Al gehad net.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga zo een glaasje vino blanc nemen.
Wil je OT blijven aub.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Overigens wilde ik graag nog even melden dat ik kruidnoten op heb
Het poëtisch gehalte in deze post is erg hoogquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef RamboDirk het volgende:
Pijn voelen, vinden Feijenoorders fijn. Vanavond is weer zo'n avond. Pijn.
Werken aan je tweede kinquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga voor een schaaltje Thai Sweet Chili-chipsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Hoe je een flow in 1,5 week helemaal wegpleurt, en ik dacht dat ze nog wel in de buurt van een titel zouden kunnen komen
Drink jij?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Hoe je een flow in 1,5 week helemaal wegpleurt, en ik dacht dat ze nog wel in de buurt van een titel zouden kunnen komen
Wat is jouw oordeel daaroverquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga voor een schaaltje Thai Sweet Chili-chips
Ja. Ik had net een miniverjaardag waarin mij zo vino blanc werd neergezet, zo zonder te vragen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Voor de koffie?
Jij bent niet goed !!
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |