Corona gaat zich niet aanpassen aan de kalender.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Begin van het jaar zal vast niet veel beter zijn. Maar mag hopen dat daar snel verandering in gaat komen. Nog zo’n jaar als deze zou wel verrot zijn
Nee maar langzaamaan wel. Beetje optimistisch denken. Anders voelt het dubbel zo k**quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die zal niet snel beter zijn, zeker het eerste half jaar niet.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik mijn moeder sowieso komend jaar ook weer niet zal zien, en misschien in 2022 ook nog niet; ze heeft een heel zwakke gezondheid en vermijdt zo veel mogelijk menselijk contact.
Toch wel veel bellen, videobellen inderdaad? En in de tuin kan toch wel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik mijn moeder sowieso komend jaar ook weer niet zal zien, en misschien in 2022 ook nog niet; ze heeft een heel zwakke gezondheid en vermijdt zo veel mogelijk menselijk contact.
Ik las vannacht op de nos dat het huidige corona eigenlijk een mutatie is die sneller verspreidt maar minder ziek maakt maar hopen dat die trend zich doorzet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee maar langzaamaan wel. Beetje optimistisch denken. Anders voelt het dubbel zo k**
Mag ook straks hoor. Bedoelde niet nu gelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat kan. Moet ik wel even vers zetten. Een momentje.
Hoop 't ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik las vannacht op de nos dat het huidige corona eigenlijk een mutatie is die sneller verspreidt maar minder ziek maakt maar hopen dat die trend zich doorzet.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow wat zwaar. Dat is heel langvideocall wel?
Snap dat het niet anders kan, maar zou daar enorm veel moeite mee hebben om mijn moeder zo lang niet te zien.
quote:
We chatten en bellen wel regelmatig, videobellen niet zo veel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Toch wel veel bellen, videobellen inderdaad? En in de tuin kan toch wel?
Maar wij welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Corona gaat zich niet aanpassen aan de kalender.
Hoe dan?quote:
Ahw wel leuk met haar verjaardagquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
We chatten en bellen wel regelmatig, videobellen niet zo veel.
Ik stuur haar ook bijna dagelijks foto's en filmpjes van Mini-ToT.
Ze woont in een appartement. Met haar verjaardag stonden wij beneden en zij boven op haar balkon. Vond ze voor 1x geweldig, maar voor de buren wil ze het niet nog een keer zo doen.
quote:
Gelukkig maar. Ook benauwd gehad?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, gaat langzaam aan wel weer de goede kant op
Qua kleding welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je past je toch aan de kalender en seizoenenZomer winter
Beetje druk op mijn borst, maar dat nu niet meer gelukkig. Vooral verkouden en moe en in het begin wel keelpijn etc.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ook benauwd gehad?
Lekker toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jongens en meisjes ik moet zo werken heb er niet echt zin in.
Strijderquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje druk op mijn borst, maar dat nu niet meer gelukkig. Vooral verkouden en moe en in het begin wel keelpijn etc.
Opzich heb ik de griep die ik jaren terug heb gehad als veel erger ervaren.
Yup, alles laten bezorgen idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ahw wel leuk met haar verjaardag![]()
Hoe doet ze dat dan met boodschappen? Alles bezorgen
Blij toe voor je, pfff.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje druk op mijn borst, maar dat nu niet meer gelukkig. Vooral verkouden en moe en in het begin wel keelpijn etc.
Leefwijze ook wel.quote:
Ben van zaterdag ploeg gewisseld zit nu met de downie ploeg niet zoveel zin in.quote:
quote:
Alstublieft, voor julie beiden een heerlijk kopje koffie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mag ook straks hoor. Bedoelde niet nu gelijk
Nee dan is ze net gewend aan iemand en sturen ze weer een anderquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, alles laten bezorgen idd.
Het kutte is wel dat ze echt iedere keer ander verzorgend personeel krijgt, dus zo veilig is het allemaal ook weer niet.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee dan is ze net gewend aan iemand en sturen ze weer een ander![]()
Komt ze nog wel beetje het huis uit? Kleine wandeling maken
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Alstublieft, voor julie beiden een heerlijk kopje koffie.
Heb het nog even extra gezeefd op glassplinters, dus het moet goed zijn.
Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bentquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:30 schreef DJMO het volgende:
Godsamme. Als deze etappe zo blijft gaan wordt het weer geen twee etappes vandaag
.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]Helemaal niks meer. Ze is 1 of 2x bij mijn broer wezen logeren wegens verbouwingen in die flat, maar ze rijdt zelfs niet meer rond in haar scootmobiel, wat ze vroeger altijd zo leuk vond.
Rondrijden kan nog prima, en in haar dorp is er niet één corona-geval, maar ze is echt bezorgd.
Lopen natuurlijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ben je aan het doen dan?
Ja het is goed kut idd....quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
.Even het huis uit en wat frisse lucht krijgen is ook wel nodig. Desnoods extra vroeg in de ochtend een blokje om.
Sterkte dan maar. Lijkt me voor jou ook een kwelling
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is goed kut idd....
Zoveel jaartjes heeft ze niet meer, en ik zou echt willen dat Mini-ToT en zij toch wat momentjes samen zouden hebben.
Jij moet echt een super conditie hebben. Heb je dat weleens gemeten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:30 schreef DJMO het volgende:
Godsamme. Als deze etappe zo blijft gaan wordt het weer geen twee etappes vandaag
Fijn dat je aan opknappen bent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is een onbegrijpelijk virus. De een is er amper ziek van en de ander sterft eraan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt een doorzetter hoor... Je hebt helemaal de smaak te pakken.quote:
Als je op de fiets gaat ben je straks trots op jezelf. Heb je meteen vitamine D opgedaan!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt een doorzetter hoor... Je hebt helemaal de smaak te pakken.
Ik ga zo de paar kilometer naar de supermarkt fietsen. Daarvoor de auto pakken is me wat te gortig.... wel verleidelijk.
oh had jij corona ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 11:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |