Trusten! (het is al vandaag / "morgen"quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:51 schreef Kyran het volgende:
Goed, fijne avond allemaal! Leuke civiele discussies vanavond/vannacht \o/
Tot morgen, met maar 8k besmettingen
Er is niemand binnen geweest daar, alleen spullen aangenomen zoals boodschappen, post en pakketjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan moet toch iemand het binnengebracht hebben?
Ik ben zelf eigenlijk best verbaasd dat ik het nog niet heb opgelopen. Hou mij netjes aan de regels hoor, maar werk wel in een ziekenhuis, waar je echt geen afstand kan houden en dan heb ik ook nog eens een kind die 3x per week naar KDV ging en nu 5x per week naar school gaat.
Paar weken geleden werden een paar collega's tegelijk ziek (allemaal van zelfde unit). Toen dacht ik echt dat wij het allemaal hadden opgelopen, maar gelukkig allemaal negatief. Waarschijnlijk hadden wij wel allemaal een verkoudheid opgelopen en elkaar aangestoken en dat liet wel goed zien hoe snel het bij ons zou gaan mocht iemand besmet raken.
Iemand of iets. Kunnen misschien ook de verpakte boodschappen zijn? Ik weet dat er mensen zijn die serieus hun boodschappen eerst ontsmetten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan moet toch iemand het binnengebracht hebben?
Ik ben zelf eigenlijk best verbaasd dat ik het nog niet heb opgelopen. Hou mij netjes aan de regels hoor, maar werk wel in een ziekenhuis, waar je echt geen afstand kan houden en dan heb ik ook nog eens een kind die 3x per week naar KDV ging en nu 5x per week naar school gaat.
Paar weken geleden werden een paar collega's tegelijk ziek (allemaal van zelfde unit). Toen dacht ik echt dat wij het allemaal hadden opgelopen, maar gelukkig allemaal negatief. Waarschijnlijk hadden wij wel allemaal een verkoudheid opgelopen en elkaar aangestoken en dat liet wel goed zien hoe snel het bij ons zou gaan mocht iemand besmet raken.
Wat heb ik een medelijden met mensen die dit doen. Echt heel zielig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:54 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Iemand of iets. Kunnen misschien ook de verpakte boodschappen zijn? Ik weet dat er mensen zijn die serieus hun boodschappen eerst ontsmetten.
In Nieuw Zeeland hadden ze toch ook opeens onverklaarbare, nieuwe besmettingen? Daar dachten ze aan vogels of ingevroren vis/vlees dat ze geïmporteerd hadden. In China verbieden ze steeds meer geïmporteerd vlees/vis omdat er corona in aangetroffen is.
https://www.volkskrant.nl(...)ippenvlees~b73e4cb3/
https://www.foodagribusin(...)d-en-bevroren-vlees/
Ja, gezien. Topverhaal en helemaal mee eensquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:38 schreef belanov het volgende:
[..]
Al 10x geplaatst in deze reeks waarschijnlijk, maar de strekking van het artikel is ook terug te zien in het interview in Buitenhof van afgelopen weekend (vanaf 10:55 over vaccins).
Gekeken en ik word optimistisch van de man en z'n verhaal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:38 schreef belanov het volgende:
[..]
Al 10x geplaatst in deze reeks waarschijnlijk, maar de strekking van het artikel is ook terug te zien in het interview in Buitenhof van afgelopen weekend (vanaf 10:55 over vaccins).
Soms is het opeens stil als het gaat om vaccinaties en dan sijpelt er wat nieuws naar binnen dat we niet al teveel moeten rekenen op een snel en goedwerkend vaccin en vervolgens weer dit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:07 schreef RipCity het volgende:
Kom net thuis en zie dit: hoezo is dit niet groot breaking wereld nieuws en een premium artikel:
Arts over coronavaccin in Nederland: ‘Half december haalbaar’
https://www.ad.nl/binnenl(...)aalbaar-br~a39cc634/
40-45 vergeten zeker ook niet zo een fijne tijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:01 schreef asco het volgende:
Op allerlei plekken rellen, chaos en ellende.
2020.![]()
Wir waren dabei.
Heeft mijn opa, 1921 - 2018, toch mooi naast de pot gepist.
Het klinkt misschien raar maar je kunt het beste gewoon niet te positief zijn over de nabije toekomst dan kunnen zaken alleen maar meevallen in plaats van elke keer weer in een zwart gat te vallen. Zo rol ik al sinds eind Januari en het gaat nog steeds prima.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Soms is het opeens stil als het gaat om vaccinaties en dan sijpelt er wat nieuws naar binnen dat we niet al teveel moeten rekenen op een snel en goedwerkend vaccin en vervolgens weer dit.
Dit jaar is zo verwarrend. Als je niet een beetje flexibel van geest bent dan heb je het lastig.
Het was een dronken, vrij foute opmerking ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:30 schreef Freecky28 het volgende:
[..]
40-45 vergeten zeker ook niet zo een fijne tijd
Nu nog een daling in het aantal besmettingenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:39 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt voor de meesten een mooie dag in elk geval.
Op naar het terrasquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:39 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt voor de meesten een mooie dag in elk geval.
2020 is echt een extreem kut jaar voor mij/ons en toch gaat het nog steeds goed met me omdat het je ook leert dat situaties gewoon niet te sturen zijn en dat het loslaten gewoon beter werkt. Ook als dat betekent dat je mensen maar ook je bedrijf kwijt kunt raken. Het leven gaat gewoon door. We hebben enorm veel geld verloren en nog steeds weet ik niet of dat het ergste was of dat het nog erger kan maar tot op heden sta ik nog steeds elke dag vrij positief op. Het komt wel weer een soort van goed ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:34 schreef asco het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar maar je kunt het beste gewoon niet te positief zijn over de nabije toekomst dan kunnen zaken alleen maar meevallen in plaats van elke keer weer in een zwart gat te vallen. Zo rol ik al sinds eind Januari en het gaat nog steeds prima.
Omdenken.
Ik ga nu in elk geval 15 kilometer lopen door de natuur, genot.
Ach, ik kijk er zo tegenaan. In de media zit niemand te wachten op een genuanceerd verhaal het kan vriezen, het kan dooien, de bal is rond, er is nog veel onduidelijk,...quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:07 schreef RipCity het volgende:
Kom net thuis en zie dit: hoezo is dit niet groot breaking wereld nieuws en een premium artikel:
CORREDquote:
Echt wel heel ruk hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:14 schreef Elan het volgende:
[..]
CORRED
Die gasten hebben het wel echt verkloot hè.
Te laat ingegrepen en nu in blinde paniek een volledige lockdown zonder te wachten op de effecten van de vorige maatregelen die 18 oktober zijn ingegaan.
Misschien omdat het onwaarschijnlijk lijkt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:07 schreef RipCity het volgende:
https://www.brusselstimes(...)date-supplies-doses/quote:‘Best-case scenario’: EU could have Covid-19 vaccine by April
Wednesday, 28 October 2020
In the best-case scenario, the first deliveries of coronavirus vaccines to the European Union could start in April, Commission President Ursula von der Leyen said during a press conference on Wednesday.
“The big numbers of supplies are due to start in April,” von der Leyen told reporters, adding that companies could deliver 20 to 50 million doses per month to the EU “in the best-case scenario.”
Ik acht die kans precies 50%quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:10 schreef roos94 het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat hogescholen en universiteiten binnenkort niet meer open mogen voor les op locatie?
Inb4 alles is al online!!!111 ja leuk maar bij mij dus niet
Naast wat wij hebben aan maatregelen zijn ook de scholen dicht tot half november, de winkels dicht en de groepsgrootte voor binnen naar 2 personen. Als mensen (gemiddeld) korter in de ziekenhuizen verblijven zal dat vrij snel gaan mag je aannemen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt wel heel ruk hoor.
Benieuwd ook hoe lang het duurt voordat ze er weer uit kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |