Wendt of keert, mijn god....quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:43 schreef mrevil1337 het volgende:
Leuk en het eigenvolk natuurlijk op 2e plek, hoe je het went of keerd huizen wat voor asielzoekers kunnen toegewezen worden had ook voor Nederlanders kunnen zijn.
Mensen zoals jij daar jij een vriendin hebt en beide eigen huis.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen dat kan niet anders dan Nederlanders uit het huis zetten
Dan wil ik het westen niet weten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb voor de grap eens gekeken, ik ben inmiddels voorzien. + 15 jaar inschrijftijd, zoekende in het oosten van het land.
Een willekeurige reactie op een starterswoning. Huidige positie 89 van de 418.![]()
!
Weet je, dit kun je verwachten van een VVD. Wat ik veel zorgwekkender vind is dat men maar blijft stemmen op die toko. Alsof ze het daadwerkelijk lekker vinden om speelbal te zijn van grootkapitaal... en blijkbaar ook een hele losse anus hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
Dit is gevolg van oud VVD beleid en er gaat niks veranderen.
Woningcorporaties moesten massaal woningen verkopen ondanks de enorme wachtlijsten ( 2010 - 2014 ten tijden van de crisis...) en mogen ondertussen nauwelijks bouwen. En nu huilen dat een deel van de woning naar asielzoekers gaan én een VVDer die het lef heeft, Daniel-mongool-Koerhuis, om hierover vragen aan minister Ollongren te stellen.
Je houdt het toch niet voor mogelijk. Dat soort lui krijgen gewoon grof betaald voor wanpraktijken
De gehele woningmarkt is com-pleet kapot.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:55 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Dan wil ik het westen niet weten.
Tegerlijkertijd zijn het ook al tig VVD regeringen die dit immigratiebeleid blijven voeren, dus ja, dit komt inderdaad voor een deel door de VVD maar ook door al hun coalitiepartners.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
Woningcorporaties moesten massaal woningen verkopen ondanks de enorme wachtlijsten ( 2010 - 2014 ten tijden van de crisis...) en mogen ondertussen nauwelijks bouwen. En nu huilen dat een deel van de woning naar asielzoekers gaan én een VVDer die het lef heeft, Daniel-mongool-Koerhuis, om hierover vragen aan minister Ollongren te stellen.
Je houdt het toch niet voor mogelijk. Dat soort lui krijgen gewoon grof betaald voor wanpraktijken
Wie wil er nou betaalbare huurwoningen voor eigen kinderen en minima als je het sociale huurwoningenbestand ook gesubsidieerd stampvol kunt stoppen met zo ongeveer wie zich hier maar aan de poort meldt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De gehele woningmarkt is com-pleet kapot.
Dat klopt alleen de VVD heeft zich als partij hard ingezet om de huizenmarkt weer in beweging te krijgen door de markt die overvol was met de goedkopere woningen, nog voller te gooien met die sociale huurwoningen. Daarnaast de verhuurdersheffing en nog minder grond beschikbaar stellen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tegerlijkertijd zijn het ook al tig VVD regeringen die dit immigratiebeleid blijven voeren, dus ja, dit komt inderdaad voor een deel door de VVD maar ook door al hun coalitiepartners.
Het is een internet forum daarom spell en gramatica zal mij echt aan mijn reet roesten hier, op mijn werk stuur ik veel zakelijke brieven naar klanten en deze kloppen wel 100%, het kan dus wel.quote:
Ik ben het in zoverre met je eens dat zij de oneerlijke situatie waarin zij bevoordeeld worden boven alle andere woningzoekenden, ook die met bijv. medische urgentie, niet zelf veroorzaakt hebben en dat het dus onredelijk is hen daarvan de schuld te geven. Zielige slachtoffers zijn zij in dezen echter allerminst, in tegendeel: zij ontvangen een ware VIP-behandeling en mogen met voorrang geheel door de samenleving verzorgd - met een wettelijke verplichting/taakstelling voor gemeenten om dit in een zeer kort tijdbestek te verwezenlijken - in een mooi huisje hun intrek nemen wat zij dan ook nog eens op kosten van die samenleving mooi mogen inrichten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 21:05 schreef opgebaarde het volgende:
en nu zijn asielzoekers de gebeten hond.
Nee met GL gaat er veel veranderen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
Geef maar geld. Anders niet zeuren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
daarom beter huis kopen
anders niet zeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |