Letterlijk. Mijn ex is dus zo'n wappie en toen ik hem uit goed fatsoen doorgaf dat onze oudste (die in die instelling) besmet was reageerde hij met een stomme smiley die zich de tranen lacht en "geloof jij dat". Even ter info: onze zoon heeft de cognitieve vermogens van een kind van een jaar of twee dus hij is helemaal niet in staat om mee te doen aan een complot.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige zitten zo diep in hun overtuigingen dat ze nog niet zouden geloven als een familielid in het ziekenhuis beland met covid..
Bijzonder denken dat alle 200.000 zorgmedewerkers in een complot zitten en dan ook nog een groot gedeelte van de 1 miljoen ambtenaars. In BNW heb ik ook dingen gelezen...
Jezus, wat sneu en klote dat zegquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Letterlijk. Mijn ex is dus zo'n wappie en toen ik hem uit goed fatsoen doorgaf dat onze oudste (die in die instelling) besmet was reageerde hij met een stomme smiley die zich de tranen lacht en "geloof jij dat". Even ter info: onze zoon heeft de cognitieve vermogens van een kind van een jaar of twee dus hij is helemaal niet in staat om mee te doen aan een complot.
Au ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Letterlijk. Mijn ex is dus zo'n wappie en toen ik hem uit goed fatsoen doorgaf dat onze oudste (die in die instelling) besmet was reageerde hij met een stomme smiley die zich de tranen lacht en "geloof jij dat". Even ter info: onze zoon heeft de cognitieve vermogens van een kind van een jaar of twee dus hij is helemaal niet in staat om mee te doen aan een complot.
Wat een kl.... sorry.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het meer wrang dat die overigen het niet krijgen dan dat deze 20 het wel krijgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:09 schreef trein2000 het volgende:
In Doesburg, Gelderland is een illegaal feest opgebroken. De 20 aanwezigen kregen een boete.
Ben ik de enige die dat toch wat wrang vind? Als je 10 keer zo veel mensen laat komen krijg je hem niet (om begrijpelijke redenen overigens). Ik vind dan toch gelijke monniken gelijke kappen, of allemaal wel of allemaal niet.
Gaat hartstikke goed met hemquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wat een kl.... sorry.![]()
![]()
Hoe is het nu met je zoon, Qarrad?
Ben ik het in beginsel mee eens hoor. Maar zolang dat niet gebeurd (om redenen die ik heel goed begrijp) vind ik het onjuist om het kleine feestje wel te beboeten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik vind het meer wrang dat die overigen het niet krijgen dan dat deze 20 het wel krijgen.
Ik ben ook wel benieuwd wat voor 'feest' dit was. Stond hier een DJ met installatie onder de brug, of zaten er 20 man Grolsch Beugels te zuipen in de keet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:09 schreef trein2000 het volgende:
In Doesburg, Gelderland is een illegaal feest opgebroken. De 20 aanwezigen kregen een boete.
Ben ik de enige die dat toch wat wrang vind? Als je 10 keer zo veel mensen laat komen krijg je hem niet (om begrijpelijke redenen overigens). Ik vind dan toch gelijke monniken gelijke kappen, of allemaal wel of allemaal niet.
Lijkt me ook verre van makkelijk om daar mee om te gaan. Bewondering voor je dat je hem evengoed een vader voor je kinderen probeert te laten zijn. Klinkt als een psychotische man.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gaat hartstikke goed met hem
Hij is uiteindelijk twee dagen beurtelings hangerig en geïrriteerd geweest (voordat hij getest werd) maar inmiddels zijn we anderhalve week verder en is er niks te merken aan hem gelukkig. Ook met de andere kinderen op zijn groep gaat het goed.
En ja, mijn ex is geen leuke vader voor hem en niet voor niks mijn ex. Heb wel een mening over hem natuurlijk die bepaalde mannelijke anatomische termen behelst maar ik ben vooral bezig om te zorgen dat hij met de andere twee nog iets van een band overhoudt want tering wat is dat snel in elkaar gekletterd door die waanzin van hem
Ik heb ook echt kotsneigingen als ik over die complottheorie-gekken hoor. Niks goeds te zeggen over die waanzin
Oe dat lijkt me ook niet fijn werken met dat in je achterhoofd...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit gevoel heb ik ook, hier op m'n werk een uitbraak op een woning onder het personeel waar verschillende mensen positief zijn getest zonder klachten te hebben.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:56 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oef.... die cijfers had ik gemist!
Damn..... Dan ben je in de fase beland dat de tekorten in de uitvaartsector ontstaan....quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:31 schreef asco het volgende:
[..]
[ twitter ]
Waren nog meer doden schijnbaar.
En dat is dus de tweede....quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:35 schreef Ven1972 het volgende:
De politie heeft vanavond, na een tip via Meld Misdaad Anoniem, een illegaal feest in het Gelderse Angerlo beëindigd. Daar waren ongeveer twintig jongeren aanwezig die allemaal een coronaboete kregen. ,,We hebben voorkomen dat het een groter feest werd’, schrijft de politie op Twitter. ,,We zullen de locatie in de gaten blijven houden.’'
Bron: AD.nl
Link: https://www.ad.nl/binnenl(...)rije-vaart~ae3fe4ad/
Ik vraag me echt af hoe alle veroordelende 40-ers en 50-ers van nu zelf hadden gehandeld waren ze nu jong geweest.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat voor 'feest' dit was. Stond hier een DJ met installatie onder de brug, of zaten er 20 man Grolsch Beugels te zuipen in de keet?
Het gaat gewoon door met illegale feesten, maar het houdt niet op... Maar er zullen ook meer volgen, let maar op. De politie heeft erg druk mee met die groep mensen die niet aan de maatregelen houden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:37 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En dat is dus de tweede....
Gewoon vandaag de dag ook nog he?!
Ik begaf me nooit onder bruggen!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:37 schreef asco het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe alle veroordelende 40-ers en 50-ers van nu zelf hadden gehandeld waren ze nu jong geweest.
Ik ben eerlijk; ik zou elk moment dat het kon staan te raven onder een brug onder invloed van van alles wat maar te krijgen was.
Je liegt!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:39 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik begaf me nooit onder bruggen!
Waarom is dat bij dw grote groep begrijpelijk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:09 schreef trein2000 het volgende:
Omdat je die weg wil hebben zodat het zieteverspreiden stopt, en je gooit je daar als politie ook niet zo maar tussen. Dan heb je binnen no-time zelf Corona.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 22:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waarom is dat bij dw grote groep begrijpelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |