Ik dacht van Danny en Yvonnequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook.
Iedereen is een kloon van Haags
Maar, maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zolang jij KFC in combinatie met de woorden lekker , voedsel, trek in of eten, gebruikt loop ik niet met je.
Neequote:
Blok WhatsApp.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar, maarKFC zo'n lekker voedsel waar ik altijd trek in heb en kan eten, dat ik er geen weerstand tegen kan bieden
[..]
Nee
Kipburgersquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar, maarKFC zo'n lekker voedsel waar ik altijd trek in heb en kan eten, dat ik er geen weerstand tegen kan bieden
[..]
Nee
Geloof ik nietquote:
Hey Jochem 😘quote:
Je bent het kapen kwijtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Nee
Geen zin om me druk te makenquote:
Hahahaquote:
We nemen gewoon ons eigen eten mee eind decemberquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zolang jij KFC in combinatie met de woorden lekker , voedsel, trek in of eten, gebruikt loop ik niet met je.
Omdat ik weekend heb. Fijn tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Fantastisch ook noghoe komt dat ?
Hier goedtrek in chocoladetaart
of cake
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 19:16 schreef phoenyx het volgende:
Niet echt leuk trouwens, niemand zou wie dan ook moeten bolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |