Zelfs als alle Nederlandse ploegen vanavond met 13-0 hadden gewonnen komt Valentijn alleen maar met zure stukjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
Krijgen we tenminste wel weer een zuur stukje van Valentijn.
Twee pienanties die alle Feyenoorders schwalbes vondenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben er ook. Heb ik iets gemist?
Scheids fluit vandaag alsof hij bij Vitesse mag fluiten yatsie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:25 schreef yats het volgende:
Feyenoord
In zo'n makkelijke poule zo slecht presteren...
Je hebt 30 minuten van je leven beter besteed dan wij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben er ook. Heb ik iets gemist?
Paok en Granada zijn toch prima ploegjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat PSV dan al 5 jaar op rij niet heeft overwinterd ofzo. En die poule moeten ze gewoon doorkomen hoor qua begroting.
Hoi Yatsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:25 schreef yats het volgende:
Feyenoord
In zo'n makkelijke poule zo slecht presteren...
@Zipportal komt zo met een leuk gifje van een tv die kapot wordt getrapt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:26 schreef Coco het volgende:
@:zipportal @:onlogisch nergens te bekennen.
Ik heb ze allebei op m'n tvquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
Als je vanuit de nobele dartssport overschakelt naar deze wedstrijd, dan is voetbal toch wel een b-sport.
Druk de moderator uithangen in het Feyenoord topicquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:26 schreef Coco het volgende:
De klapmongooltjes van Feyenoord houden zich doorgaans op in eigen topic als Feyenoord zichzelf wederom eens voor lul zet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:26 schreef Coco het volgende:
Zwaan ging ook weer kut hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Napoli vanavond wint, heeft AZ wel een probleem denk ik.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:Zipportal komt zo met een leuk gifje van een tv die kapot wordt getrapt.
Heb het half gekeken maar ja. Kwam ook met mazzel op het EK.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zwaan ging ook weer kut he
En wat vond jij?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee pienanties die alle Feyenoorders schwalbes vonden
Hmm, ok dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Druk de moderator uithangen in het Feyenoord topic
Prima EL-poule maar die moet je wel doorkomen als tweede club van Nederland, kom op zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Paok en Granada zijn toch prima ploegjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |