O wat vervelend. Wel fijn dat er vooruitgang is. Heb je enig idee hoe dat komt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja altijd al geweest. minder prikkels, en ik durf pas sinds +/- jun pas weer overdag echt naar buiten
quote:
Fansquote:
quote:
ik kan het niet thuisbrengen maar ik heb vanaf feb mijn ouders een tijdje niet gezien ivm corona en toen veel teveel omgegaan met verkeerd volk. en sinds juni ben ik weer gaan sporten en vrijwiligerswerk doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat vervelend. Wel fijn dat er vooruitgang is. Heb je enig idee hoe dat komt?
quote:
Vervelend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kan het niet thuisbrengen maar ik heb vanaf feb mijn ouders een tijdje niet gezien ivm corona en toen veel teveel omgegaan met verkeerd volk. en sinds juni ben ik weer gaan sporten en vrijwiligerswerk doen
Ben blij voor je dat je langzaam weer omhoog krabbelt. Met sporten en vrijwillgers werk moet je wel naar buiten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kan het niet thuisbrengen maar ik heb vanaf feb mijn ouders een tijdje niet gezien ivm corona en toen veel teveel omgegaan met verkeerd volk. en sinds juni ben ik weer gaan sporten en vrijwiligerswerk doen
Weet ik nog nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zin in je wandeltocht van vandaag?
Koffie nodig ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet ik nog nietprobeer eerst maar eens wakker te worden
Jij maakt ook best een ruk met slapen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet ik nog nietprobeer eerst maar eens wakker te worden
het is nu allebei weer op een laag pitje door de nieuwe coronamaatregelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat je langzaam weer omhoog krabbelt. Met sporten en vrijwillgers werk moet je wel naar buiten.
Niemand mag er drinken bestellen dus dan drink jij het bier maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is nu allebei weer op een laag pitje door de nieuwe coronamaatregelen.
ik sta bij de tennisclub achter de bar maar nu mag er niemand drinken bestellendus ik zit er alleen voor toezicht. Beetje tv kijken, op mjn foon fok!ken en bier drinken.
quote:
quote:
Ja dat is helemaal ellende nu met corona tijd. Moet je weer meer binnen zitten. Juist nu naar buiten gaan goed voor je is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is nu allebei weer op een laag pitje door de nieuwe coronamaatregelen.
ik sta bij de tennisclub achter de bar maar nu mag er niemand drinken bestellendus ik zit er alleen voor toezicht. Beetje tv kijken, op mjn foon fok!ken en bier drinken.
Heb ADHD, ben altijd meerdere malen 's nachts wakker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij maakt ook best een ruk met slapen?
O vervelend. Lang wakker of momentjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb ADHD, ben altijd meerdere malen 's nachts wakker.
vaak toch wel een half uur oid. kijk maar naar m'n pohi. Je ziet dan precies wanneer ik wakker benquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend. Lang wakker of momentjes
Ik ben ook na 2 uur geslapen te hebben om de haverklap wakker. Vervelend hoor voor jequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
vaak toch wel een half uur oid. kijk maar naar m'n pohi. Je ziet dan precies wanneer ik wakker ben
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
vaak toch wel een half uur oid. kijk maar naar m'n pohi. Je ziet dan precies wanneer ik wakker ben
Van Veer Buitenhuizen naar Haarlemmerliede en door naar Hoofddorp hoop ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:22 schreef Dotteke het volgende:
Waar gaat de wandeltocht vandaag heen DJMO?
Succes met je wandeling vandaag 👍🏻quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van Veer Buitenhuizen naar Haarlemmerliede en door naar Hoofddorp hoop ik.
Succesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van Veer Buitenhuizen naar Haarlemmerliede en door naar Hoofddorp hoop ik.
Ja al sinds ik kind benquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]he gaat online iedere keer ?
Wel vervelend om snachts wakker te zijn. Altijd last van gehad ?
Ben er aan gewendquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]k** zeg. Heb je er veel last van?
Ik slik liever geen chemische troep. Wandelen werkt primaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:27 schreef Dotteke het volgende:
vervelend DJMO. Zijn daar geen medicijnen voor?
Thnc we drinken samen warm bakkiequote:
Mja blijft vervelend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 06:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben er aan gewend
[..]
Ik slik liever geen chemische troep. Wandelen werkt prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |