Als je Froome niet als kluns had snap ie het spel niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Doen er hier ook nog mensen mee aan sportpools? En is er iemand die Vroem niet als kluns heeft?
Haten op Karsten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is dit loden duo op Eurosport? Wat een kanslozen.
Geen idee waarom je dat vindt het luistert weer heerlijk weg met mijn brakke hoofdquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is dit loden duo op Eurosport? Wat een kanslozen.
Alleen wegkapitein Martens is weg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
Ze zijn vast bang voor de Angliru morregen.
Het zijn belgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:14 schreef Slobeend het volgende:
Er zijn geen excuses om niet naar het Gouden Koppel op Sporza te luisteren.
Het Gouden Kwartet Carlos, Juan Carlos, Purito en Perico.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:14 schreef Slobeend het volgende:
Als Karsten erbij is, dan altijd ES kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:14 schreef Slobeend het volgende:
Steven184quote:
Jij doet niet meer meequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als Karsten erbij is, dan altijd ES kijken
Ik had niet door dat ze uitzonden op Canvas ivm het blubberfietsen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:14 schreef Slobeend het volgende:
OP lezen Hansquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ze uitzonden op Canvas ivm het blubberfietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |