SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor @EttovanBelgie
[ Bericht 16% gewijzigd door FranticDJ op 30-10-2020 12:20:54 ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, ik zit alweer planten te kijken. Eerst.die.fucking.schutting.IJs.
Waarom niet een soort schutting van planten maken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Godsamme, ik zit alweer planten te kijken. Eerst.die.fucking.schutting.IJs.
De huidige moet sowieso vervangen, maar ik blijf nu liever even op m'n spaarcenten zitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom niet een soort schutting van planten maken?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook. had net bijna een bonsai gekochten orchideeën.
had een starterskit gekocht voor 5 euro. maar te veel gedoe.
Gebruik je de verkeerde plakfunctie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Haat aan Excel. Ik moet een tabel van het ene bestand naar het andere kopiëren, maar dan smeert ie die tabel uit over meerdere bladzijden. Waarom.
verkeerde lijm.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruik je de verkeerde plakfunctie?
Ik vrees dat ik mijn spaardoel net niet ga halen voor dit jaar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De huidige moet sowieso vervangen, maar ik blijf nu liever even op m'n spaarcenten zitten.
Gewoon zoals altijd, maar dat zal bij Excel wel weer niet kunnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gebruik je de verkeerde plakfunctie?
boks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik mijn spaardoel net niet ga halen voor dit jaar.
Ik ben nog mooi op koers voor m'n doelbedrag (ook als ik wél schutting zou doen, overigens), maar eerst maar even zien hoe het loopt met werk van kerel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik mijn spaardoel net niet ga halen voor dit jaar.
Ik had het begin van het jaar was onverwachte uitgaven; maar het is wel weer redelijk rechtgetrokken allemaal. Als ik de airco niet aangeschaft had dan had ik mijn spaardoel wel gehaald trouwensquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks.
m'n auto komt er even zuur tussendoor.
Hier speelt op de langere termijn ook wel het zelfde. Kan nu niet voorspellen hoe mijn werk er over een jaar uit gaat zien; dus daar hou ik alvast een beetje rekening mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog mooi op koers voor m'n doelbedrag (ook als ik wél schutting zou doen, overigens), maar eerst maar even zien hoe het loopt met werk van kerel.
oh als we daar naar gaan kijken had ik zoveel niet moeten kopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had het begin van het jaar was onverwachte uitgaven; maar het is wel weer redelijk rechtgetrokken allemaal. Als ik de airco niet aangeschaft had dan had ik mijn spaardoel wel gehaald trouwens
dan ben je wel koploper hier denk ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoewel ik toch 7 tripjes heb gemaakt dit jaar
Het is meer dat 'ie nu even geen baan heeft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier speelt op de langere termijn ook wel het zelfde. Kan nu niet voorspellen hoe mijn werk er over een jaar uit gaat zien; dus daar hou ik alvast een beetje rekening mee.
Als ik zou gaan samenwonen zou ik wel een berg extra kunnen sparen natuurlijk; maar dat ga ik ook niet overhaasten.
Ken je d'r nou nog niet lang genoeg?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier speelt op de langere termijn ook wel het zelfde. Kan nu niet voorspellen hoe mijn werk er over een jaar uit gaat zien; dus daar hou ik alvast een beetje rekening mee.
Als ik zou gaan samenwonen zou ik wel een berg extra kunnen sparen natuurlijk; maar dat ga ik ook niet overhaasten.
Het is ook meer dat bedrag x haalbaar lijkt en ik dat een grappig idee vind.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb geen doelbedrag, maar best lekker gespaard. Mede doordat er geen reisjesgenot is door ceaureauna.
Voordat corona uitbrak had ik er al een week Engeland, een week Boedapest en een weekendje Hull opzitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan ben je wel koploper hier denk ik
Wat is lang genoeg?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ken je d'r nou nog niet lang genoeg?
Ik doe ook maar voorzichtig, zeker baan mevr Koen staat natuurlijk aardig op de hellingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is meer dat 'ie nu even geen baan heeft.Da's voorlopig geen punt, maar als dat langer lijkt te gaan duren, sla ik mezelf ook voor m'n kop met nu grotere uitgaves.
Ken ik. Ik heb ook een mooi rond bedrag X maar dat ga ik dit jaar net niet redden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook meer dat bedrag x haalbaar lijkt en ik dat een grappig idee vind.
Voor corona helemaal niks gereisdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voordat corona uitbrak had ik er al een week Engeland, een week Boedapest en een weekendje Hull opzitten.
Been therequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Jezus. Ik ben zo de hele dag bezig met Excel. Wtf is dit voor tovenarij.
Niks mis met even wat minder met geld smijten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe ook maar voorzichtig, zeker baan mevr Koen staat natuurlijk aardig op de helling
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet een factuur in Excel splitsen. Bovenste helft tot datum zus en zo in één bestand, onderste helft vanaf die datum in het andere bestand.quote:
Mijn huis verkopen en naar een andere stad verhuizen is wel even een stap om te makenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ken je d'r nou nog niet lang genoeg?
Zij zit vaster qua woonplaats?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn huis verkopen en naar een andere stad verhuizen is wel even een stap om te maken
Verborgen kolommen/rijen met formules-genot?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet een factuur in Excel splitsen. Bovenste helft tot datum zus en zo in één bestand, onderste helft vanaf die datum in het andere bestand.
Ik denk, zo gepiept, stuur het zo terug. HET KAN NIET.
Formules gewoon op een apart verborgen tabblad tiefen. Veel makkelijkerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verborgen kolommen/rijen met formules-genot?
Eens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Formules gewoon op een apart verborgen tabblad tiefen. Veel makkelijker
Ik woonde destijds nog bij m'n moeder, helemaal makkelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had geen koophuis, dat maakte de boel qua samenwonen wel makkelijker.
dit klinkt als werk voor USquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens.Ik moest ooit werken met een centraal bestand waarin alle media-aandacht voor de hele wereld werd bijgehouden. Dat ding was één grote formule. Daar werd je tureluurs van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |