abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:15:13 #26
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_195927632
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:48 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Bedoel je Klopkoek? ;)
Mijn corruptie uitspraak is een feit. Jouw frame dat pakweg Klaver de grenzen open wil zetten voor Jan en Alleman is dat niet.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_195927692
De rek is intussen wel een beetje uit mijn anus. Nog 4 jaar lang genaaid worden trek ik niet. :,(
pi_195927944
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:59 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Nou, nou, nou de enigen die Nederland werkelijk kapot gaan maken zijn de linkse partijen met hun 'open-volledig-de-grenzen-voor-de-zieligen-der-aarde' politiek en hun struikrover-mentaliteit om bedrijven en rijke, hardwerkende Nederlanders helemaal uit te kleden d.m.v. idioot hoge belastingen.
Rutte is recordhouder massa-immigratie en recordhouder collectieve lastendrukstijgingen. Onzin om links de schuld te geven van Rutte's zeer rechtse beleid.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 17:55:36 #29
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195928434
Machtsbeluste gek, net als Merkel.
Eigenlijk zou een politicus niet 10+ jaar aan de macht moeten blijven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195929175
Als premier moet je Rutte een beetje los zien van de VVD (hoewel dat electoraal natuurlijk niet zo werkt). Ik denk dat de Nederlandse politiek op dit moment geen betere leider kan hebben dan hij, of je nu pro-VVD bent of niet. Hij weet de zaak toch maar mooi bij elkaar te houden. Zou Rutte niet doorgaan, dan was het CDA weer de partij geweest met De Jonge en Hoekstra als premierwaardige kandidaten. Ik vrees alleen dat die partij nu het slachtoffer wordt van de campagne van de VVD, net als de PvdA de vorige keer de klos was.

Als de coronacrisis zich niet had voorgedaan denk ik trouwens dat Rutte er geen extra termijn aan vastgeplakt had, en dat de VVD überhaupt gekelderd zou zijn in de peilingen. Aan het begin van dit jaar heeft hij zich iets te vaak moeten verschuilen achter kulexcuses als 'Geen actieve herinneringen aan' en dat soort ongein. Ze hadden net een knauw gehad van de dividendbelasting en de stikstofcrisis was er een om U tegen te zeggen.
't Echte en 't ware!
pi_195934866
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 18:34 schreef Japepk het volgende:
Als premier moet je Rutte een beetje los zien van de VVD (hoewel dat electoraal natuurlijk niet zo werkt). Ik denk dat de Nederlandse politiek op dit moment geen betere leider kan hebben dan hij, of je nu pro-VVD bent of niet. Hij weet de zaak toch maar mooi bij elkaar te houden. Zou Rutte niet doorgaan, dan was het CDA weer de partij geweest met De Jonge en Hoekstra als premierwaardige kandidaten. Ik vrees alleen dat die partij nu het slachtoffer wordt van de campagne van de VVD, net als de PvdA de vorige keer de klos was.

Als de coronacrisis zich niet had voorgedaan denk ik trouwens dat Rutte er geen extra termijn aan vastgeplakt had, en dat de VVD überhaupt gekelderd zou zijn in de peilingen. Aan het begin van dit jaar heeft hij zich iets te vaak moeten verschuilen achter kulexcuses als 'Geen actieve herinneringen aan' en dat soort ongein. Ze hadden net een knauw gehad van de dividendbelasting en de stikstofcrisis was er een om U tegen te zeggen.
En daarbij hebben we als land wel wat beters aan ons hoofd dan een club die het ‘radicaal anders’ gaat doen. Er zijn genoeg blunders gemaakt, zo veel, dat ik blij ben dat mij als niet-VVD-stemmer geen blaam treft. Ik heb hem niet in het zadel geholpen.
Toch heb ik liever dat deze club er nog een aantal jaar aan vast plakt dan dat er een andere combinatie komt. De enige die niet liegt, liegt ook. De enige die niet corrupt is, moet nog geboren worden. Dat is geen goedpraten, maar een constatering dat je je politieke voorkeur daar niet op kan bijsturen.
  donderdag 29 oktober 2020 @ 22:24:10 #32
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_195935284
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:55 schreef Harvest89 het volgende:
Machtsbeluste gek, net als Merkel.
Eigenlijk zou een politicus niet 10+ jaar aan de macht moeten blijven.
twitter
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 29 oktober 2020 @ 22:27:45 #33
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_195935350
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:00 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

En daarbij hebben we als land wel wat beters aan ons hoofd dan een club die het ‘radicaal anders’ gaat doen. Er zijn genoeg blunders gemaakt, zo veel, dat ik blij ben dat mij als niet-VVD-stemmer geen blaam treft. Ik heb hem niet in het zadel geholpen.
Toch heb ik liever dat deze club er nog een aantal jaar aan vast plakt dan dat er een andere combinatie komt. De enige die niet liegt, liegt ook. De enige die niet corrupt is, moet nog geboren worden. Dat is geen goedpraten, maar een constatering dat je je politieke voorkeur daar niet op kan bijsturen.
Het is vooral zwart-wit denken. Corruptie bestaat in gradaties, en ook is er een verschil in hoe constellaties daarop reageren. Sommigen maken het erger, anderen beter. De WOB van dat verschrikkelijke kabinet Den Uyl was bijvoorbeeld overduidelijk een stap de goede kant op.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_195935796
quote:
Rutte wil door als leider van de VVD en als premier
Ik wil 10 miljoen winnen.

1ste wat ik koop is nieuwe sokken :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 01:26:15 #35
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195937307
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik wil 10 miljoen winnen.

1ste wat ik koop is nieuwe sokken :@
Jij hebt een dure sokken smaak? :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 05:33:21 #36
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195937861
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 17:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Mijn corruptie uitspraak is een feit. Jouw frame dat pakweg Klaver de grenzen open wil zetten voor Jan en Alleman is dat niet.
Jouw waarheid strookt niet met de keiharde feiten:
https://www.parool.nl/nie(...)%2Fwww.google.com%2F
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 06:52:06 #37
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195938175
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 22:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

[ twitter ]
Wat heeft dit te maken met mijn uitspraak?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195938434
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:10 schreef Klopkoek het volgende:
VVD omroep 'RTL unilever' meldt dat Rutte wil doorgaan met zijn corruptie, incompetentie en het vernielen van Nederlanders
Viesmad!
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:44:09 #39
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_195941146
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 05:33 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Jouw waarheid strookt niet met de keiharde feiten:
https://www.parool.nl/nie(...)%2Fwww.google.com%2F
Een paar duizend 'echte' vluchtelingen. Poeh. Poeh. Het is wat.

Dit zijn de grotere getallen en feiten, de aflevering met Roemer:
https://podcastluisteren.nl/pod/Betrouwbare-Bronnen#/

quote:
In deze aflevering praat Jaap Jansen met oud SP-leider Emile Roemer. Aanleiding is het rapport dat hij schreef over arbeidsmigranten als voorzitter van het Aanjaagteam Bescherming Arbeidsmigranten.Daarnaast gaat het gesprek over Roemer als waarnemend burgemeester. Eerst tweeënhalf jaar in Heerlen en per 1 oktober in Alkmaar. Uit het gesprek blijkt dat Roemer zijn roeping heeft gevonden. Hij raadt SP’ers aan bij interessante vacatures te solliciteren en hij wil ze er graag over adviseren.Bij de komende Tweede-Kamerverkiezingen is hij lijstduwer, maar terug naar het Binnenhof wil hij niet. Den Haag is volgens hem te veel bezig met ‘de waan van de dag’.De positie van arbeidsmigranten onderzocht hij op verzoek van minister Wouter Koolmees (Sociale Zaken) en toenmalig staatssecretaris Tamara van Ark. “Je schrikt je af en toe wild”, zegt hij. “Er werken hier veel mensen als tweederangsburgers. Het zijn mensen die hier komen en meteen al een schuld opbouwen voor de reis die ze gemaakt hebben. Daar begint meteen al de afhankelijkheid. Vervolgens worden ze via een uitzendbureau aan het werk gezet. Dat regelt ook de woonruimte. Maar zodra je je werk kwijt bent, ben je ook die woning kwijt en vaak ook je zorgverzekering. Ze spreken de taal niet en klagen niet, want voor jou tien anderen.”En die ‘woning’ is vaak niet meer dan een matras. “Ik ben met de politie meegegaan in Den Haag, in het Laakkwartier. Dan ga je een woning binnen waar vier mensen zouden wonen. Nou, die wonen er helemaal niet en ze kennen die mensen niet eens. Binnen zie je zes, zeven, acht of tien matrassen liggen. Daar betalen ze per matras per week 100 euro voor. Onderhoud nul, niks, nada. Het stinkt, je ziet schimmel. Dit heeft niet alleen een enorme impact op de mensen die er zitten, maar voor een hele wijk.”Er zijn in Nederland meer dan 500.000 arbeidsmigranten uit andere EU-landen. De meeste arbeidsmigranten werken via uitzendbureaus. Die mogen wat Roemer betreft alleen nog functioneren als ze een certificaat hebben. Ook moet er een einde komen aan de koppeling tussen werk en wonen. Voor huisvesting komen minimumeisen, adviseert Roemer het kabinet en de Tweede Kamer.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_195941509
De opvang van allochtonen laat in Nederland nog wel eens te wensen over inderdaad. Juist dáárom zou je ook eens die stroom ook wat moeten beperken, eerst problemen oplossen die er al zijn alvorens men zich over nieuwe issues gaat buigen. Waarom zou je constant enorm veel nieuwe mensen toelaten in Nederland, terwijl zij geen goede hulp dan wel onderdak kan worden geboden en sommige ook bij voorbaat al kansloos zijn om enige zelfredzaamheid op te bouwen? Zij het vanwege een gebrek aan capaciteiten, zij het vanwege een gebrek aan wilskracht. Het is 'setting up to fail', waar zowel de samenleving niet beter van wordt als deze mensen zelf niet.

Daarnaast moet ook eens erkend worden dat Nederland een zeer dichtbevolkt land is, Nederland is inderdaad nagenoeg vol. Mensen hebben ook nog behoefte aan rust, natuur, even alleen zijn, dat is in Nederland amper mogelijk.
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:22:32 #41
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_195942801
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:07 schreef Dejannn het volgende:
De opvang van allochtonen laat in Nederland nog wel eens te wensen over inderdaad. Juist dáárom zou je ook eens die stroom ook wat moeten beperken.
De stroom van EU migranten? Waar vooral rechtse partijen voor zijn? Hoe dan, zonder uit de EU te stappen?

Er is één manier om de stroom te beperken en dat is handhaven. Gelijke betaling bij gelijk werk, of je nu Nederlander bent of Pool. Dat wil rechts niet, en daarom heb je deze toestroom.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:43:14 #42
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195949058
Linkse politiek is een lachertje. Beschouw de geschiedenis van het linkse gedachtegoed wereldwijd. De partijen vechten elkaar letterlijk de tent uit: Portugese revoluties, Spaanse Burgeroorlog. etc. Wanneer links aan de verliezende hand is dan wordt terreur onderdeel van de strategie: FARC-Colombia, NPA-Filippijnen, Rode Brigades in o.a. Italië en Griekenland en Rote Armee Fraction in West-Duitsland. Weet een linkse partij de macht te winnen dan wordt een ausradierung van andersdenkenden, waaronder ook afwijkende linkste stromingen, niet geschuwd: (China, USSR, N-Korea, Cambodja etc. Cohesie binnen het links gedachtegoed is net zo verbindend als binnen de islam.

Maar godzijdank houden wij een rechtse minister-president.
  Moderator vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:21:27 #43
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195949752
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 17:43 schreef Subw00fer het volgende:
Linkse politiek is een lachertje. Beschouw de geschiedenis van het linkse gedachtegoed wereldwijd. De partijen vechten elkaar letterlijk de tent uit: Portugese revoluties, Spaanse Burgeroorlog. etc. Wanneer links aan de verliezende hand is dan wordt terreur onderdeel van de strategie: FARC-Colombia, NPA-Filippijnen, Rode Brigades in o.a. Italië en Griekenland en Rote Armee Fraction in West-Duitsland. Weet een linkse partij de macht te winnen dan wordt een ausradierung van andersdenkenden, waaronder ook afwijkende linkste stromingen, niet geschuwd: (China, USSR, N-Korea, Cambodja etc. Cohesie binnen het links gedachtegoed is net zo verbindend als binnen de islam.

Maar godzijdank houden wij een rechtse minister-president.
Leuk verhaaltje maar het slaat werkelijk helemaal nergens op, natuurlijk. De enigen die ooit in de moderne tijd politieke tegenstanders in Nederland hebben laten afvoeren naar concentratiekampen was de extreem-rechtse NSB.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:38:32 #44
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_195956682
In tijden van crisis willen burgers het liefste stabiliteit en bij het vertrouwde blijven. Wij zijn in maart nog niet van corona af, waarschijnlijk kunnen tegen die tijd wat maatregelen soepeler worden. Ideale timing voor Rutte.

Rutte doet het trouwens ook gewoon prima. Ik zou in ieder geval niet weten wie het beter kan doen.

Kortom: dat wordt een hele grote winst.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  Moderator zaterdag 31 oktober 2020 @ 00:42:15 #45
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195956711
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
In tijden van crisis willen burgers het liefste stabiliteit en bij het vertrouwde blijven. Wij zijn in maart nog niet van corona af, waarschijnlijk kunnen tegen die tijd wat maatregelen soepeler worden. Ideale timing voor Rutte.

Rutte doet het trouwens ook gewoon prima. Ik zou in ieder geval niet weten wie het beter kan doen.

Kortom: dat wordt een hele grote winst.
Rutte weer premier bij gebrek aan een beter alternatief is dan ook weer een beetje...meh ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 07:26:37 #46
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195957940
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 18:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Leuk verhaaltje maar het slaat werkelijk helemaal nergens op, natuurlijk. De enigen die ooit in de moderne tijd politieke tegenstanders in Nederland hebben laten afvoeren naar concentratiekampen was de extreem-rechtse NSB.
RaRa, krakersbeweging, Akwasi (roept op tot het kopschoppen van brave, blanke mannen), KOZP (past cultuurgenocide toe zoals de Chinezen met de Oegoeren), Volkert van der Graaf, bedreigingen aan het adres van Fortuijn, Baudet en Wilders ....

De lijst is eindeloos en dus klopt er niks van je bewering.

https://www.ad.nl/binnenl(...)ak-vrijuit~aedcce5e/
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 07:31:24 #47
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195957959
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 00:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Rutte weer premier bij gebrek aan een beter alternatief is dan ook weer een beetje...meh ;)
Tja, Klaver is een idioot die door het weldenkende deel der natie wordt uitgekotst met zijn hypocriete, rare linkse praatjes. Alleen (zeer) jonge bakfietsmeisjes die heel duurzaam bezig zijn door massaal te vliegen naar Bali voor een yoga-retraite adoreren hem.
pi_195958012
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 07:31 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Tja, Klaver is een idioot die door het weldenkende deel der natie wordt uitgekotst met zijn hypocriete, rare linkse praatjes. Alleen (zeer) jonge bakfietsmeisjes die heel duurzaam bezig zijn door massaal te vliegen naar Bali voor een yoga-retraite adoreren hem.
Wel sneu dan voor je dat de kans groot is dat GL de volgende keer meeregeert en je extreemrechtse idolen van PVV en FvD kansloos achterblijven in de oppositie.
  zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:47:52 #49
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195958507
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 oktober 2020 07:41 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Wel sneu dan voor je dat de kans groot is dat GL de volgende keer meeregeert en je extreemrechtse idolen van PVV en FvD kansloos achterblijven in de oppositie.
Ho, ho, PVV en FVD zijn nog verschikkelijker. Deze partijen laten zich in met complotgekkies.
Dus nee, ik ben geen fan van extreemrechts en -links. Leve de middenpartijen die wel willen samenwerken. En Rutte is een überoliemannetje ....
pi_195958541
quote:
4s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 15:15 schreef Leonos het volgende:
Yes *O*
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')