Dat zou ik ook wel geinig hebben gevonden als ik Feyenoorder was jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoorders vonden die twee rode kaarten voor Ajax vorig jaar tegen Chelsea vast ook wel leuk ja.
Nog niet haxball-moe?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:19 schreef 3rr0r het volgende:
Zometeen maar haxballen om dit te vieren
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:20 schreef damsco het volgende:
Genieten dit na al die kakkies die zaten te juichen toen de 2-2 bij Ajax viel.
Zo sta ik er ook al een jaar of twee in.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is wel grappig vermaak ook al kan ik er niet zoveel van
Dat maakt het alleen maar verdachter eigenlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:20 schreef Alaianaya het volgende:
En dan te bedenken dat er eigenlijk een andere scheidsrechter zou staan vanavond..
Speel jij dat al zolang dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook al een jaar of twee in.
Welke docu?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vergeet trouwens niet dat Disney+ dit nu allemaal volgt voor die docu zo.
Dat wordt leuk.
Een Koemannetje.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
Goede afleiding wel voor het kansloze kutvoetbal van ze . Scheids geeft ze een excuusgenot
Zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:21 schreef TLC het volgende:
Men kan ook gewoon onder ogen zien dat Feyenoord gewoon erg erg matig is ipv dingen over metsjfiksing te roepen.
(matig lees slecht)
Dit heeft Feyenoord nog mee gehad op deze manierquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:21 schreef yats het volgende:
Aan de ene kant moet ik lachen dat Feyenoord nu een keer meemaakt wat veel clubs in de eredivisie tegen hen hebben. Aan de andere kant hoop ik altijd op veel Nederlandse punten in Europa.
Ik normaliter ook, maar dit kan echt niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:21 schreef Coco het volgende:
User @:El-Stinho en ik vinden zeuren om de scheids een zwaktebod.
Verstoppen zich altijd daar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Alle kakkies zitten in hun eigen topic. Het lijkt wel een Tupperwareparty daar.
Nouja, Feyenoord had toch een goede fase tot de 1-3.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:21 schreef TLC het volgende:
Men kan ook gewoon onder ogen zien dat Feyenoord gewoon erg erg matig is ipv dingen over metsjfiksing te roepen.
(matig lees slecht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |