quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ted Hankey had gewoon 180 gegooid daar
Heeft hij iets tegen negers?quote:
@GGMM, is ingrijpen noodzakelijk? Is het banbaar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij iets tegen negers?
Ik ben tegen racisme.
Dan zal Wade wel onterecht winnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:30 schreef Tagliano het volgende:
Petersen verdient samen met Wright het meest de halvefinaleplek
Kondogbia gaat naar Atlético dus Valencia is een dead man walking definitiefquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel plezier met Valencia v Getafe
Wadegod mag wel de boel winnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dan zal Wade wel onterecht winnen
Dat kan ik me haast niet voorstellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dan zal Wade wel onterecht winnen
2 jaar geleden het WK gewonnen, dus er kan veel geld vanaf gaan vanaf 1 januariquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mike met belabberd jaar alsnog mijlenver voor...
Na het WK niet meer want dan valt er bij hem 500k af en bij Wright nagenoeg niets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mike met belabberd jaar alsnog mijlenver voor...
Als Petersen een enigszins fijne WK-loting wil hebben moet hij dus de finale halen maar wel verliezenquote:
GSoD en PC Finals komen nog hequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Petersen een enigszins fijne WK-loting wil hebben moet hij dus de finale halen maar wel verliezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |