuk deed in de media en er wat groeistuipen waren. Maar het waggelt al jaren als een eend, kwaakt al jaren als een eend en heeft al jaren veren als een eend...
  donderdag 26 november 2020 @ 11:10:27 #245
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196419726
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:00 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Ja, ja. We hebben het hier over een club die vanaf het prille begin uit die kringen kwam. Dat is van alle kanten met de mantel der liefde bedekt omdat Baudet het zo leuk deed in de media en er wat groeistuipen waren. Maar het waggelt al jaren als een eend, kwaakt al jaren als een eend en heeft al jaren veren als een eend...
Ach schei toch uit vent :')
Als GL een moslim fundamentalist op een verkiesbare plaats zet heet het lekker divers en als Baudet luncht met een dubieus iemand heet het dat hij de sleutel van Auschwitz is wezen ophalen.
Ik kan echt niks met je reactie
pi_196419732
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:10 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ach schei toch uit vent :')
Als GL een moslim fundamentalist op een verkiesbare plaats zet heet het lekker divers en als Baudet luncht met een dubieus iemand heet het dat hij de sleutel van Auschwitz is wezen ophalen.
Fantast.
pi_196420145
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 07:43 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dit is een verkapt schopje om je topic in stand te houden, he?
Je denkt dat ik er een eergevoel aan overhoud dat ik de TS ben en dat ik daarom af en toe een relevante post plaats? Het maakt me niet uit wie dit topic is begonnen, we zijn toch allemaal anoniem. Ik vind dit een hele vreemde opmerking en ik weet eigenlijk niet goed hoe ik hier op moet reageren.
pi_196420225
quote:

als Baudet luncht met een dubieus iemand heet het dat hij de sleutel van Auschwitz is wezen ophalen.
Er was dus een diner van 5 uur met een racist Jared Taylor. Terecht dat Baudet kritiek kreeg dat hij weer zich associeerde met extreemrechts.
Dat van Auschwitz is jouw stropop.
  donderdag 26 november 2020 @ 11:55:00 #249
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196420266
quote:
Als GL een moslim fundamentalist op een verkiesbare plaats zet
Dat doen ze niet. Waarom zou je zulke onzinnige voorbeelden aanhalen dan?
pi_196420415
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:00 schreef spinazieruiker het volgende:
[ twitter ]

Hij is vast gevallen voor haar voornaam
Zo puberaal om dit nu naar buiten te brengen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 november 2020 @ 12:19:24 #251
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196420501
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 11:50 schreef Bluesdude het volgende:
Jared Taylor
En ook terecht dat hij lak aan zulk commentaar heeft.
Ik weet niet meer bij wie of van wie het was maar ik heb ook weleens zitten kijken naar een docu over white supremacists en ik moet zeggen dat daar een veel meer genuanceerd beeld naar voren kwam dan dat er altijd geschetst wordt. Het is gewoon goed om met elkaar te praten om te zien waar de ander nu precies staat en soms kan je dan zelfs samen optrekken als het om bepaalde onderwerpen gaat. Denk bijvoorbeeld aan BLM en de Proud Boys.
Jij bent in mijn ogen ook een racist Bluesdude maar ik zou boven een frietje/patatje makkelijk met je van gedachten kunnen wisselen hoor.
pi_196420538
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 12:19 schreef the-eye het volgende:

Jij bent in mijn ogen ook een racist Bluesdude maar ik zou boven een frietje makkelijk met je van gedachten kunnen wisselen hoor.
Kijk jij nou eerst in de spiegel dan ben je veel nuttiger bezig met anti-racist zijn.
Gezellig keuvelen met een racistische activist als Taylor zegt wat over hoe onfatsoenlijk je bent.
Temeer omdat Baudet vaker met extreemrechts flirt.
Wie die kritiek op hem bagatelliseert laat evenzo onfatsoen zien.
  donderdag 26 november 2020 @ 12:24:35 #253
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196420557
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ah natuurlijk, homo's moeten in de doofpot gestopt worden.

Het moet natuurlijk niet zo zijn dat het ongestoord laten opgroeien tot homofoobjes wordt verstoord door een lastige school met zijn normen en waarden.
Hmmm..... ik geloof meer in het verbieden van religie voor kinderen dan in gender oriëntatiemiddagen voor kleuters als het om een vrijere samenleving gaat.
pi_196420575
Gaat het hier nog over Eva, mensen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196421047
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 12:25 schreef capricia het volgende:
Gaat het hier nog over Eva, mensen?
Ik heb de mensen nog gewaarschuwd :).

Een interessante vraag is nog wel die van guilty by association. Wanneer ben je guilty by association? In mijn ogen is Eva dat in dit geval niet en wordt haar relatie met Rochedy soms te makkelijk geponeerd als argument tegen haar.
pi_196421165
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 10:28 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Thierry Baudet en consorten zijn dus niet fatsoenlijk wat jou betreft?
Ik heb m regelmatig dingen horen zeggen die ik niet fatsoenlijk vind idd.
pi_196421187
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 09:00 schreef spinazieruiker het volgende:
[ twitter ]

Hij is vast gevallen voor haar voornaam
Ze hebben geneukt. lol
  donderdag 26 november 2020 @ 13:35:51 #258
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196421390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik heb de mensen nog gewaarschuwd :).

Een interessante vraag is nog wel die van guilty by association. Wanneer ben je guilty by association? In mijn ogen is Eva dat in dit geval niet en wordt haar relatie met Rochedy soms te makkelijk geponeerd als argument tegen haar.
Maar Baudet zei zelf dat je elkaar moest steunen als je een liefdesrelatie hebt of hebt gehad. Dus in dat opzicht is Eva wel schuldig.
pi_196421451
Het woordje 'liefdesrelatie', komt dat rechtstreeks uit de Privé of de Story ofzo? :')

En om door te gaan op Privé/Story-jargon; als 'liefdesrelatie' betekend dat mensen gewoon hebben gen***t, wil een 'liefdesbaby' dan zerggen dat men heeft geneukt en ongepland zwanger is geraakt bovendien?

#taalstruggles
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196421540
quote:
2s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:40 schreef xpompompomx het volgende:
Het woordje 'liefdesrelatie', komt dat rechtstreeks uit de Privé of de Story ofzo? :')

En om door te gaan op Privé/Story-jargon; als 'liefdesrelatie' betekend dat mensen gewoon hebben gen***t, wil een 'liefdesbaby' dan zerggen dat men heeft geneukt en ongepland zwanger is geraakt bovendien?

#taalstruggles
Tja, dat krijg je als je de telegraaf een ochtendprogramma laat runnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')