Zit een mamma appelsap in: "Alle nonnen zogen jou"quote:
Kende ik al. Geen hele slechte muziek, maar voor mij wat veel nadruk op grote (alternatieve) namen en reeds bekende nummers. Iets meer 'uitdaging' mag.quote:
Zit niet zo in de hiphop, maar heb mijn best gedaan.quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:35 schreef DoomCow het volgende:
Op donderdag 13 mei (Hemelvaartsdag) is er de Hooray 100! Dan mixen Black Mamba en Faisal de 100 beste hiphoptracks ooit aan elkaar, van 12:00 tot 19:00.
Stemmen kan via https://stem.stubru.be/hooray100
Laten we het hopen. Op StuBru zijn ze ook altijd gek op Vlaamse rap. Die is echt niet om aan te horen. Zwangere Guy en Brihang en zo.quote:Op donderdag 6 mei 2021 13:43 schreef riazop het volgende:
"100 beste hiphoptracks ooit "
Moet zijn: 100 beste US hiphoptracks ooit
Hater.quote:
Dit is dan ook geen arenbi.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb toch StuBru op staan zoals altijd, maar moet zeggen dat het me meevalt. Niet de meest gangbare R&B zeg maar, en die is vaak toch wel tof.
Ze noemen het Hip Hop daar maar ik zou het omschrijven als rap.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hoe noem je dit? Ik noem het altijd negermuziek, maar dat schijnt niet meer te mogen.
Nou toen ze van de week begonnen heb ik de eerste dag zeker 6 keer I Would Stay gehoordquote:Op zondag 10 oktober 2021 09:24 schreef Eightyone het volgende:
Zijn mensen die 00's-tiendaagse nog aan het proberen? Elke dag een ander jaar.
Ik laat me verrassen, ondanks een lastige band met die jaren.
Voordeel van StuBru is wmb dat ze je niet voortdurend met Kane en Krezip een plezier denken te doen, als het om die tijd gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |