Moequote:
Nee heb er geen last vanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moe![]()
Jij hebt last van een rat in je keuken?![]()
Ik schrok alquote:
Okayquote:
WTFquote:
Ja ik wilde nog één liedje luisteren voor het slapen gaanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF![]()
![]()
![]()
10 uur luisteren naar 'what is love' in een loop![]()
![]()
Dat komt vast goed met die 10 uurs loop van jouquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog één liedje luisteren voor het slapen gaan
Jawelquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat komt vast goed met die 10 uurs loop van jou
Soort vanquote:
Goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soort vanDoet me weer terug denken aan de leuke feestjes van toen
![]()
Tof nummer is datquote:
Yeahhquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd![]()
Een iets recentere:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:53 schreef JustinK het volgende:
[..]Hiphopping bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sowwy![]()
Een klubbheads mix om het goed te maken
Geen afstandsbediening hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:27 schreef vosss het volgende:
Ik luister op de achtergrond naar die pannenkoek van een Akwasi bij Jinek en word een beetje onpasselijk van die knaker, maar ben te lui om op te staan om de tv op een ander kanaal te zetten
Die ligt op de salontafel achter me.quote:
Yepquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Die ligt op de salontafel achter me.
Ik zou overigens ook mn telefoon uit mn broekzak kunnen halen, daarmee kan ik ook een andere zender opzetten.quote:
Ja, alles kan hehquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou overigens ook mn telefoon uit mn broekzak kunnen halen, daarmee kan ik ook een andere zender opzetten.
Mooi nummer, je bent wel ietsje ouder dan ikquote:
Daar voel je niks vanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mooi nummer, je bent wel ietsje ouder dan ik
Ik weet het, je merkt er niks van!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Daar voel je niks vanWelk nummer is van jouw jaar?
Rotjeknorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik weet het, je merkt er niks van!
Deze is uit mijn jaar:
Wel onverstaanbaar soms, maar Nijmegen he, geen Rotjeknor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
RotjeknorKan het wel waarderen, maar hij is onverstaanbaar vaak
A, vandaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wel onverstaanbaar soms, maar Nijmegen he, geen Rotjeknor.
Deze band is nou helemaal een dingetje hoor ik van een Duitse collega, vind jij t wat?quote:
Ik kende het niet, maar wat ik zo hoor is niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Deze band is nou helemaal een dingetje hoor ik van een Duitse collega, vind jij t wat?
Mooie stem sowieso
Dat wist ik ook nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 02:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Deze band is nou helemaal een dingetje hoor ik van een Duitse collega, vind jij t wat?
Mooie stem sowieso
[..]
Ik kan er ook niet zo veel mee. Tis blijkbaar wel populair nu
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:20 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
In het kader van wereldvrede luister ik dit;
quote:
haha zo'n oldschool nummer! blijft wel in je geheugen zitten!quote:
altijdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
haha zo'n oldschool nummer! blijft wel in je geheugen zitten!
Deze is ook lekkerquote:
Vikings!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:11 schreef Stray_cat het volgende:
Zit al de hele dag in mijn hoofd, terwijl ik toch echt een hart heb.
En Breaking Badquote:
Kwam die ook voor in Breaking Bad? Te lang geleden helaasquote:
Yep, zit die weer te kijken en jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:19 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Kwam die ook voor in Breaking Bad? Te lang geleden helaasBazen serie!
Moet zeggen dat Better Call Saul laatste seizoen wel weer een heerlijke Breaking Bad vibe had. Bijna allee spinoffs zijn van hoge kwaliteit!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Yep, zit die weer te kijken en ja
Hoe is die serie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Better Call Saul laatste seizoen wel weer een heerlijke Breaking Bad vibe had. Bijna allee spinoffs zijn van hoge kwaliteit!
Laatste seizoen moet ik me toe zetten, ben altijd wat huiverig over de kwaliteit op de lange termijn, maar wie weet ga ik toch kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:28 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Better Call Saul laatste seizoen wel weer een heerlijke Breaking Bad vibe had. Bijna allee spinoffs zijn van hoge kwaliteit!
Heb t nog nooit gezien bedoel ik, wat kan ik verwachten?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Laatste seizoen moet ik me toe zetten, ben altijd wat huiverig over de kwaliteit op de lange termijn, maar wie weet ga ik toch kijken
Super, beetje langzame start, eigenlijk net zoals Breaking Bad, maar wordt met het seizoen beter.quote:
heb je Breaking Bad gezien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb t nog nooit gezien bedoel ik, wat kan ik verwachten?
Ik moet zeggen dat ik het laatste seizoen wel weer een stuk beter vind (meer actie) alhoewel ik het altijd wel lekker wegkijken vindt, maar kan me voorstellen dat het some een beetje langzaam gaat volgens velen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:33 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Laatste seizoen moet ik me toe zetten, ben altijd wat huiverig over de kwaliteit op de lange termijn, maar wie weet ga ik toch kijken
Niet echt. Eerste paar episodes misschien, maar daar weet ik weinig meer van.quote:
Begin met Breaking Bad, dan kom je vanzelf bij Better call Saul terecht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb t nog nooit gezien bedoel ik, wat kan ik verwachten?
't is dus een soort vervolgserie met een popular personage?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Begin met Breaking Bad, dan kom je vanzelf bij Better call Saul terecht.
Naja het lijkt net als Breaking Bad, een film gespreid over meerdere seizoenen met dito opbouw. Kan soms langzaam overkomen ten opzichte van series welke elke 8 afleveringen een climax hebben, maar uiteindelijk bouwt het over meerdere seizoenen veel beter op naar een extreem eind (zoals Breaking Bad in ieder geval)quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Niet echt. Eerste paar episodes misschien, maar daar weet ik weinig meer van.
Klopt, Better call Saul is een personage uit Breaking Bad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
't is dus een soort vervolgserie met een popular personage?
Nee, Saul is een spinoff. Je moet echt BB kijken, hup.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
't is dus een soort vervolgserie met een popular personage?
Ja luister naar Stray! Jeweettoch!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee, Saul is een spinoff. Je moet echt BB kijken, hup.
FF somsquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:48 schreef cosmosis het volgende:
Shit nu heb ik weer zin om BB opnieuw te gaan kijken, maar dat is wel een heeel lange tocht..
Doet me meer denken aan deze!quote:
Ja, sowieso. En Huellquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja luister naar Stray! Jeweettoch!
Hey @DeHovenier we verwachten morgen wel een verslag van seizoen 1.quote:
Pffff neequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 00:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hey @:DeHovenier we verwachten morgen wel een verslag van seizoen 1.
ahaquote:
Ik ben niet blondquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 01:06 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Maak @:Stray_cat nou niet boos joh!
quote:
Oei!!quote:
hey puzzie darling! Goedemorgenquote:
Hey mooie chickquote:Op zondag 1 november 2020 11:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hey puzzie darling! Goedemorgen
jaaaaaaaaaaaa meganquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |