SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor @EttovanBelgie
[ Bericht 16% gewijzigd door FranticDJ op 30-10-2020 12:20:54 ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, ik zit alweer planten te kijken. Eerst.die.fucking.schutting.IJs.
Waarom niet een soort schutting van planten maken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, ik zit alweer planten te kijken. Eerst.die.fucking.schutting.IJs.
De huidige moet sowieso vervangen, maar ik blijf nu liever even op m'n spaarcenten zitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom niet een soort schutting van planten maken?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook. had net bijna een bonsai gekochten orchideeën.
had een starterskit gekocht voor 5 euro. maar te veel gedoe.
Gebruik je de verkeerde plakfunctie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Haat aan Excel. Ik moet een tabel van het ene bestand naar het andere kopiëren, maar dan smeert ie die tabel uit over meerdere bladzijden. Waarom.
verkeerde lijm.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruik je de verkeerde plakfunctie?
Ik vrees dat ik mijn spaardoel net niet ga halen voor dit jaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De huidige moet sowieso vervangen, maar ik blijf nu liever even op m'n spaarcenten zitten.
Gewoon zoals altijd, maar dat zal bij Excel wel weer niet kunnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruik je de verkeerde plakfunctie?
boks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik mijn spaardoel net niet ga halen voor dit jaar.
Ik ben nog mooi op koers voor m'n doelbedrag (ook als ik wél schutting zou doen, overigens), maar eerst maar even zien hoe het loopt met werk van kerel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik mijn spaardoel net niet ga halen voor dit jaar.
Ik had het begin van het jaar was onverwachte uitgaven; maar het is wel weer redelijk rechtgetrokken allemaal. Als ik de airco niet aangeschaft had dan had ik mijn spaardoel wel gehaald trouwensquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.
m'n auto komt er even zuur tussendoor.
Hier speelt op de langere termijn ook wel het zelfde. Kan nu niet voorspellen hoe mijn werk er over een jaar uit gaat zien; dus daar hou ik alvast een beetje rekening mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog mooi op koers voor m'n doelbedrag (ook als ik wél schutting zou doen, overigens), maar eerst maar even zien hoe het loopt met werk van kerel.
oh als we daar naar gaan kijken had ik zoveel niet moeten kopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had het begin van het jaar was onverwachte uitgaven; maar het is wel weer redelijk rechtgetrokken allemaal. Als ik de airco niet aangeschaft had dan had ik mijn spaardoel wel gehaald trouwens
dan ben je wel koploper hier denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoewel ik toch 7 tripjes heb gemaakt dit jaar
Het is meer dat 'ie nu even geen baan heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier speelt op de langere termijn ook wel het zelfde. Kan nu niet voorspellen hoe mijn werk er over een jaar uit gaat zien; dus daar hou ik alvast een beetje rekening mee.
Als ik zou gaan samenwonen zou ik wel een berg extra kunnen sparen natuurlijk; maar dat ga ik ook niet overhaasten.
Ken je d'r nou nog niet lang genoeg?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier speelt op de langere termijn ook wel het zelfde. Kan nu niet voorspellen hoe mijn werk er over een jaar uit gaat zien; dus daar hou ik alvast een beetje rekening mee.
Als ik zou gaan samenwonen zou ik wel een berg extra kunnen sparen natuurlijk; maar dat ga ik ook niet overhaasten.
Het is ook meer dat bedrag x haalbaar lijkt en ik dat een grappig idee vind.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb geen doelbedrag, maar best lekker gespaard. Mede doordat er geen reisjesgenot is door ceaureauna.
Voordat corona uitbrak had ik er al een week Engeland, een week Boedapest en een weekendje Hull opzitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan ben je wel koploper hier denk ik
Wat is lang genoeg?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ken je d'r nou nog niet lang genoeg?
Ik doe ook maar voorzichtig, zeker baan mevr Koen staat natuurlijk aardig op de hellingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is meer dat 'ie nu even geen baan heeft.Da's voorlopig geen punt, maar als dat langer lijkt te gaan duren, sla ik mezelf ook voor m'n kop met nu grotere uitgaves.
Ken ik. Ik heb ook een mooi rond bedrag X maar dat ga ik dit jaar net niet redden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook meer dat bedrag x haalbaar lijkt en ik dat een grappig idee vind.
Voor corona helemaal niks gereisdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voordat corona uitbrak had ik er al een week Engeland, een week Boedapest en een weekendje Hull opzitten.
Been therequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. Ik ben zo de hele dag bezig met Excel. Wtf is dit voor tovenarij.
Niks mis met even wat minder met geld smijten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe ook maar voorzichtig, zeker baan mevr Koen staat natuurlijk aardig op de helling
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een factuur in Excel splitsen. Bovenste helft tot datum zus en zo in één bestand, onderste helft vanaf die datum in het andere bestand.quote:
Mijn huis verkopen en naar een andere stad verhuizen is wel even een stap om te makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ken je d'r nou nog niet lang genoeg?
Zij zit vaster qua woonplaats?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn huis verkopen en naar een andere stad verhuizen is wel even een stap om te maken
Verborgen kolommen/rijen met formules-genot?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet een factuur in Excel splitsen. Bovenste helft tot datum zus en zo in één bestand, onderste helft vanaf die datum in het andere bestand.
Ik denk, zo gepiept, stuur het zo terug. HET KAN NIET.
Formules gewoon op een apart verborgen tabblad tiefen. Veel makkelijkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verborgen kolommen/rijen met formules-genot?
Eens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Formules gewoon op een apart verborgen tabblad tiefen. Veel makkelijker
Ik woonde destijds nog bij m'n moeder, helemaal makkelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had geen koophuis, dat maakte de boel qua samenwonen wel makkelijker.
dit klinkt als werk voor USquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens.Ik moest ooit werken met een centraal bestand waarin alle media-aandacht voor de hele wereld werd bijgehouden. Dat ding was één grote formule. Daar werd je tureluurs van
Wel formules, niks verborgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verborgen kolommen/rijen met formules-genot?
Mja ik werk(te) met excel bestanden om diepgangsmetingen te doen. Daar zaten alle scheepsgegevens enzo in in opgeslagen onder verschillende condities. zodat je alleen diepgangen en tankstanden in moest vullen om t weten hoeveel lading er aan boord is gegaan/vanaf is gehaald.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens.Ik moest ooit werken met een centraal bestand waarin alle media-aandacht voor de hele wereld werd bijgehouden. Dat ding was één grote formule. Daar werd je tureluurs van
daar heb ik me ook ooit in moeten verdiepen. Zou nu echt niet meer weten oe het gingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn Hongaarse ex kon macro's schrijven. Dat was helemaal abracadabra
Dat kon ik ooit. Ooit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Yep, vanwege haar werk is ze redelijk gebonden.quote:
macro's yup.. er zit ook een vorm van visual basic in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
En in het midden gaan wonen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep, vanwege haar werk is ze redelijk gebonden.
Ik heb een koophuis; zij zit gehuurd.
Ik ben niet per se gebonden aan mijn woonplaats; maar voel me er wel thuis dus zou niet op stel en sprong mijn spullen pakken en vertrekken.
Zit er veel afstand tussen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep, vanwege haar werk is ze redelijk gebonden.
Ik heb een koophuis; zij zit gehuurd.
Ik ben niet per se gebonden aan mijn woonplaats; maar voel me er wel thuis dus zou niet op stel en sprong mijn spullen pakken en vertrekken.
kan je dat niet in een online omgeving doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben nu al 2x doorverbonden bij de Rabobank. Zo lastig moet het niet zijn om geld van mijn creditcard naar mijn betaalrekening terug te boeken. De vorige keer was het echt binnen 3 minuten geregeld maar deze miep begrijpt er niets van.
Dat zou ik nooit doen. Dan woon je allebei helemaal nergens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En in het midden gaan wonen?
Ik vond tien minuten fietsen al gekloot.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Dan woon je allebei helemaal nergens.
De afstand is ook wel te overzien. Binnen een uurtje ben ik bij haar, maar uiteindeiljk is samenwonen wel fijner.
Ik was nooit gehecht aan Dordt maar na al die jaren nieuwbouw in Zoetermeer ben ik het oude centrum in Dordt meer gaan waarderenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben niet zo enorm gehecht aan Dordrecht. Eigenlijk ben ik meer gehecht aan Boedapest
Nee, blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je dat niet in een online omgeving doen?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond tien minuten fietsen al gekloot.
Het is zeker een leuk centrumquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was nooit gehecht aan Dordt maar na al die jaren nieuwbouw in Zoetermeer ben ik het oude centrum in Dordt meer gaan waarderen
Adem in, adem uit!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
O kut en dan klopt de btw ook niet meer en die heb ik al opgestuurd. Dit moet toch makkelijker kunnen allemaal.
er zijn toch wel betere boekhoudomgevingen dan excelquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:45 schreef CherryLips het volgende:
O kut en dan klopt de btw ook niet meer en die heb ik al opgestuurd. Dit moet toch makkelijker kunnen allemaal.
Notepadquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn toch wel betere boekhoudomgevingen dan excel?
Tja, om nou voor een eenmansbedrijf SAP aan te schaffenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hoeft geenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, om nou voor een eenmansbedrijf SAP aan te schaffen
Er zijn ook online opties.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, om nou voor een eenmansbedrijf SAP aan te schaffen
Ik heb GF al een poos niet meer gespotquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:53 schreef Koen66 het volgende:
worden de dagscores hier eigenlijk nog wel eens gepost @:goldfinger1963 ?
Ja Moneybird bijvoorbeeld, maar ik heb voor deze opdrachtgever elke maand zo'n 200 kleine en grote opdrachten, met verschillende tarieven en matches. Dus het blijft een rotklus om dat elke keer in te voeren en na te lopen. Daarom moest ik het nu ook splitsen, zodat de opdrachtgever het ook makkelijker kon nakijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook. ik had het als verplicht keuze vak toen ik ICT deedquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, liever niet. Vond ik een draak van een programma om mee te werken.
Ik heb er Accounts Receiveables mee gedaan bij een grote oliereus. Was blij dat ik na zes maanden op kon krassen naar een nieuwe baanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook. ik had het als verplicht keuze vak toen ik ICT deed
Ik gebruik zelf een online omgeving van mijn boekhouder. Dat draait op iets van AFAS ofzo. Maar er zijn ook alternatieven als moneymonk.
ja dan moet je 10 euro per maand betalen ja..
Nee joh, dat is een zaterdag ochtend handeltje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht dat jij in de airco's zat?
Ik moet om drie uur naar de zieleknijper van de huisartsenpraktijk. Ook geen zin in.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:55 schreef Koen66 het volgende:
fuck ik heb nog een meeting om 13:00
geen zin
Hier ook zoiets ja, "dat wat de accountant gebruikt". Al komen m'n facturen weer uit een ander programma gevallen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook. ik had het als verplicht keuze vak toen ik ICT deed
Ik gebruik zelf een online omgeving van mijn boekhouder. Dat draait op iets van AFAS ofzo. Maar er zijn ook alternatieven als moneymonk.
ja dan moet je 10 euro per maand betalen ja..
Dat klinkt alsof je een mooie leaseauto rijdt en een vlotte babbel hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, dat is een zaterdag ochtend handeltje.
Ik ben contractmanager industrie en utiliteit voor gebouwtechniek.
waarom denk je dat Lospe nog geen rijbewijs heeft?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je een mooie lesauto rijdt en een vlotte babbel hebt
Is dát het, het is gewoon een rij-instructeur.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je een mooie lesauto rijdt en een vlotte babbel hebt
mja wij moesten er mee programmeren. maar goed. we spreken nu over 2007-2010quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er Accounts Receiveables mee gedaan bij een grote oliereus. Was blij dat ik na zes maanden op kon krassen naar een nieuwe baan
Tiepvautjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom denk je dat Lospe nog geen rijbewijs heeft?
Ik moet nog 3 uur, maar gelukkig wel lekker thuiswerkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog twee uur en dan heb ik een weekje vrij.
Slapen.M'n hok opruimen.
Gamen.
oh nee, hier kan ik alles mee. is rete simpel allemaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier ook zoiets ja, "dat wat de accountant gebruikt". Al komen m'n facturen weer uit een ander programma gevallen.
thuiswerkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 uur, maar gelukkig wel lekker thuiswerken
Ah ja, zo had ik op de journalistiekopleiding het vak televisiepresentatie. Zat je daar als een soort Joop van Zijl achter zo'n presentatiedeskquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja wij moesten er mee programmeren. maar goed. we spreken nu over 2007-2010geen flauw idee meer hoe en wat.
maar sap moest en zou en het was heer en meester.
man wat een kut vak was dat.
Net als film regie ook een verplicht keuzevak was (onderdeel van minor human machine interfacing). god wat had ik daar een hekel aan.
Lekker in je pyjama kunnen werken nietquote:
Niets als quiz-master in een glitterpak?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, zo had ik op de journalistiekopleiding het vak televisiepresentatie. Zat je daar als een soort Joop van Zijl achter zo'n presentatiedesk
Niet mijn ding
als je sinds maart vrijwel niet anders doet gaat de lol er wel van afquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker in je pyjama kunnen werken nietvinden
ja wij zo'n latente nicht met twee verschillende sokken.. die je het vak pas liet halen als je een potje ging zitten janken in zijn les want dan liet je pas echt iets van jezelf zien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, zo had ik op de journalistiekopleiding het vak televisiepresentatie. Zat je daar als een soort Joop van Zijl achter zo'n presentatiedesk
Niet mijn ding
Zo ver ben ik niet gekomenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets als quiz-master in een glitterpak?
buda starreveldquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets als quiz-master in een glitterpak?
Nah, ik zou daar ook facturen en offertes mee kunnen maken hoor, maar dit is uiteindelijk de eenvoudigste optie voorlopig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh nee, hier kan ik alles mee. is rete simpel allemaalmaar ik verstuur ook geen ingewikkelde offertes enzo
Ja true, ik werk half thuis en half op de zaakquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je sinds maart vrijwel niet anders doet gaat de lol er wel van af
Ik laat bewust m'n zooi op de zaak. "Kan" ik ook niets even snel moeten doen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 uur, maar gelukkig wel lekker thuiswerken
Leasebak wel ja. Ik ben geen account manager hč, dat zijn de vlotte babbelaars. Ben technisch inhoudelijk sterk en leidinggevend aan het team. Maar ook aan de klant en doe wel eens de regeltechniek projecten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je een mooie leaseauto rijdt en een vlotte babbel hebt
Okéquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leasebak wel ja. Ik ben geen account manager hč, dat zijn de vlotte babbelaars. Ben technisch en leidinggevend aan het team.
Nou ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké![]()
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan accountmanagers.Verschrikkelijk opportunistische types.
Fu, er zal wel van me verwacht worden dat ik was van de lijn haal straks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Over 23 minuten kan ik de was ophangen.
Daar ga ik niet mee wegkomen helaas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik laat bewust m'n zooi op de zaak. "Kan" ik ook niets even snel moeten doen.
Ik keek al zoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fu, er zal wel van me verwacht worden dat ik was van de lijn haal straks.
Dingen moeten doen, noooooo.
Slim wel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik laat bewust m'n zooi op de zaak. "Kan" ik ook niets even snel moeten doen.
So sad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik keek al zonaar mijn kamerplant. Maar die trekt zich er niks van aan.
Men denkt er hier ook anders over, maar ik wil de grens even duidelijk aangeven. Als ik ergens heen ben, kunnen ze er immers ook zelf wel uitkomen, dus dat is imo niet anders als ik thuis zit met m'n reet. Mijn tijd, mijn invulling.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ga ik niet mee wegkomen helaas.
mijn was is nog steeds niet droogquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Over 23 minuten kan ik de was ophangen.
Oh ja, die wilde ik nog horen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wil jouw versie hier van horen
Het droogt traag met dat pleurisnatte weer ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn was is nog steeds niet droognet droogrek maar in de keuken gezet ipv bijkeuken.
Ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vergeet vooral niet te lachen want het is leuk
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het droogt traag met dat pleurisnatte weer ja.
Vooral apart omdat die zegt de naam te hebben gekozen omdat zwart de kleur is die je krijgt als je alle kleuren bij elkaar stopt. Zwart is helemaal geen kleur, het is zelfs het volledig ontbreken van kleur.quote:
ja wel vetquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je nu ook maar zo'n poes hč?
Weet je zeker dat het geen FOK!-meet is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
Zondag kijkers voor casa del frantic
yikes. shit's about to get real.
pretty surequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen FOK!-meet is?
Zo snelquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie een reclame langskomen op Facebook, van een restaurant hier in de buurt: 'Vanwege corona zijn wij gesloten tot 6 april.'
Jezus!
Maar dat is nog van afgelopen voorjaar.
via via deze.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo snelVia makelaar of doe je het zelf?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
ja want er is geen makelaar bij dus zal 't zelf moeten doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je bent er bij bij de bezichtiging?
Al zou het me niks verbazen als het nu wel tot 6 april gaat durenquote:
ja dat vroeg ik netquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja want er is geen makelaar bij dus zal 't zelf moeten doen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat vroeg ik netZou je het al zo snel verkopen met juiste bod?
Maar je gaat nog een makelaar ook inschakelen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]dan heb ik zekerheid. overdracht is mijn enige voorwaarde: eind februari. (en juiste prijs, maar hoef er geen hoofdprijs voor te hebben. als ik m'n kosten koper en eigen investering er uit heb)
binnen 3 jaar als ik in de tussentijd huurquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar je gaat nog een makelaar ook inschakelen?
Dit weet je vast wel maar de overwaarde moet je binnen een bepaalde periode gebruiken voor de aankoop van een nieuw huis anders betaal je r belasting over
Oh das netjes die 3 jaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
binnen 3 jaar als ik in de tussentijd huurdaarom overdracht pas eind februari
en als dit stel er voor gaat, dan hoeft er voor mij geen makelaar bij. deze vertrouw ik wel.
werkt volgens mij alleen bij 1e woning. en heb over dit huis ook gewoon belasting moeten betalenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das netjes die 3 jaar
En als je voor je 35ste een woning koopt heb je de overdrachtsbelasting vrijstelling he
nee bij 1 woning voor je 35ste ongeacht of je al eerder een woning hebt gehadquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
werkt volgens mij alleen bij 1e woning.
Is dat nieuw? Ik moest die volgens mij gewoon betalenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das netjes die 3 jaar
En als je voor je 35ste een woning koopt heb je de overdrachtsbelasting vrijstelling he
goed om te weten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bij 1 woning voor je 35ste ongeacht of je al eerder een woning hebt gehad
Ja dusquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:40 schreef bitterbal het volgende:
de vrijstelling gaat ook pas 2021 in
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed om te weten.
naja wellicht dat dat tegen dan al lang afgeschaft is
volgende huis wordt ook wel andere prijs categorie dan dit. want dan veel meer te besteden
quote:Vanaf 2021 betalen woningkopers van 18* tot 35 jaar geen overdrachtsbelasting meer. Dat scheelt hen 2% van de aankoopprijs. De vrijstelling van overdrachtsbelasting is eenmalig en geldt alleen als de kopers de woning zelf gaan bewonen. Voor kopers vanaf 35 jaar geldt het tarief van 2%.
ja das toch 2 procent dan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed om te weten.
naja wellicht dat dat tegen dan al lang afgeschaft is
volgende huis wordt ook wel andere prijs categorie dan dit. want dan veel meer te besteden
mja ze zien huizen an 250k ook als starterswoning op 't moment.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Staat in de berichtgeving inderdaad steeds "Starters", maar in praktijk gaat het puur om leeftijd.
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Staat in de berichtgeving inderdaad steeds "Starters", maar in praktijk gaat het puur om leeftijd.
ja heb je nog ruim 2 jaar :p het kanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yes. naja, betwijfel of ik dat voor m'n 35e voor elkaar ga krijgenwant wordt 33 volgend jaar
huis op jouw naam en een jaar later joop bij schrijvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik val wel binnen die groep, maar Joop niet. En dan?
Dacht de helft voor het aankoop bedrag als jullie beide het huis kopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik val wel binnen die groep, maar Joop niet. En dan?
Ja, leuk. En als je in gemeenschap van goederen getrouwd bent? Dan is er toch geen "eigen" deel meer fiscaal gezien?quote:1 van kopers 35 jaar of ouder: geen vrijstelling over eigen deel
De vrijstelling geldt voor iedere koper afzonderlijk. Is één van de kopers 35 jaar of ouder en de ander jonger dan 35 jaar? Dan betaalt de persoon van 35 jaar of ouder over zijn/haar deel 2% belasting. De persoon die jonger is dan 35 jaar betaalt geen belasting over zijn/haar deel (als hij/zij ook voldoet aan de andere voorwaarden).
Niet gaan trouwen danquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, leuk. En als je in gemeenschap van goederen getrouwd bent? Dan is er toch geen "eigen" deel meer fiscaal gezien?
Ik vind het maar een brakke regeling.quote:
Sowieso een heel uitzoekwerk om te kijken voor welke regelingen je allemaal in aanmerking komt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een brakke regeling.
same samequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een brakke regeling.
Ballie en ik hebben allebei al een koophuis, en zij straks zelfs 2quote:
kijk nou!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie en ik hebben allebei al een koophuis, en zij straks zelfs 2
Was ik sowieso niet erg van plan, maar mal is het wel allemaal.quote:
Ja dan moet je dus een huis kopen met een grote tuin zodat je dit ook neer kan zettenquote:
Hier komt soms een vage vogel en die verstopt iets in die plantenbakkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan moet je dus een huis kopen met een grote tuin zodat je dit ook neer kan zetten
In werkelijkheid komen er alleen duiven en merels op af die al het kleine grut wegjagen en de boel overhoop trekken zodat je van het voorjaar allemaal onkruid krijgt. Ondertussen schijten ze ook nog even op je ramen en je terrasmeubels.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan moet je dus een huis kopen met een grote tuin zodat je dit ook neer kan zetten
Ik heb bij mij wel altijd van die mereltjes, en roodborstjes, en vinkjes en weet ik veel hoe al die kleine dingen heten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In werkelijkheid komen er alleen duiven en merels op af die al het kleine grut wegjagen en de boel overhoop trekken zodat je van het voorjaar allemaal onkruid krijgt. Ondertussen schijten ze ook nog even op je ramen en je terrasmeubels.
Ik heb hier duiven en eksters.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij mij wel altijd van die mereltjes, en roodborstjes, en vinkjes en weet ik veel hoe al die kleine dingen heten.
Ik heb een horde mussen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In werkelijkheid komen er alleen duiven en merels op af die al het kleine grut wegjagen en de boel overhoop trekken zodat je van het voorjaar allemaal onkruid krijgt. Ondertussen schijten ze ook nog even op je ramen en je terrasmeubels.
Klootzakjes zijn dat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eksters zijn zwart.wit toch? Die zijn ook tof
Als ik een hoop voer in de tuin gooi krijg ik wel last van kauwen, maar die lijken de afgelopen jaren ook wat minder gegroepeerd zijn dan vroeger.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klootzakjes zijn dat.
Oh! En we hadden een bonte specht.
een vogelparkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
k zou ooit nog wel ergens willen wonen waar kolibries vliegen
ik las druiven en dacht wtfquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
vind alles leuk behalve duiven en meeuwen
Gewoon zeggen dat je jezelf identificeert als een vogel en je onderdak zoektquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan denk ik niet. avifauna? Kan ze bellen
Denk niet dta da werktquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je jezelf identificeert als een vogel en je onderdak zoekt
Omdat we wat hadden wat specht lekker vond, denk ik.quote:
Gewoon heel hard tsjilpend binnenkomen en wild met je armen slaanquote:
HOEquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon heel hard tsjilpend binnenkomen en wild met je armen slaan
ah zo ja. oke maar ze zijn wel leuk actiefquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat we wat hadden wat specht lekker vond, denk ik.
Nee, eksters zijn nogal lawaaiig en wegjagerig als ze een nest hebben. Schijtirritant als je eronder ligt in je hangmat.
Gewoon met je flamingobadjas tussen de flamingo's gaan staan.quote:
Ze zouden in Singapore leven, maar we hebben gezocht maar niet gezienquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik vind musjes leuker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo ja. oke maar ze zijn wel leuk actief
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon met je flamingobadjas tussen de flamingo's gaan staan.
oh jammer. Misschien ook te klein om zo te vinden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zouden in Singapore leven, maar we hebben gezocht maar niet gezien
Ja ze hoppen hier steeds enthousiast over de galerij. Heel gezellig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo ja. oke maar ze zijn wel leuk actief
ja vroeger nog de terrassen. als iemand dan opstond en het kofie koekje liet liggen.quote:
In Amsterdam; Rotterdam; Den Haag zijn die vervangen door meeuwen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vroeger nog de terrassen. als iemand dan opstond en het kofie koekje liet liggen.
dan kwamen ze hoor
Ook de voornaamste reden dat de klimop niet helemaal weg hoeft van me, alle musjes die erin chillen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vroeger nog de terrassen. als iemand dan opstond en het kofie koekje liet liggen.
dan kwamen ze hoor
Vond mijn idee leuker hoor, in ieder geval voor ons toeschouwersquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon met je flamingobadjas tussen de flamingo's gaan staan.
En verminkte duiven.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Amsterdam; Rotterdam; Den Haag zijn die vervangen door meeuwen tegenwoordig.
Check. Klootviolen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja klopt. ging een tijd heel slecht met de mus. nu langzaam wat beterquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan beide toch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond mijn idee leuker hoor, in ieder geval voor ons toeschouwers
aar hebben ze dus onderzoek naar de gedaan naar die pootjes. het bleek dat duiven dichtbij een kapperszaak dus vaker die verminkte pootjes hadden. Dat komt door het haar en vuil wat er omheen gaat zitten en zo sterf het pootje langzaam afquote:
Balletje in badjas die wild wapperend en tsjilpend rondlooptquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Balletje in badjas die wild wapperend en tsjilpend rondloopt
Dat is ook wel weer zielig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
d
[..]
aar hebben ze dus onderzoek naar de gedaan naar die pootjes. het bleek dat duiven dichtbij een kapperszaak dus vaker die verminkte pootjes hadden. Dat komt door het haar en vuil wat er omheen gaat zitten en zo sterf het pootje langzaam af
US is CEO van een kolibriefabriek. En zijn maatje is daar chefkok in de kantine.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
De Bitterbelastingdienst, vetter kunnen we het niet maken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee bij 1 woning voor je 35ste ongeacht of je al eerder een woning hebt gehad
wel met mayoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Bitterbelastingdienst, vetter kunnen we het niet maken.
wat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een nichtje dat kolibries fokt, gouden handeltje. Ze worden ingezet tijdens haangevechten.
quote:Oh. Nee. Dit. Kan. Niet. Waar. Zijn.
Dat dachten we toen we beseften dat je na de proefperiode van Select niet meer bij jouw (gereserveerde) punten kon. Dit hadden we over het hoofd gezien. Sorry hiervoor.
Natuurlijk zijn het jouw punten. En jouw cadeaus. Daarom gaan we ervoor zorgen dat je krijgt waar je recht op hebt. Dit gaan we doen:
Niet uitgepakte cadeaus krijg je in een aparte mail.
Gereserveerde punten tellen we na de zichtperiode bij je saldo op. Heb je hierna genoeg punten voor een cadeau? Dan krijg je dit 24 november via mail.
We geven onszelf 10 stokslagen. Denkbeeldige, natuurlijk. Tenzij jij iets anders wil. Nee, toch?
Wil je door blijven sparen t/m 1 januari? Als je Select verlengt, staat alles klaar in je account. Je krijgt dan geen aparte mails.
Groeten,
Bol.com
dit is wel wat vreemdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Allejezus, wat voor borderliner hebben ze de mailing bij Bol laten schrijven joh![]()
![]()
[..]
Jezusquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
Allejezus, wat voor borderliner hebben ze de mailing bij Bol laten schrijven joh![]()
![]()
[..]
Lijkt me leuk werk, ik hou me aanbevolen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[..]
Godverquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[..]
2 sterren bedrijfskantinequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:02 schreef Modus het volgende:
[..]
US is CEO van een kolibriefabriek. En zijn maatje is daar chefkok in de kantine.
Ik heb nog een vraagje over die stokslagen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[..]
Ja joh rustig, altijd pas na 14.15.quote:
vrij absurdistischquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer avond mee op stap geweest in Amsterdam, die gast is echt zo gek als een schup.
Vast 9.000. Dan kan de vlag weer uit en kunnen we morgen al inkopen voor Sinterklaas gaan doen met zijn allen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik gok op 12.000, beetje de spanning erin houden anders luisteren Henk en Ingrid helemaal niet meeer.
ik heb wel Select maar niet dit soort Wortelboer-hysteriequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:04 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[..]
Plannen maken voor kerstquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast 9.000. Dan kan de vlag weer uit en kunnen we morgen al inkopen voor Sinterklaas gaan doen met zijn allen.
11.119quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast 9.000. Dan kan de vlag weer uit en kunnen we morgen al inkopen voor Sinterklaas gaan doen met zijn allen.
In dat geval, morgen elkaar aflikken bij de Intertoys.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Die gelooft niemand maar gewoon door blijven verzinnen die crap.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer avond mee op stap geweest in Amsterdam, die gast is echt zo gek als een schup.
Dat moeten we nog even uitstellen helaas.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In dat geval, morgen elkaar aflikken bij de Intertoys.
Veel doden ookquote:
wat had je anders gedaan met die vier uur?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Oké ze hebben dat met die factuur al zelf opgelost. Top, vier uur van m'n leven kwijt.
had je dat albino meisje gezien in nachtdieren ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Oké ze hebben dat met die factuur al zelf opgelost. Top, vier uur van m'n leven kwijt.
Ja, de mensen die juichen dat het aantal mensen in de ziekenhuizen niet zo snel stijgt vergeten even dat dat ook door een hoger aantal doden kan komen.quote:
Opdracht van maandagquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat had je anders gedaan met die vier uur?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dat albino meisje gezien in nachtdieren ?
Dat zal er naakt vrij raar uitzien, zeker bij TL-verlichting.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je dat albino meisje gezien in nachtdieren ?
Ze was nog Chinese ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zal er naakt vrij raar uitzien, zeker bij TL-verlichting.
Lijk ik wel de laatste tijd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alleen maar snachts naarbuiten gaan
Kun je alle snoep gewoon lekker zelf opvretenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar geen Halloween dus, ga ik even van uit.
Verreweg de minst leuke feestdag ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Maar geen Halloween dus, ga ik even van uit.
Hopelijk scheert ze zichzelf intiem dan anders is het een soort van The Ring effect van onderen.quote:
Ik deed sowieso niet open voor blagen aan de deur.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je alle snoep gewoon lekker zelf opvreten
Nee m'n favorietquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verreweg de minst leuke feestdag ook.
Ik blijf het fascinerend vinden hoe mensen naar de dagkoersen kijken. En een aantal zaken niet uit elkaar kunnen halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Rutte is nu bij de Gamma voor een nog grotere hamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |