Waarom tweet hij dat steeds? Wat boeit het me waar hij staatquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dat wordt weer genieten.
Steef is een aandachtshoer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom tweet hij dat steeds? Wat boeit het me waar hij staat
Het is ook niet eens kwestie van teleurstellende klassementen, bijvoorbeeld door inconsistentie door de leeftijd. Hij brengt in de hele lijn gewoon te weinig voor iemand met zoveel talent. De laatste keer dat je bij Gaudu nog eens dacht van 'Wow!' is gewoon te lang geleden. Waakhond zijn van Pinot is alvast geen excuus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Was niet voorzien dat de voorsprong zo traag zou oplopen. Verder eens hoor, ik rekende eigenlijk op een Vuelta zoals die van Hugh.
Stevie kennelijk ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft wel zeer gedaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij Perichon dit ooit zien doen?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stevie kennelijk ook.Ik doe de gewaagde uitspraak dat het nooit meer goed gaat komen met DE KNIE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Stevie kennelijk ook.Die jongen heeft nu al twee jaar lang preventief geen koers uitgereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Einde carrierequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die jongen heeft nu al twee jaar lang preventief geen koers uitgereden.
Mag ook wel in de Spaanse voortuin.quote:
Tis van dattumquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Egg zit op de fiets alsof hij ieder moment in huilen kan uitbarsten.
Dat kan ik je helaas niet vertellen. Wel zag zojuist een prima shot van een niet-ademende KOES.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
Op hoeveel kilometer wordt de volgende stap van het Eus-droomplan doorlopen?
KussGod.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat kan ik je helaas niet vertellen. Wel zag zojuist een prima shot van een niet-ademende KOES.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |