Dan bedoel ik jou en met jou vele andere Turken dus nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:57 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waar moet ik heen? Ik stoor mij ook aan dit soort Turken
Je kan geen nuance maken, dit is Fokquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:59 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Dan bedoel ik jou en met jou vele andere Turken dus niet
Precies, en zo kunnen homo's ook gewoon terug de kast in en kunnen alle vrouwen zich ook gewoon bedekken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Weet ik veel...
Het is geen verplichting juist dat aan te dragen als teken van vrijheid van meningsuiting.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:57 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Waar moet ik heen? Ik stoor mij ook aan dit soort Turken
Die mensen hebben niet door dat de haat alleen maar groter wordt tegen hen...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:57 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Hier word je toch wel zo ongelofelijk triest van. Het is tijd voor harde maatregelen
Raar hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:59 schreef Rupibma het volgende:
Al die jankerds hier, al jaren roepend om harde maatregelen
Jij neemt niet de moeite een brute, laffe moord op franse kerkgangers te veroordelen maar wel de moeite expliciet kenbaar te maken dat je het niet veroordeelt? Goh, wij boffen maar met jou hier! Dank voor de verrijking!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:46 schreef Rupibma het volgende:
Ik ga niets veroordelen, zie daar geen reden toe. Ik ben geen publiek figuur nml.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:59 schreef Rupibma het volgende:
Wij zijn maar simpele burgers in een land... wat kunnen we... we moeten varen op onze politici!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:05 schreef zuco het volgende:
[..]
Raar he![]()
Mag wel een keer wat gebeuren nu.
Ons ongenoegen uiten hier op Fok!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn maar simpele burgers in een land... wat kunnen we... we moeten varen op onze politici!
Ik ga dit niet hardop afkeuren, omdat jij dat wil. Als je logisch nadenkt weet je al wat ik van dit soort types vind. Maar dat past niet in jouw beeld. Want al keur ik het hardop af, dan nog heb je iets om over te zeuren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jij neemt niet de moeite een brute, laffe moord op franse kerkgangers te veroordelen maar wel de moeite expliciet kenbaar te maken dat je het niet veroordeelt? Goh, wij boffen maar met jou hier! Dank voor de verrijking!
Het maakt mij geen zier uit of jij het afkeurt zolang je het motiverende gedachtegoed en bronmateriaal fanatiek verdedigt en schoonpraat van alle blaam/connectie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:09 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ga dit niet hardop afkeuren, omdat jij dat wil. Als je logisch nadenkt weet je al wat ik van dit soort types vind. Maar dat past niet in jouw beeld. Want al keur ik het hardop af, dan nog heb je iets om over te zeuren.
Nee. Wat je zelf kunt doen is kennis nemen van de Koran. Zelf kijken wat er in staat. Niet napraten wat anderen er over roepen en niet aannemen van wat er in zou staan. De meest foute beslissingen worden gemaakt vanuit onwetendheid.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn maar simpele burgers in een land... wat kunnen we... we moeten varen op onze politici!
Waar doe ik dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het maakt mij geen zier uit of jij het afkeurt zolang je het motiverende gedachtegoed en bronmateriaal fanatiek verdedigt en schoonpraat van alle blaam/connectie.
Oh en bekijk dan vooral even de soena en de betrouwbaar geachte hadith er ook bij, die volgen veruit de meeste moslims in Nederland (soenieten) namelijk ook. Koranisten dat zijn er niet zo heel veel, ook mondiaal niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:11 schreef Tengano het volgende:
Nee. Wat je zelf kunt doen is kennis nemen van de Koran. Zelf kijken wat er in staat.
Als je de eerste paar soera's leest waar je in een kwartiertje doorheen bent weet je al meer dan hier op Fok! geroepen wordt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Oh en bekijk dan vooral even de soena en de betrouwbaar geachte hadith er ook bij, die volgen veruit de meeste moslims in Nederland (soenieten) namelijk ook. Koranisten dat zijn er niet zo heel veel, ook mondiaal niet.![]()
Overigens staat er ook in de koran genoeg zacht gezegd twijfelachtigs.
Ja inderdaad. We kunnen ons beter af laten slachten als makke lammetjesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:59 schreef Rupibma het volgende:
Hey, als ze gaan slachten pakken ze mij harder aan, hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:18 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Ja inderdaad. We kunnen ons beter af laten slachten als makke lammetjes
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:11 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee. Wat je zelf kunt doen is kennis nemen van de Koran. Zelf kijken wat er in staat. Niet napraten wat anderen er over roepen en niet aannemen van wat er in zou staan. De meest foute beslissingen worden gemaakt vanuit onwetendheid.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Oh en bekijk dan vooral even de soena en de betrouwbaar geachte hadith er ook bij, die volgen veruit de meeste moslims in Nederland (soenieten) namelijk ook. Koranisten dat zijn er niet zo heel veel, ook mondiaal niet.![]()
Overigens staat er ook in de koran genoeg zacht gezegd twijfelachtigs.
Ik zoek vaak antwoorden bij: https://www.vraagislam.nl is dat wat?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als je de eerste paar soera's leest waar je in een kwartiertje doorheen bent weet je al meer dan hier op Fok! geroepen wordt.
Die zijn vrij streng, salafisten volgens mij. Dan krijg je wel een heel eenzijdig beeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zoek vaak antwoorden bij: https://www.vraagislam.nl is dat wat?
Ja, die website is erg nuttig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zoek vaak antwoorden bij: https://www.vraagislam.nl is dat wat?
Je moet gewoon een nederlandse vertaling hebben. Als je bij het begin begint zit je na 2 minuten in Soera 2 al op de verkettering van de tegenpartij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:23 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die zijn vrij streng, salafisten volgens mij. Dan krijg je wel een heel eenzijdig beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |