Strafbaar door middel van notes of moeten we meer denken aan kampen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het aan mij zou liggen was dit strafbaar.
Een antwoord hierna ga ik gewoon weer over naar de Vuelta.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Kunnen we het walgelijke Barca al opdoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Burgeroorlogquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Strafbaar door middel van notes of moeten we meer denken aan kampen?
Lobotomie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Strafbaar door middel van notes of moeten we meer denken aan kampen?
WImmes heeft 8 schermen nodig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:52 schreef Momo het volgende:
En dan heb je ook nog van die mensen die ootooos gaan kijken
Wie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:52 schreef Momo het volgende:
En dan heb je ook nog van die mensen die ootooos gaan kijken
Dat we de helft van de users hier totaal niet serieus hoeven te nemen. (de helft die niet kijkt)quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De helft van de users hier post ook in Schaatsen volgens mij. Wat zegt dat?
Wij zijn allen kinderen van Jaap Edenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De helft van de users hier post ook in Schaatsen volgens mij. Wat zegt dat?
Sosa heeft vooral heel veel gebreken om een vaste waarde te zijn over een periode van drie weken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Sosa is ook niet zo sterk, ik heb het gevoel dat ik een blessure heb gemist of zo.
haha hier ben ik het mee eens. Stinho kan echt niet haten op schaatsen zolang ie naar darts kijktquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En jij kijkt vanavond weer naar dronken mensen met 100 kilo overgewicht die pijltjes in een bord proberen te gooien ahhahaaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |