Is dit satire?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima deelnemersveld bij dames. Ik gok op Ceylin
Heb jij Perichon dit ooit zien doen?quote:
Kappen met die act.quote:
Tweede scherm.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ga je ook naar de meisjes van Michel kijken?
Als het vandaag al oorlog wordt, kunnen we morgen een hoop houten planken bestellen voor op de Angliru.quote:
Nou vooruit, iPadje erbijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima deelnemersveld bij dames. Ik gok op Ceylin
Niet toegestaan in WLR.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij hebben schaatsen op het tweede scherm.
Team Ariequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet toegestaan in WLR.
Kan dit? @Rellende_Rotscholierquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij hebben schaatsen op het tweede scherm.
Kunnen we het walgelijke Barca al opdoeken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
Echt, jullie spóren niet. Je kan nog drie Contadors in de kopgroep zetten en nog kijken er hier mensen naar schaatsen.
En jij kijkt vanavond weer naar dronken mensen met 100 kilo overgewicht die pijltjes in een bord proberen te gooien ahhahaaha.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
Echt, jullie spóren niet. Je kan nog drie Contadors in de kopgroep zetten en nog kijken er hier mensen naar schaatsen.
Maar dat is niet vanmiddag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jij kijkt vanavond weer naar dronken mensen met 100 kilo overgewicht die pijltjes in een bord proberen te gooien ahhahaaha.
Als het aan mij zou liggen was dit strafbaar.quote:
Wat JR heeft met wielrennen ben jij met schaatsen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |