Klopt. Ik had op volgende week gerekendquote:
Openen kan nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:02 schreef ToT het volgende:
Kut, http://www.tribalgod.nl/ werkt dus hier niet meer omdat het niet https is.
Altijd handig als Je niets Te Zeggen hebtquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar wilde ik dus een knikkende versie van plaatsen.
Boratquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
Heeft iemand trouwens al de nieuwe [ afbeelding ] gezien?
Maar nee niet eerder gezienquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
Dus dat. Kan er mee te maken hebben. Geen idee hoe oud je bent eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt. Ik had op volgende week gerekend
Ja ik heb nog Lapsang souchongquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iets anders dan gember-citroen vandaag?
Ja nou werkt hij welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/ Zo dan!
Ja die nieuwe film schijnt op het einde na vrij matig te zijn omdat mensen niet zo snel meer opkijken van rare typetjes?quote:
Nu welquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
Nee nog niet. Denk dat ik het dit weekend ga kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
Haha okee dan!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee nog niet. Denk dat ik het dit weekend ga kijken
Ik kijk beide, Star Wars is de luxe uitvoering van Star Trek vind ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik dacht ook al waar staan de ST voor
![]()
Het is nog ochtend dus sloom mag.
Star Trek heb ik nooit gekeken. Star Wars wel
41quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus dat. Kan er mee te maken hebben. Geen idee hoe oud je bent eigenlijk.
Op een gegeven moment zijn sommige acts ook niet meer leuk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die nieuwe film schijnt op het einde na vrij matig te zijn omdat mensen niet zo snel meer opkijken van rare typetjes?
Was een review over op de Frontpage.
Ghe... Heb je hem zelf al gezien? Ik wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:04 schreef ToT het volgende:
Ik hou veel meer van Star Trek dan Star Wars, met name next Generation!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:06 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik kijk beide, Star Wars is de luxe uitvoering van Star Trek vind ik.![]()
Desondanks heeft Star Trek ook wel enkele zeer goeie afleveringen tussen zitten. The inner light bijvoorbeeld.
In de film The Spy vond ik hem wel erg goed acteren (is geen komedie en gebaseerd op waargebeurd verhaal).quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn sommige acts ook niet meer leuk.vind hem Sasha ook niet echt grappig.
De eerste Borat-film vond ik, geheel tegen mijn verwachtingen in, toch wel geinig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zijn sommige acts ook niet meer leuk.vind hem Sasha ook niet echt grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |