Waarom?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:54 schreef Jojansma het volgende:
Ik snap namelijk totaal niet dat ik gevoelens voor haar heb gekregen 😂 als je me het een half jaar geleden had verteld, had ik je voor gek verklaard.
Niet helemaal mee eens, alles wat je voedt, groeit. Als je daarmee stopt, dan groeit het niet en verlept het na een tijdje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:54 schreef Jojansma het volgende:
Gevoelens kun je niet wegstoppen helaas
Ik was ook nooit verliefd op een collega, nu ben ik ermee getrouwd.quote:
Been there, done that.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:54 schreef Jojansma het volgende:
Iemand die een soortgelijke situatie heeft meegemaakt, of iemand die adviezen heeft?
Ja snap wat je bedoelt, maar wat hier niet geheel onbelangrijk is is dat ik haar wel een paar keer per week zie ivm werk. Dan is het een heel stuk lastiger om zoiets weg te stoppenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:47 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, alles wat je voedt, groeit. Als je daarmee stopt, dan groeit het niet en verlept het na een tijdje.
Ik heb ook wel eens gevoelens gehad voor personen waarbij dat helemaal niet handig was, heb het laten gaan en na een paar weken waren alle gevoelens weer weg.
Het klinkt heel cliche, maar het is eigenlijk helemaal niet m’n type. Wat ik zei, we kunnen erg met elkaar lachen en wellicht heeft dat het veroorzaakt, maar ik had het op voorhand zeker niet verwacht omdat ik toch wat meer geloof in liefde op het eerste gezicht (lees: de eerste periode dat je iemand leert kennen)quote:
Keertje uit eten vragen dat soort dingen. Rustig aan en haar het verdere initiatief laten nemen.quote:
Dit idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:47 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, alles wat je voedt, groeit. Als je daarmee stopt, dan groeit het niet en verlept het na een tijdje.
Ik heb ook wel eens gevoelens gehad voor personen waarbij dat helemaal niet handig was, heb het laten gaan en na een paar weken waren alle gevoelens weer weg.
Wat maakt iemand dan wel je type? Als je goed met elkaar kunt lachen, er verliefd op wordt en er een tentstok van krijgt, dan is het gewoon je type, klaar. Misschien valt ze niet in het plaatje wat jij wil tonen naar de buitenwereld, dat kan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:17 schreef Jojansma het volgende:
[..]
Het klinkt heel cliche, maar het is eigenlijk helemaal niet m’n type. Wat ik zei, we kunnen erg met elkaar lachen en wellicht heeft dat het veroorzaakt, maar ik had het op voorhand zeker niet verwacht omdat ik toch wat meer geloof in liefde op het eerste gezicht (lees: de eerste periode dat je iemand leert kennen)
Wat is er verkeerd aan flirten met iemand?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:54 schreef Jojansma het volgende:
Het kan wellicht namelijk nogal verkeerd over komen als ik nu op de werkvloer opeens actiever zou gaan flirten met haar.
Dit, of iets gaan drinken of wat anders laagdrempelig. Rustig kijken of het buiten werktijd ook klikt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:33 schreef halfway het volgende:
[..]
Keertje uit eten vragen dat soort dingen. Rustig aan en haar het verdere initiatief laten nemen.
En dat is...?quote:Op dinsdag 10 november 2020 21:49 schreef Werkperd het volgende:
Jij ook al broer... heb laatst ook een topic hierover geopend en zit er nog steeds mee.
Bij ons is het al een stap te ver gegaan...
Met zulke gedachtes wordt het alleen maar lastiger om iemand mee uit te vragen he? Het is toch leuk voor iemand anders om te horen dat je iemand leuk vindt, en waarom zouden dingen anders moeten worden als het niet wederzijds is?quote:Op zondag 1 november 2020 00:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Benieuwd of jullie het na het werk ook goed kunnen vinden. Is het wederzijds? Anders maak je inderdaad misschien een goede leuke collegiale band kapot als de gevoelens niet worden beantwoord...
Ja, gewoon rammen en dan verder zien inderdaad.quote:
Wijven anno 2020 flirten helemaal niet meer, die zijn dat compleet verleerdquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan flirten met iemand?
Ah ok ...quote:Op woensdag 11 november 2020 12:02 schreef Academicus het volgende:
[..]
Wijven anno 2020 flirten helemaal niet meer, die zijn dat compleet verleerd
Ik bedoel te zeggen dat Nederlandse wijven over het algemeen niet weten wat flirten is of ze kijken boos voor zich uit; ze zijn minder vrouwelijk in dat opzichtquote:Op woensdag 11 november 2020 13:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ah ok ...
Hoe zou jij die ervaring nu toch kunnen hebben?
Overigens, om zelf te flirten hoef je helemaal niet af te wachten wat die 'wijven' wel of niet doen...
Of jij flirt met iemand is gewoon je eigen keuze, en je eigen initiatief.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:08 schreef nils7 het volgende:
[..]
En dat is...?
Een date? In bed? Een uitnodiging van HR?
Wijvenquote:Op woensdag 11 november 2020 12:02 schreef Academicus het volgende:
[..]
Wijven anno 2020 flirten helemaal niet meer, die zijn dat compleet verleerd
Ik heb het vermoeden dat in jouw pogingen te flirten maar één constante factor is, en dat jij dat bent en niet die 'wijven'.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:52 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat Nederlandse wijven over het algemeen niet weten wat flirten is of ze kijken boos voor zich uit; ze zijn minder vrouwelijk in dat opzicht
IK weet het niet. Wat mij wel opgevallen is dat buiten Nederland heel anders op mijn aandacht, flirten enz naar een vrouw veel positiever wordt ontvangen. Dat kan verschillende redenen hebben. Misschien ben ik meer het type van de vrouwen daar dan van de gemiddelde Nederlandse vrouw. Misschien omdat ik daar (ook !!!) wat exotischer ben, misschien zelfs een beetje een bad boy. Mar ik ben verre van een exotische bad boy, dus dat ben i niet. Wel kan de lengte een rol spelen. Met 1.70 ben je in Nederland erg klein als man, de gemiddelde vrouw is TEGENWOORDIG (in ben niet van tegenwoordig maar van 3 generaties terug) 1.75 en de man 1.83.quote:Op woensdag 11 november 2020 19:52 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat Nederlandse wijven over het algemeen niet weten wat flirten is of ze kijken boos voor zich uit; ze zijn minder vrouwelijk in dat opzicht
Tja, je Academicus noemen en dan dit taalgebruik bezigen ....quote:
Ik denk dat je hiermee de spijker op de kop slaat. Vanaf 35-40 jaar komt plots het besef dat hun natuurlijke schoonheid gaat vervagen en dan willen ze opeens wel vanallesquote:Op donderdag 12 november 2020 13:34 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Echter, ik denk toch dat het daar allemaal niet aan ligt. Ik heb de indruk dat vrouwen in het buitenland gewoon een compliment, een leuke (niet lompe) flirtpoging, gewoon ook als compliment ervaren. En dat is in Nederland anders. Hier moet je als man, als je niet George Clooney of zo heet, of notaris of beroemd voetballer met bijbehorende dikke portemonnee bent, heel erg op je woorden en op je tellen passen.
Jammer, voor ons, mannen ... willen we eens aardig en romantisch zijn, krijgt de doorsnee man wel even een veeg uit de pan, of een blik die doden kan. En voor de vrouwen is het toch ook jammer, als je niet van een leuk complimentje kunt genieten. En als ze dan wat ouder worden, vaak vanaf 40 plus, dan snakken ze naar een complimentje. Dan lopen ze 10 x per dag langs een stel sleuvenmakers en kabelleggers. In de hoop dat iemand eens naar haar fluit of grijnst.
Wat is daar nou weer mis mee? Of is iedereen ook hierdoor weer gekwetst?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:36 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Tja, je Academicus noemen en dan dit taalgebruik bezigen ....![]()
![]()
Jezus ... Niet zo serieus Academicusquote:Op donderdag 12 november 2020 13:38 schreef Academicus het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis mee? Of is iedereen ook hierdoor weer gekwetst?
Soms ontwikkelen gevoelens zich heel langzaam, zonder dat je daar op uit was. Je hebt soms maar 1 moment nodig wat een soort startsein is om de ander op een nieuwe manier te zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:17 schreef Jojansma het volgende:
[..]
Het klinkt heel cliche, maar het is eigenlijk helemaal niet m’n type. Wat ik zei, we kunnen erg met elkaar lachen en wellicht heeft dat het veroorzaakt, maar ik had het op voorhand zeker niet verwacht omdat ik toch wat meer geloof in liefde op het eerste gezicht (lees: de eerste periode dat je iemand leert kennen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |