Als je Froome niet als kluns had snap ie het spel niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Doen er hier ook nog mensen mee aan sportpools? En is er iemand die Vroem niet als kluns heeft?
Haten op Karsten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is dit loden duo op Eurosport? Wat een kanslozen.
Geen idee waarom je dat vindt het luistert weer heerlijk weg met mijn brakke hoofdquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is dit loden duo op Eurosport? Wat een kanslozen.
Alleen wegkapitein Martens is weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
Ze zijn vast bang voor de Angliru morregen.
Het zijn belgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:14 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn geen excuses om niet naar het Gouden Koppel op Sporza te luisteren.
Het Gouden Kwartet Carlos, Juan Carlos, Purito en Perico.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:14 schreef Slobeend het volgende:
Als Karsten erbij is, dan altijd ES kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:14 schreef Slobeend het volgende:
Steven184quote:
Jij doet niet meer meequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als Karsten erbij is, dan altijd ES kijken
Ik had niet door dat ze uitzonden op Canvas ivm het blubberfietsen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:14 schreef Slobeend het volgende:
OP lezen Hansquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ze uitzonden op Canvas ivm het blubberfietsen.
quote:
quote:
quote:
Een lichtknopje indrukken is moeilijkerquote:
Lijkt me sterk dat je ooit Mart en Jean live hebt gehoord.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het liefst Mart en Jean.
Leuk duo uit het verleden maar er ontging ze ook een hoop. Danny was af en toe wel wat vermoeiend en Berkhout aan de saaie kant.quote:
Volgens mij wel enkele keren, maar dat was toen ik heel jong was ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je ooit Mart en Jean live hebt gehoord.
Jammer? Hij krijgt ergens tussen de drie en vijf miljoen per jaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Een stijgende lijn. Jammer voor hem alleen dat hij na deze vuelta naar Israël gaat.
Hij klinkt als een levensgenieterquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:33 schreef Bill_Hillie het volgende:
Confronterend wat Karsten hier zegt.
Bron: Steefquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gerben in z'n eentje voor de bezemwagen, ach.
Lekker haze roken, ja tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij klinkt als een levensgenieter
Op volle toeren al rokend naar het einde
Ze zijn allemaal bang voor de Angliru.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:38 schreef heywoodu het volgende:
Forse muis gebaard voorlopig, dat er eens iets gaat gebeuren zo
Kris heeft zijn werk al voor de start gedaanquote:
Sunweb is wel weer heerlijk aan het plakken, inderdaad.quote:
Dat zou heel straf zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Lijkt me dat Rogla & Co dit straks nog wel dicht rijden.
Enorm, enorm, enorm.quote:
Dat had je niet voorspeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Enorm, enorm, enorm.
Wel tegenwind op de slotklim, maar niet zoveel.quote:
Je steekt je hoofd boven het maaiveld uit en demense zijn onverbiddelijk11!!!!1!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel tegenwind op de slotklim, maar niet zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |