Godverdomme.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bitcoin door de 13k heen, ik vrees een beetje.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Bij hoeveel komt ie terug?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bitcoin door de 13k heen, ik vrees een beetje.
Met daarbij het geluk dat ze in NL voetballen want anders waren ze een soort Kaiserslauternquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
Feyenoord is gewoon een prehistorische voetbalclub. Niets meer, niets minder.
Toornsta is duidelijk een jager en verzamelaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
Robert Muhrengodquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:44 schreef fetX het volgende:
Ik denk oprecht, zonder grappen, dat Cambuur het beter zou doen.
Hey leuk dat je hier komt posten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:44 schreef fetX het volgende:
Ik denk oprecht, zonder grappen, dat Cambuur het beter zou doen.
Waarom overschat jij psv nog na al die jaren? Psvel kan zijn naam aanpassen richting die 3e leaque.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima EL-poule maar die moet je wel doorkomen als tweede club van Nederland, kom op zeg.
En vanaf volgend jaar gaat hun ranking helemaal naar beneden dus dan heeft PSV een GROOT probleem.
Jammer ja. Van Diemers ook meer verwachtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Linssen kan er niets meer van.
Hij is kennelijk ook een @scooter hater dus dan valt alle redelijkheid al weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom overschat jij psv nog na al die jaren? Psvel kan zijn naam aanpassen richting die 3e leaque.
Eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
Nog bij AZ gespeeld.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is kennelijk ook een @:scooter hater dus dan valt alle redelijkheid al weg.
Omdat dat gewoon de norm moet zijn voor een club als PSV. Feyenoord moet ook veel vaker overwinteren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom overschat jij psv nog na al die jaren? Psvel kan zijn naam aanpassen richting die 3e leaque.
Huhquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is kennelijk ook een @:scooter hater dus dan valt alle redelijkheid al weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |