abonnement Unibet Coolblue
pi_195964921
En hier verder:

Originele OP:

(bron:RIVM)




IFR alle leeftijden 0,23%, onder de 70 jaar 0,05%

quote:
The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.

It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]


http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken

Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
——————————————————————

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Video waarin het document wordt bekeken(kon niks anders vinden):
Vanaf 4.44


Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

pi_195964958
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 16:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Was jij niet tegen marktwerking un de zorg?
Maakt ook niet uit, leg maar eens uit waarom het dan goedkoper zou worden. En neem de USA eens als voorbeeld
omdat je dan meer keus hebt of er voor kiezen dat je helemaal geen verzekering neemt. als jij verplicht elk jaar een nieuwe telefoon moet kopen van de overheid dan kunnen die telefoonboeren elke prijs vragen die ze willen, het wordt toch wel verkocht.
pi_195965716
Klopt het dat door de coronawet het parlement buitenspel is gezet, en mensen die de coronaregels overtreden straks zonder proces kunnen worden vastgezet ?


Oprechte vraag
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 18:07:18 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195965980
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 17:48 schreef PSVCL het volgende:
Klopt het dat door de coronawet het parlement buitenspel is gezet,
Nee. Is gelukkig gefixt.
quote:
en mensen die de coronaregels overtreden straks zonder proces kunnen worden vastgezet ?

Oprechte vraag
Nee.
Huilen dan.
pi_195966010
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 16:59 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

omdat je dan meer keus hebt of er voor kiezen dat je helemaal geen verzekering neemt. als jij verplicht elk jaar een nieuwe telefoon moet kopen van de overheid dan kunnen die telefoonboeren elke prijs vragen die ze willen, het wordt toch wel verkocht.
Lekkere vergelijking ook weer. |:(

Je weet dat het niet de verzekeraar is die de rekenpremie bepaald?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_195966485
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Lekkere vergelijking ook weer. |:(

Je weet dat het niet de verzekeraar is die de rekenpremie bepaald?
het heeft iedergeval niks met vrije markt te maken.
pi_195966627
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:41 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

het heeft iedergeval niks met vrije markt te maken.
Nee gelukkig niet, maar je weet het dus niet. Je bent gewoon tegen om tegen te zijn? Vertel waarom is het in de USA, het enige "ontwikkelde" land zonder sociale ziektewet, beter?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 19:00:30 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195966786
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet, maar je weet het dus niet. Je bent gewoon tegen om tegen te zijn? Vertel waarom is het in de USA, het enige "ontwikkelde" land zonder sociale ziektewet, beter?
Gemiddelde zorgkosten zijn daar een factor 4 van die in Nederland. Met de toevoeging: als je in de VS niet verzekerd bent dan is het het wilde westen en dan word je compleet uitgeknepen. Voor een behandeling betaal je zomaar het tienvoudige van wat de verzekering voor dezelfde behandeling zou betalen. Perfect voorbeeld van wat marktwerking met de zorg zorgt doet.

Laat het nu ook zo zijn dat Trump er recent voor heeft gezorgd dat staten het recht op een zorgverzekering hebben kunnen koppelen aan het hebben van een baan. Dus nu kan het zomaar zijn dat je je baan kwijtraakt en daarmee ook je zorgverzekering, waardoor je én geen inkomen meer hebt én volledig uitgemolken wordt wanneer je zorg nodig hebt.

Hebben we het al gehad over de miljoenen mensen zonder zorgverzekering? Ja, het gaat daar geweldig :Y .
Huilen dan.
pi_195968058
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 18:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee. Is gelukkig gefixt.
[..]

Nee.
Hoe dan ? Zag gister een video van the blue tiger studio .. daar wisten ze het zeker dat het kabinet geen bevoegdheid meer heeft
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:42:17 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195968681
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:08 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hoe dan ? Zag gister een video van the blue tiger studio .. daar wisten ze het zeker dat het kabinet geen bevoegdheid meer heeft
Mooi staaltje bangmakerij dan, want dat is pertinent niet het geval. De wet is aangepast zodat ook de ministeriële regelingen langs het parlement moeten. De Kamer krijgt ien bekrachtigingsrecht: in principe vooraf, maar anders achteraf in het geval maatregelen met spoed genomen moeten worden. Immers: soms laat de situatie geen tijd om rustig te debatteren en te wachten op instemming van de Kamer. In dat geval kan de kamer achteraf, na instelling van de maatregelen, besluiten erover te debatteren (en stemmen).
Huilen dan.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 20:49:25 #11
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195968838
Interessante podcast over die coronawet: https://www.nrc.nl/nieuws(...)-de-noodwet-a4010858

Is inmiddels wel een beetje achterhaald nu met alle aanpassingen (waarop ook vooruitgeblikt werd), maar zeker de moeite van het luisteren waard. Veel van de gehoorde kritiek wordt ook behandeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Isdatzo op 31-10-2020 21:07:50 ]
Huilen dan.
pi_195968884
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 19:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja maar gelukkig ....en de rest is door mij, FS weg.

Je mag het ergens niet mee eens zijn. Maar volgens mij ben je prima in staat dat beter te verwoorden ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2020 21:03:02 ]
pi_195970264
quote:
80s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 20:52 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Je mag het ergens niet mee eens zijn. Maar volgens mij ben je prima in staat dat beter te verwoorden ;)
Uh, ik was het er juist wel mee eens.

Maar goed, het voegde verder inderdaad niet zoveel toe buiten een provocatie wellicht ;)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_195971916
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 13:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat ook. De effectiviteit van vaccinaties en het leed dat daardoor bespaard is gebleven in twijfel trekken is echt een gepasseerd station hoor.
Je gooit momenteel vaccinaties op 1 bult.
Je zegt hetzelfde als iemand die momenteel zegt dat coronavirus vanuit het verleden bekeken niet gevaarlijk is en we er dus niet meer naar om te hoeven kijken.
Het gaat hier om een totaal nieuw type vaccin dat ook nog eens in bijzonder ongekende hoge snelheid door de verschillende proeffases heen dendert.

Is de effectiviteit van vaccins in twijfel trekken dan nog steeds een gepasseerd station?
Dacht het niet.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:48:52 #15
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195972296
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 23:29 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Je gooit momenteel vaccinaties op 1 bult.
Je zegt hetzelfde als iemand die momenteel zegt dat coronavirus vanuit het verleden bekeken niet gevaarlijk is en we er dus niet meer naar om te hoeven kijken.
Het gaat hier om een totaal nieuw type vaccin dat ook nog eens in bijzonder ongekende hoge snelheid door de verschillende proeffases heen dendert.

Is de effectiviteit van vaccins in twijfel trekken dan nog steeds een gepasseerd station?
Dacht het niet.
Zo'n vaccin voldoet aan dezelfde eisen als waaraan elk ander vaccin moet voldoen.
Huilen dan.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:49:15 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195972302
En het gaat niet om een totaal nieuw type vaccin. De vaccins die nu in ontwikkeling zijn berusten op principes die al lang en breed toegepast worden.
Huilen dan.
pi_195972340
My god, je kunt zelf gewoon opzoeken op internet waar het vaccin het meest ver in de testfase is, welke extra componenten ze willen toevoegen waardoor de vroegere toediening gedetecteerd en geverifieerd zou moeten worden en wat voor een type dit vaccin in wezen is.

En dat kun je allemaal op sites lezen die wetenschappelijk onderlegd zijn volgens de reguliere maatstaven.

En dan het lef of volledige dwaasheid ergens vandaan toveren door te zeggen dat mensen onterecht huiverig zijn.

Of is het werkelijk zo bij het gros hier op FOK! dat inderdaad alles wat wetenschappelijk onderlegt is ook daadwerkelijk goed is.

Dat wanneer we door wetenschappelijke onderleggingen onzelf de verdoemenis in zouden helpen we kunnen zeggen, potverdomme, maar we hebben het toch wetenschappelijk gedaan!? Hoe kon dat nou verkeerd gaan.

Nou ja, hoop doet leven en aan hoop ontbreekt het de meesten hier niet die vertrouwen hebben in de huidige gang van zaken mbt het vaccin, ik zal met jullie meehopen. Maar doe het in godsnaam wel met enig verstand.
pi_195972401
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 23:49 schreef Isdatzo het volgende:
En het gaat niet om een totaal nieuw type vaccin. De vaccins die nu in ontwikkeling zijn berusten op principes die al lang en breed toegepast worden.
Bewijs dat maar eens...
Nee flauw; een gezegde dat ik hier vaker hoor.
Vaak uit dezelfde hoek grappig genoeg.
DNA/RNA- vaccins zijn niet op reguliere wijze dusdanig toegepast op breed publiek dat we hier van principes kunnen spreken die al lang en breed worden toegepast.
Daarnaast is zelfs de beoogde wijze van toediening zoals die nu in de testfase staat en wat je op een zelfde type site na kunt lezen (wetenschappelijk onderlegd met bronvermelding) totaal anders dan iets wat al lang en breed toegepast worden...
Wie is hier nou de complotdenker? Gij of ik?
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 23:59:08 #19
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195972466
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 23:54 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Bewijs dat maar eens...
Nee flauw; een gezegde dat ik hier vaker hoor.
Vaak uit dezelfde hoek grappig genoeg.
DNA/RNA- vaccins zijn niet op reguliere wijze dusdanig toegepast op breed publiek dat we hier van principes kunnen spreken die al lang en breed worden toegepast.
Daarnaast is zelfs de beoogde wijze van toediening zoals die nu in de testfase staat en wat je op een zelfde type site na kunt lezen (wetenschappelijk onderlegd met bronvermelding) totaal anders dan iets wat al lang en breed toegepast worden...
Wie is hier nou de complotdenker? Gij of ik?
Niet alles is op DNA/RNA gebaseerd toch? Ik zag iets van Astra Zeneca (?) wat ergens anders op gebaseerd is toch? Kan er niet meer opkomen, maar was iets anders.
pi_195972505
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 23:59 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Niet alles is op DNA/RNA gebaseerd toch? Ik zag iets van Astra Zeneca (?) wat ergens anders op gebaseerd is toch? Kan er niet meer opkomen, maar was iets anders.
Goddank is niet alles daarop gebaseerd, echter;
https://www.rijksoverheid(...)voor-europa-afgerond

Leven we in bizar vreemde tijden momenteel.
  zondag 1 november 2020 @ 00:01:16 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195972509
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 23:54 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Bewijs dat maar eens...
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 23:51 schreef HetDonkertAan het volgende:
My god, je kunt zelf gewoon opzoeken op internet
:7

quote:
Nee flauw; een gezegde dat ik hier vaker hoor.
Vaak uit dezelfde hoek grappig genoeg.
DNA/RNA- vaccins zijn niet op reguliere wijze dusdanig toegepast op breed publiek dat we hier van principes kunnen spreken die al lang en breed worden toegepast.
Wie zegt dat het een vaccin wordt dat op dat principe berust? Er zijn vele tientallen (of misschien wel meer dan 100) vaccins in ontwikkeling, waarvan verreweg de meeste op reeds beproefde principes berusten.
quote:
Daarnaast is zelfs de beoogde wijze van toediening zoals die nu in de testfase staat en wat je op een zelfde type site na kunt lezen (wetenschappelijk onderlegd met bronvermelding) totaal anders dan iets wat al lang en breed toegepast worden...
:?
quote:
Wie is hier nou de complotdenker? Gij of ik?
Dat lijkt me duidelijk. Ik ga pas oordelen over een vaccin als het er is, en niet bij voorbaat al m'n conclusies trekken op basis van onvolledige nul informatie.
Huilen dan.
  zondag 1 november 2020 @ 00:04:58 #22
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195972561
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 00:01 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Goddank is niet alles daarop gebaseerd, echter;
https://www.rijksoverheid(...)voor-europa-afgerond

Leven we in bizar vreemde tijden momenteel.
Dat sowieso.
pi_195972570
Momenteel wordt er een soort racespelletje gepresenteerd waarin verscheidene producenten meedoen om de titel wie als eerst het goedgekeurde vaccin op de markt zal brengen.
  zondag 1 november 2020 @ 00:05:58 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195972580
Ok. En nu?
Huilen dan.
  zondag 1 november 2020 @ 00:10:15 #25
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195972636
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 00:05 schreef HetDonkertAan het volgende:
Momenteel wordt er een soort racespelletje gepresenteerd waarin verscheidene producenten meedoen om de titel wie als eerst het goedgekeurde vaccin op de markt zal brengen.
Marktwerking in je face :P
pi_195972708
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 00:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]


[..]

:7
[..]

Wie zegt dat het een vaccin wordt dat op dat principe berust? Er zijn vele tientallen (of misschien wel meer dan 100) vaccins in ontwikkeling, waarvan verreweg de meeste op reeds beproefde principes berusten.
[..]

:?
[..]

Dat lijkt me duidelijk. Ik ga pas oordelen over een vaccin als het er is, en niet bij voorbaat al m'n conclusies trekken op basis van onvolledige nul informatie.
Wie zegt dat dat niet zo is? Ik vind het een ontwikkeling waarbij het logisch is dat mensen zich er niet geheel fijn en relaxed onder voelen.
Daarbij zijn er punten (zoals het document op de site van de rijksoverheid) die de optie van inderdaad nieuw vaccin op zijn minst open laten, om het zo maar even te zeggen :P

Reactie op poppetje met vraagteken.... Zit mobiel dus kan even niet zo goed quoten.....
Reactie nogmaals... :
De beoogde toediening waar ik over spreek (let wel op dat dit ook een scenario is) die wordt besproken op een zelfde soort sites (sites van producenten, medische vakbladen of artikelen die wetenschappelijke observatie bieden, gaat over een toediening middels (een soort van) pleisters waarbij miniscule naaldjes de huid zullen perforeren waarna het vaccin dus inderdaad is toegediend.

Of het allemaal echt zo gaat weet ik ook niet, echter als je de trends een beetje volgt en een klein beetje (gezonde) fantasie hebt kun je volgens mij inzien dat wat als reinste complotterie werd gezien daadwerkelijk kan gebeuren ongeacht of dat goed/slecht of daadwerkelijk per definitie een complot genoemd kan worden....

Maar we zullen het allemaal ook wel zien wat er gaat gebeuren.
By the way; het minste wat ik wil is argwaan, irreëele angst of ongegronde paranoïde creëeren door dit te posten.
Ik wil het er gewoon vrijuit over kunnen hebben.
pi_195972754
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2020 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
Ok. En nu?
Tjah, kan het bespreken waard zijn.
Is dat goed of slecht?
Doet zo'n race een vaccin ten goede?

Kritisch praten over vaccins lijkt natuurlijk een gevaarlijke ondertoon te hebben, snap ik enigzins.
Ik houd liever alles bespreekbaar; niet vanuit ongegrond criticisme maar vanuit gewoon helder verstand.
De scheidingslijn tussen helder verstand en ongegrond criticisme is dan ook weer iets wat soms op 1 hoop ligt.
Het gaat mij ook niet om zomaar kritiek te hebben op wat dan ook. Ik vind het zelf ook erg interessant en wil graag meer leren en daarin delen wat ik zie en hoe ik dat ervaar.
  zondag 1 november 2020 @ 00:23:31 #28
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195972810
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 00:15 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet zo is? Ik vind het een ontwikkeling waarbij het logisch is dat mensen zich er niet geheel fijn en relaxed onder voelen.
Daarbij zijn er punten (zoals het document op de site van de rijksoverheid) die de optie van inderdaad nieuw vaccin op zijn minst open laten, om het zo maar even te zeggen :P

Reactie op poppetje met vraagteken.... Zit mobiel dus kan even niet zo goed quoten.....
Reactie nogmaals... :
De beoogde toediening waar ik over spreek (let wel op dat dit ook een scenario is) die wordt besproken op een zelfde soort sites (sites van producenten, medische vakbladen of artikelen die wetenschappelijke observatie bieden, gaat over een toediening middels (een soort van) pleisters waarbij miniscule naaldjes de huid zullen perforeren waarna het vaccin dus inderdaad is toegediend.

Of het allemaal echt zo gaat weet ik ook niet, echter als je de trends een beetje volgt en een klein beetje (gezonde) fantasie hebt kun je volgens mij inzien dat wat als reinste complotterie werd gezien daadwerkelijk kan gebeuren ongeacht of dat goed/slecht of daadwerkelijk per definitie een complot genoemd kan worden....

Maar we zullen het allemaal ook wel zien wat er gaat gebeuren.
By the way; het minste wat ik wil is argwaan, irreëele angst of ongegronde paranoïde creëeren door dit te posten.
Ik wil het er gewoon vrijuit over kunnen hebben.
Zit je op de goeie plek toch ^O^

Om het even idd, stel de "complotters" krijgen gelijk, chips, bier enzo :D "We" kunnen er weinig tegen beginnen, "we" zullen meegaan in de meerderheid maar ik vermoed een hoop gejank. Hadden "we" het maar geweten ;( Tsja ;) En vrijuit spreken blijft hopelijk het grootste goed in de Westerse wereld ^O^
pi_195973079
quote:
14s.gif Op zondag 1 november 2020 00:23 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Zit je op de goeie plek toch ^O^

Om het even idd, stel de "complotters" krijgen gelijk, chips, bier enzo :D "We" kunnen er weinig tegen beginnen, "we" zullen meegaan in de meerderheid maar ik vermoed een hoop gejank. Hadden "we" het maar geweten ;( Tsja ;) En vrijuit spreken blijft hopelijk het grootste goed in de Westerse wereld ^O^
Ja dat zou zeker fijn zijn! Dat we vrijuit spreken!
Wie of wat gelijk krijgt of heeft maakt mij niets uit!
Ik hoop en vertrouw vanuit liefde en god dat het goed is en goed komt.
Mijn god is niet religieus maar wel goed :P
pi_195973299
Realiseerde me vandaag hoe de waarschijnlijk de maarderheid van ons land niet (goed) kan rekenen, laat staan cijfers en statistieken op juiste interpreteren.

Ik werd er niet zo blij van.
pi_195973340
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 01:00 schreef n__n het volgende:
Realiseerde me vandaag hoe de waarschijnlijk de maarderheid van ons land niet (goed) kan rekenen, laat staan cijfers en statistieken op juiste interpreteren.

Ik werd er niet zo blij van.
want?
pi_195973418
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 01:04 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

want?
Ik ga het niet als feit verkondigen, maar ik herinnerde me ineens hoe bij vmbo-t en later op het VAVO (Havo) wiskunde en rekenen de 'beruchte' vakken waren, en dat er destijds in de media veel ophef was over de in dat schooljaar (2012) ingevoerde rekentoets en dat veel mensen die 'te moeilijk' zouden vinden. Ikzelf haalde met veel gemak een 7, maar heb dan ook geen moeite met rekenen. Toch vraag ik me af of er een relatie is met vertrouwen in deskundigheid, omdat de kans reëel is dat er veel mensen zijn die niet in staat zijn de cijfers en statistieken mbt corona correct te kunnen interpreteren. Men gaat uiteraard niet toegeven dat ze iets niet kunnen, maar ik merk dat men constant wijst naar deskundigen ipv dat men zelf zou proberen de cijfers te interpreteren. En wellicht is dit daarvoor de verklaring.
pi_195973447
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 01:11 schreef n__n het volgende:

[..]

Ik ga het niet als feit verkondigen, maar ik herinnerde me ineens hoe bij vmbo-t en later op het VAVO (Havo) wiskunde en rekenen de 'beruchte' vakken waren, en dat er destijds in de media veel ophef was over de in dat schooljaar (2012) ingevoerde rekentoets en dat veel mensen die 'te moeilijk' zouden vinden. Ikzelf haalde met veel gemak een 7, maar heb dan ook geen moeite met rekenen. Toch vraag ik me af of er een relatie is met vertrouwen in deskundigheid, omdat de kans reëel is dat er veel mensen zijn die niet in staat zijn de cijfers en statistieken mbt corona correct te kunnen interpreteren. Ik dus wel, maar veel mensen niet. En mensen gaan uiteraard niet toegeven dat ze iets niet kunnen, maar ik merk dat men constant wijst naar deskundigen ipv dat men zelf zou proberen de cijfers te interpreteren. En wellicht is dit daarvoor de verklaring.
om diezelfde reden doet een groot deel van de bevolking mee aan loterijen. de kans om iets te winnen is zo verwaarloosbaar klein dat je net zo goed niet mee kan doen.
pi_195973461
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 01:14 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

om diezelfde reden doet een groot deel van de bevolking mee aan loterijen. de kans om iets te winnen is zo verwaarloosbaar klein dat je net zo goed niet mee kan doen.
Dat is een mogelijkheid. Ik vind het vooral zonde van m'n geld...
pi_195986096
twitter


Ronaldo is weer hersteld van corona, was alleen positief getest verder mankeerde er niks. net als 90% van de positief geteste mensen.
pi_195986255
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 17:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]

Ronaldo is weer hersteld van corona, was alleen positief getest verder mankeerde er niks. net als 90% van de positief geteste mensen.
Zlatan ook,zou het kunnen dat daar iets speelt? Ik bedoel maar dat de uefa er misschien een vinger in de pap heeft.Zijn die 2 al geïnjecteerd met het nieuwe anti virus vaccin zodat ze het schapenvolk kunnen blijven amuseren en de aandacht afleiden?
pi_195986292
Ik ben echt serieus,ik vraag dit echt voor een vriend.
pi_195987724


proefpersonen niet vaak genoeg besmet ;(
je zou toch denken dat ze genoeg mensen kunnen vinden die vaak genoeg besmet zijn.
pi_195988028
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:06 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

proefpersonen niet vaak genoeg besmet ;(
je zou toch denken dat ze genoeg mensen kunnen vinden die vaak genoeg besmet zijn.
Yes,sla ze om de oren met de feiten,kan ik alleen maar toejuichen. _O_ :')
pi_195988113
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:21 schreef Alpha74 het volgende:

[..]

Yes,sla ze om de oren met de feiten,kan ik alleen maar toejuichen. _O_ :')
Wtf denken ze wel,met plaatjes,gare video's en idiote beschuldigingen krijgen we ze er wel onder.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2020 19:29:53 (Dat laatste is niet nodig.) ]
  zondag 1 november 2020 @ 19:31:03 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_195988197
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:06 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

proefpersonen niet vaak genoeg besmet ;(
je zou toch denken dat ze genoeg mensen kunnen vinden die vaak genoeg besmet zijn.
Ja dat is dus niet hoe het werkt...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 1 november 2020 @ 19:56:37 #42
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195988671
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:06 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

proefpersonen niet vaak genoeg besmet ;(
je zou toch denken dat ze genoeg mensen kunnen vinden die vaak genoeg besmet zijn.
The show must go on :+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195989343
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:56 schreef Summers het volgende:

[..]

The show must go on :+
Kom jij nog eens met goede onderbouwingen of is het nog steeds samen met consorten 2 vingers in de oren en heel hard LALALALA roepen en voor de rest wat geroeptoeter,one liners en ongefundeerde crap neertypen?
Het is een eerlijke vraag,ik bedoel er verder ook niks mee.
pi_195989441
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 19:56 schreef Summers het volgende:

[..]

The show must go on :+
Ik bedoel niks negatiefs naar je persoonlijk,laat dat duidelijk zijn,het geblaat en nalullen wat je her en der leest en hoort en dan hier neerflikkeren,daar heb ik iets meer moeite mee.
  zondag 1 november 2020 @ 21:18:12 #45
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195990309
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 20:34 schreef Alpha74 het volgende:

[..]

Ik bedoel niks negatiefs naar je persoonlijk,laat dat duidelijk zijn,het geblaat en nalullen wat je her en der leest en hoort en dan hier neerflikkeren,daar heb ik iets meer moeite mee.
Zolang ik niet net als jij de msm nablaat , I'm good ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195990344
Dinsdag een lockdownie aankondigen zou echt zwaar ongeloofwaardig zijn nu de cijfers dalen (doe effe mee met de show)
Ergens hoop ik wel dat het gebeurt zodat nog meer mensen doorkrijgen dat er helemaal niks meer van klopt

Ben benieuwd
  zondag 1 november 2020 @ 21:22:29 #47
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195990379
quote:
6s.gif Op zondag 1 november 2020 21:20 schreef PSVCL het volgende:
Dinsdag een lockdownie aankondigen zou echt zwaar ongeloofwaardig zijn nu de cijfers dalen (doe effe mee met de show)
Ergens hoop ik wel dat het gebeurt zodat nog meer mensen doorkrijgen dat er helemaal niks meer van klopt

Ben benieuwd
Ze doen maar , drain the swamp ook hier zou ik zeggen ;)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_195990685
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 21:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze doen maar , drain the swamp ook hier zou ik zeggen ;)
Yup..ga me er ook niet meer over opwinden.
pi_195990732
Draining the swamp vanuit facebook 8-)
Conscience do cost.
  zondag 1 november 2020 @ 21:55:47 #50
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195990939
quote:
6s.gif Op zondag 1 november 2020 21:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Yup..ga me er ook niet meer over opwinden.
^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')