Ik probeer het een beetje te combineren met darts dus ik krijg het half meequote:
PSV krijgt volgend jaar een Ajax seizoen 2018-2019-jaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima EL-poule maar die moet je wel doorkomen als tweede club van Nederland, kom op zeg.
En vanaf volgend jaar gaat hun ranking helemaal naar beneden dus dan heeft PSV een GROOT probleem.
Granada is een middenmoter in een matige competitie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Paok en Granada zijn toch prima ploegjes.
No VAR?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100% en het waren geeneens goede schwalbes
Waren allebei absoluut geen penals.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik probeer het een beetje te combineren met darts dus ik krijg het half mee
Daarom zal ik me onthouden
Verstoppetje spelen in het Feyenoordtopic. Ik doe dat niet, ik ben PUUR.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:26 schreef Coco het volgende:
@:zipportal @:onlogisch nergens te bekennen.
Jinxgenotquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:31 schreef Coco het volgende:
Maar goed PSV kan het hierdoor vanavond alleen maar beter doen (lol)
De UEFA is een deep state.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb het nu gezien in de herhaling net.
De tering wat wordt Feyenoord genaaid. Walgelijk.
Ook een bijdrage geleverd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:31 schreef onlogisch het volgende:
Trolletje uitgezet in het Feyenoordtopic.
Hij denkt ook dat bij rambo iedereen bewust op hem gaat en alleen lucky goals vallen.quote:
Noujaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:32 schreef Mr.N het volgende:
En dan wilden we dit jaar aanhaken met onze zuiderburen. Hoe dan?
Deed je dit maar in het PSV topicquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:31 schreef onlogisch het volgende:
Trolletje uitgezet in het Feyenoordtopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |