Gaat gok ik om een Amerikaanse gegijzelde in West Afrika die ze opgepikt hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
Zullen ze eindelijk Crooked Joe opgepakt hebben? #BIDENCRIMEFAMILY
[ twitter ]
Of weer een puntje erbij voor @onlogisch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
Zullen ze eindelijk Crooked Joe opgepakt hebben? #BIDENCRIMEFAMILY
[ twitter ]
Dit is correct. Wel 2x met een andere user ertussen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk niet dat ik eerder 2 SC topics achter elkaar heb geopend.
Like uitgedeeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:11 schreef Zipportal het volgende:
AVK / Wat gaan julie doen als Biden verliest?
TER INFO TER INFO TER INFO
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is correct. Wel 2x met een andere user ertussen.
Lul.quote:
*Rossem.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Gister Andere Tijden gezien over de Amerikaanse presidenten, was wel een leuke uitzending. (met Maarten van Rossum)
Dat heb ik ook gezien, ik vond het ook een prima programma.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
Gister Andere Tijden gezien over de Amerikaanse presidenten, was wel een leuke uitzending. (met Maarten van Rossum)
Kennedygod.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, ik vond het ook een prima programma.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lul.
Eén seconde te vroeg gepiekt. EN HET WAS NOG POST 15 OOK
@:Muskusboktor57 en ik balen hier stevig van.
Hoe zit het nou met de uitslag? Is dat wel gewoon dinsdag? Ivm al dat stemmen mailen enzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij klaar zitten met een grote bak popcorn a.s. dinsdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |